eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
دو روز به کوب نشستم پای یه آموزش سنگین. مخم دود کرد و فک کنم قند خونمم افتاد😁😁😁 به شددددت دلم حلوا میخواست. امروز صبحانه میهمان خانم آقای برادر بودیم ، برامون نخودآب ساخته بود ، در حد چند قاشق خوردم و تشکر کردم و گفتم من دیشب دیر شام خوردم ، الان میلی به صبحانه ندارم. امیدوارم خدا به خاطر دروغی که گفتم منو ببخشه🙈🙈🙈 دلم حلوا میخواست خب🙃🙃🙃 و نیز امیدوارم خانم آقای برادر هم پس از خواندن این پیام مرا ببخشاید ، انشاءالله صبحانه ی بعدی جبران میکنم 😂😂😂
بعضی وقتا یک پیام هایی ازتون دریافت میکنم که هم خوشحال میشم ،هم ناراحت. خوشحالم از این جهت که زحماتم به بار نشسته و برکتش رو تو زندگیاتون میبینم. و ناراحت میشم از شنیدن این جمله و جملات مشابه اون👇👇 این سفر رو از شما دارم🤦‍♀🤦‍♀ شما هر چه که دارین از ناحیه ی لطف و فضل و کرم خداست و لاغیر استاد وسیله اس ، از استاد تشکر کنید چرا که شکر نعمت ، نعمتت افزون کند اما داشته هاتون رو به حضور استاد نسبت ندین خدا برای شما این مسیر رو خواسته ، منم وسیله قرار داده ، من نبودم قطعا یه نفر دیگه رو وسیله قرار میداد😁😁😁 والا😉😉😉
آموزش ناگت رایگانه و طعم و بافت محصول بی نظیره بچه ها از کیلویی ۲۳۰ تا ۳۳۰ دارن این ناگت رو میفروشن. حالا شما برای فروش نه ، برای شادابی دل خانواده برو تو کارش😉😉😉 https://eitaa.com/nagetmorgh/4 اینم لینکش
❌ آموزش رایگان قنادی ❌ اگه دوست داری این زیبای دلربا رو به صورت رایگان یاد بگیری ، بزن رو لینک زیر👇👇 https://eitaa.com/violetsugarr/2081 یه عالمه آموزش رایگان دیگه هم داریم😍😍😍 کیک باقلوا شیرینی کشمشی شیرینی نون خامه ای انواع دسر انواع کیک های عصرانه . . . اوووووووووووووو ، بیا اصلا خودت ببین 😍😍😍😍 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d 💜
✅ بچه ها این بنر معرفی کانال منه 👆 اگر دوست دارین ، به صورت دلی و کاملا معرفتی 😉 برای دوستاتون یا فامیل و آشناها بفرستین ، تا تعداد هنرمندای جامعه زیاد بشه😅😅 از هنرمند شدن اطرافیانتون هم نترسین ، هنرمند شدن بقیه چیزی از ارزش های وجودی شما کم نمیکنه☺️☺️☺️
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
درود و دو صد بدرود صبحتون بخیر و شادی 💜💜 امروز یه مطلب آموزشی بسیار مهم داریم ، می‌دونم که سوال خیلی هاتون هست. مهم نیست قناد هستین یا نه ، در هر صورت مبحث امروز میتونه براتون مفید باشه. هر چند که احتمالا قنادین که اینجایین دیگه😉😉😉 حواستون به محتوای امروز کانال باشه👌👌
✅ به این عکس دقت کنید. این یه کیک کارخونه ای هست ، ببینین بافتش چقدر ریز و منظمه ، فوق العاده کیک لطیفی هست و یه بوی خاصی داره که البته من اون عطر رو نمی‌پسندم ، اما عموم مردم دوستش دارن. حالا کار به عطرش ندارم. بافتش برام مهمه. کاملا ریز و یکدست و مرتب آیا کیک هایی که ما در منزل می‌پزیم هم بافت ریز و یکدست و مرتبی دارن؟ قطعا خیر خب چرا بافت کیک های خونگی اینجوری نمیشه؟؟🧐🧐 آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید.👇 انتشار تمام و یا بخشی از آموزش های ارائه شده در این کانال ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال در فضای ایتا بلامانع است.
