eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
. امید است که خداوندگار شما را به راه راست هدایت نماید تا که اینهمه عکس از حلوا نفرستین😁😁😁 مرا دیگر یارای مقاومت در برابر عکس های دلبرتان نبود ، فلذا کله ی صبح ، پس از بازگشت از پیاده روی ، رفتم تو کارش 😎😎😎 .
. جاتون خالی حلوای آرد برنج ساختم ، بعدم نشستم یه دل سیر نوش جان کردم ، الآنم از خودم خجالت میکشم.😂😂😂 شما هم برین بشینین یه گوشه به کارای زشتتون فکر کنین ، باعث و بانی خجالت امروز من شمایید.🤪🤪🤪 .
. متاسفانه یا خوشبختانه بچه های گروه رفع اشکال کلاس حلوا و فلافل در ایتا بسیاااااااااااااار اکتیو و فعال هستن و چپ و راست ، عکس میفرستن. دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم🙈🙈 حالا رژیم نیستم ولی زشته دیگه ، کله ی صبح شال و کلاه کنی ، بری پیاده روی بعدش بیای بشینی یه عالمه حلوا بقولی 😐😐😐 .
دو روز به کوب نشستم پای یه آموزش سنگین. مخم دود کرد و فک کنم قند خونمم افتاد😁😁😁 به شددددت دلم حلوا میخواست. امروز صبحانه میهمان خانم آقای برادر بودیم ، برامون نخودآب ساخته بود ، در حد چند قاشق خوردم و تشکر کردم و گفتم من دیشب دیر شام خوردم ، الان میلی به صبحانه ندارم. امیدوارم خدا به خاطر دروغی که گفتم منو ببخشه🙈🙈🙈 دلم حلوا میخواست خب🙃🙃🙃 و نیز امیدوارم خانم آقای برادر هم پس از خواندن این پیام مرا ببخشاید ، انشاءالله صبحانه ی بعدی جبران میکنم 😂😂😂
بعضی وقتا یک پیام هایی ازتون دریافت میکنم که هم خوشحال میشم ،هم ناراحت. خوشحالم از این جهت که زحماتم به بار نشسته و برکتش رو تو زندگیاتون میبینم. و ناراحت میشم از شنیدن این جمله و جملات مشابه اون👇👇 این سفر رو از شما دارم🤦‍♀🤦‍♀ شما هر چه که دارین از ناحیه ی لطف و فضل و کرم خداست و لاغیر استاد وسیله اس ، از استاد تشکر کنید چرا که شکر نعمت ، نعمتت افزون کند اما داشته هاتون رو به حضور استاد نسبت ندین خدا برای شما این مسیر رو خواسته ، منم وسیله قرار داده ، من نبودم قطعا یه نفر دیگه رو وسیله قرار میداد😁😁😁 والا😉😉😉
آموزش ناگت رایگانه و طعم و بافت محصول بی نظیره بچه ها از کیلویی ۲۳۰ تا ۳۳۰ دارن این ناگت رو میفروشن. حالا شما برای فروش نه ، برای شادابی دل خانواده برو تو کارش😉😉😉 https://eitaa.com/nagetmorgh/4 اینم لینکش
❌ آموزش رایگان قنادی ❌ اگه دوست داری این زیبای دلربا رو به صورت رایگان یاد بگیری ، بزن رو لینک زیر👇👇 https://eitaa.com/violetsugarr/2081 یه عالمه آموزش رایگان دیگه هم داریم😍😍😍 کیک باقلوا شیرینی کشمشی شیرینی نون خامه ای انواع دسر انواع کیک های عصرانه . . . اوووووووووووووو ، بیا اصلا خودت ببین 😍😍😍😍 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d 💜
✅ بچه ها این بنر معرفی کانال منه 👆 اگر دوست دارین ، به صورت دلی و کاملا معرفتی 😉 برای دوستاتون یا فامیل و آشناها بفرستین ، تا تعداد هنرمندای جامعه زیاد بشه😅😅 از هنرمند شدن اطرافیانتون هم نترسین ، هنرمند شدن بقیه چیزی از ارزش های وجودی شما کم نمیکنه☺️☺️☺️
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
درود و دو صد بدرود صبحتون بخیر و شادی 💜💜 امروز یه مطلب آموزشی بسیار مهم داریم ، می‌دونم که سوال خیلی هاتون هست. مهم نیست قناد هستین یا نه ، در هر صورت مبحث امروز میتونه براتون مفید باشه. هر چند که احتمالا قنادین که اینجایین دیگه😉😉😉 حواستون به محتوای امروز کانال باشه👌👌
✅ به این عکس دقت کنید. این یه کیک کارخونه ای هست ، ببینین بافتش چقدر ریز و منظمه ، فوق العاده کیک لطیفی هست و یه بوی خاصی داره که البته من اون عطر رو نمی‌پسندم ، اما عموم مردم دوستش دارن. حالا کار به عطرش ندارم. بافتش برام مهمه. کاملا ریز و یکدست و مرتب آیا کیک هایی که ما در منزل می‌پزیم هم بافت ریز و یکدست و مرتبی دارن؟ قطعا خیر خب چرا بافت کیک های خونگی اینجوری نمیشه؟؟🧐🧐 آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید.👇 انتشار تمام و یا بخشی از آموزش های ارائه شده در این کانال ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال در فضای ایتا بلامانع است.