بچه ها یه سری سوالا در مورد موس کیک پرسیدین ، دسته بندی کردم ، شب میام پاسخ میدم.
در این فایل آموزشی شما یک کیک پایه ی شکلاتی یاد میگیرین که قابلیت خامه کشی و فیلینگ گذاری داره و برای کیک های تولد میتونین ازش استفاده کنین.
👌👌👌
و بسیار خوش بافت و خوشمزه است.
این آموزش ناب پیشاپیش نوش جونتون و گوارای وجودتون☺️☺️
خیلی دوستتون دارم ، عیدتونم مباااااااااااااارک💜💜💜💜
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
88.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم آموزشی موس کیک شکلاتی ، تقدیم نگاه پر مهرتون💜💜😘😘
رو گزینه ی پیوستن پایین صفحه بزنین و عضو کانال بشین و از آموزش های رایگان استفاده کنین.☺️☺️
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید👇
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
بچه ها جونم در راستای آموزش موس کیک ، آموزش های زیر رو هم ببینین 👇👇👇
✅ آموزش فرم دادن خامه ی قنادی
✅ آموزش ذوب کردن شکلات
✅ آموزش اندازه گیری مواد اولیه
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید 👇
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
۱) نسکافه ی داخل کیک چه نوعی باشه؟ آیا قابل حذفه؟
نسکافه ی گلد یا کلاسیک استفاده کنین بچه ها ، اگر این دو رو نداشتین ، دو برابر مقدار ذکر شده در دستور ، نسکافه ی فوری بریزید و اگر اینم نداشتین حذفش کنین ، مشکلی در بافت کیک ایجاد نمیشه ، اما رو طعمش کمی تاثیر میذاره.
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید👇
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
۲) آیا جوش شیرین قابل حذفه؟
جوش شیرین باعث آزاد شدن رنگ و عطر کاکائو میشه و بهتره حذف نکنین.
اما به هر دلیلی اگر خواستین جوش شیرین رو حذف کنین ، به جاش باید دو برابر مقدار ذکر شده در دستور بکینگ پودر بریزین . در دستور مقدار جوش شیرین یک چهارم ق چ ذکر شده ، اگر خواستین حذف کنین نصف ق چ باید بکینگ بریزین ، یک ق چ بکینگ هم که تو خود دستور داشت ، فلذا با حذف جوش شیرین مقدار بکینگ پودر میشه یک و نیم ق چ.
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید 👇
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
۳) میتونم از خامه ی قنادی که قبلاً فرم دادم و اضافه اومده و داخل فریزره استفاده کنم ؟
بله ، میتونین☺️☺️☺️
اون خانه رو از فریزر منتقل کنین داخل یخچال تا یخ زدایی بشه ، بعد در حد سه دقیقه با همزن برقی هم بزنین و استفاده کنین ، نیازی نیست کامل فرم بگیره.👌
۴) به جای خامه ی قنادی میتونم از خامه ی صبحانه استفاده کنم؟
بله ، میتونین
اما برای پونصد گرم خامه ی صبحانه ، باید ۱۲۵ گرم پودر قند در دسترس داشته باشین.
خامه ی صبحانه رو با پودر قند ترکیب کنین و بذارین داخل فریزر ، هر بیست دقیقه یکبار با چنگال هم بزنین تا حالت نیمه منجمد پیدا کنه ، بعد با همزن برقی هم بزنین تا فرم بگیره و بعد استفاده کنین.
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید 👇
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️