اگر موس شکلات درست کردین تا فردا ساعت ۱۲ ظهر فرصت دارین عکسش رو برای ادمین جان بفرستین☺️☺️
@violetsugar_admin1
ایشون اینجان👆👆👆
یاد بگیریم درست صحبت کنیم و درست بنویسیم
چرا که کلمات حامل انرژی هستن👌👌
خدایی شما ادبیات رو ببین
دقت کنین چی نوشتن
سرمایه گذاری برای آیتم فلافل
سرمایه گذاری
این واژه حامل انرژی مثبته ، وقتی با اندیشه و نیت سرمایه گذاری تو کلاسی شرکت میکنین ، این انرژی مثبت میفته دور احوالتون و قطع به یقین از این سرمایه گذاری سود خواهید کرد 👌👌💪💪
خیلی خوشحالم که اطرافیانم اینهمه فرهیخته هستن و من چه خوشبخت زهرایی هستم که شما کنارمین🙏🙏💜💜
بچه ها این پیامو بخونین👆👆
حالا اینو بخونین👇👇
یادتونه روز جمعه موس کیک هامو زدم زیر بغلم و رفتم مهمونی؟
تو اون مهمونی داییم و خانومش و دخترش حضور داشتن ، این سه نفر اصلا شیرینی خور و شیرینی دوست و کیک پسند نیستن.
اصلا ها
اما ظاهر موس کیک اونها رو به هوس انداخت و در کمال تعجب هر کدوم یه اسلایس کامل نوش جان کردن و بعدش هم چه به به و چه چهی😎😎😎
هیچی دیگه ، برین تو کارش😉😉
https://eitaa.com/violetsugarr/2081
آموزشش اینجاست👆👆👆