اندر ادامه ی پیام قبلی .. ✅ دلیلش وجود ماده ی ژل مانندی به نام فولکس هست. در کیک های کارخونه ای از ژل بی رنگی به نام ژل فولکس استفاده میشه. مزیت هایی استفاده از این ژل اینه که : ✅ در صورت استفاده از این ژل مصرف تخم مرغ ۷۵ درصد کاهش پیدا می‌کنه و این موضوع هم صرفه ی اقتصادی داره و هم سبب ماندگاری بیشتر محصول میشه. این ژل یه بافت بسیار ریز و یکدست و منظمی به کیک میده. ماندگاری محصول رو به طور قابل توجهی بالا میبره. کیکی که با ژل فولکس درست میشه بافت فوق العاده لطیفی داره. عع ، حالا که اینهمه خوبه چرا ما ازش استفاده نکنیم؟؟😍😍😍 وایستین آقا ، وایستین👌👌 ما از ژل فولکس استفاده نمی‌کنیم چون روی صحت و سلامت این ژل بسیار بحثه. عده ای معتقد هستن که این ژل سرطان زاست و عده ای هم میگن نه. من خودم هیچ تحقیقات جامع و کاملی در موردش نداشتم و نمیتونم نظر قطعی بدم. و در طول این هفت سالی که پا در عرصه ی قنادی گذاشتم فقط و فقط و فقط یکبار با ژل فولکس کیک پختم. به لحاظ بافت ، کیک بسیار خوبی شد ، اما من حس خوبی نسبت بهش نداشتم🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀ و نکته ی دوم اینکه از نظر من تمام کیک هایی که با ژل فولکس درست میشن ، در نهایت ته مزه ی مشابهی دارن و البته عطر غالب ژل فولکس که از نظر من پسندیده نیست ، اما همانطور که گفتم عموم مردم عطر کیک های کارخونه ای رو میدوستند.🤷‍♀🤷‍♀ آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید .👇 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d انتشار تمام و یا بخشی از آموزش های ارائه شده در این کانال ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال در فضای ایتا بلامانع است.
تا به حال چندین پیام مختلف از شما داشتم که اگر بخوام بافت کیکم شبیه کیک های X و Y و Z باشه ، باید چی کار کنم؟ دیروز عصر مجلس ختم یکی از آشناها بودم ، در هنگام خروج از مسجد ، پک پذیرایی تقدیم کردن ، امروز صبح اومدم با اون پک از خودم پذیرایی کنم ، کیکو که باز کردم ،تا چشمم به بافت منظمش افتاد ، یاد سوال پر تکرار شما افتادم و گفتم بیام پست بذارم در موردش. کیک های کارخونه ای برای من اصلا جذاب نیستن بچه ها ، اصلا و ابدا به نظرم هیچ طعم و مزه ای ندارن و هیچ وقت هم نمیخرم. لازم به ذکره که بسیاری از کارگاههای قنادی درجه دو و سه ، از ژل فولکس برای کیک هاشون استفاده میکنن. https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
. زین پس شما قناد هستین و یک قناد ، هر جایی میره که با کیک و شیرینی ازش پذیرایی میشه ، زودی اون کیک یا شیرینی رو نمیخوره😁😁 اول ظاهرش رو بررسی میکنه😎 بعد بافتش🧐 بعد عطرش🤓 در نهایت طعمش😋 😉😉😉😉 اگر در منزل آشنایان بودین که تمام این کارها رو به تابلوترین حالت ممکن میتونین انجام بدین ، اما اگر خونه ی غریبه رفتین ، خیلی ریز و سوسکی برین تو کارش که یه وقت بهشون بر نخوره😂😂😂😂 . https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d