eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
مواد میانی : اسفناج به میزان لازم پیاز داغ به میزان لازم سیر به دلخواه ، بازم به میزان لازم زردچوبه ،نمک، فلفل اینام به میزان لازم ☺️☺️☺️ اصلا قشنگی دستورات آشپزی اینه که همش به میزان لازمه😅😅😅😅 @violetsugarr طرز تهیه ی مواد میانی: اسفناج را بپزید. پیاز داغ درست کنید و زردچوبه را افزوده و کمی سر تفت دهید.سپس سیر رنده شده را افزوده و خیلی کم تفت دهید.حال اسفناج را افزوده و با سایر مواد تفت میدهیم ، وقتی آب اسفناج کاملا کشیده شد ، حرارت را خاموش میکنیم. @violetsugarr ✅ برای تهیه ی مواد میانی از حداقل میزان روغن استفاده کنید.این مواد آب و روغن اضافی نباید داشته باشد. @violetsugarr انتشار تمام و یا بخشی از آموزش های ارائه شده در این کانال ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال در فضای ایتا بلامانع است. ❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
مواد لازم سس سفید : @violetsugarr شیر یک پیمانه آرد سفید دو ق غ کره ده گرم روغن مایع یک ق غ نمک و فلفل به میزان لازم طرز تهیه : کره و روغن را روی حرارت قرار دهید تا کره باز شود ،حال آرد سفید را افزوده و کمی آرد را تفت دهید تا بوی خامی آن گرفته شود. شیر سرد را کم کم افزوده و مرتب هم بزنید تا آرد گلوله نشود. اجازه دهید سس سفید روی حرارت به غلظت برسد. سپس شعله را خاموش کرده و سس را کنار بگذارید. @violetsugarr انتشار تمام و یا بخشی از آموزش های ارائه شده در این کانال ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال در فضای ایتا بلامانع است. ❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم آموزشی مام سس آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️ ❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
پس از اینکه استراحت خمیر کامل شد ، آن را به ضخامت پنج میلی متر باز کنید و کف و دیواره های قالب را با خمیر بپوشانید. کف خمیر را چنگال چنگال کنید و یک لایه سس سفید بزنید. روی سس ، کمی اسفناج بریزید ، سپس یک لایه پنیر پیتزا بریزید و مجدد یک لایه اسفناج بریزید. در نهایت روی اسفناج را با یک لایه پنیر پارمسان بپوشانید و با استفاده از خمیری که اضافه آمده ، سطح کار را تزیین کنید . سطح خمیر را زرین کرده و قالب را برای مدت سی دقیقه در فر ۱۸۰ درجه قرار دهید. پس از اینکه از فر خارج کردید ، میتوانید آن را با ماست چکیده و یا پنیر خامه ای تزیین کنید. @violetsugarr انتشار تمام و یا بخشی از آموزش های ارائه شده در این کانال ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال در فضای ایتا بلامانع است. ❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
67.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ فیلم آموزش پای اسفناج آموزش رایگان قنادی و گاهی آشپزی 👇 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d انتشار تمام و یا بخشی از آموزش های ارائه شده در این کانال ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال در فضای ایتا بلامانع است. ❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام به روی ماهتون☺️ بله ، هر دو قابل حذف هستن اما به این نکته توجه کنین که حذف پنیرها از طعم و مزه به شدت کم میکنه☺️☺️☺️ توصیه میکنم حداقل یه دونشو بزنین👌👌
بچه ها من دو سال پیش دوره ی آموزشی انواع پنیرها رو شرکت کردم. پیتزا ، گودا ، چدار ، ماسکار پونه و ... اما اصلا از اون کلاس خوشم نیومد و حتی یکبار هم تو خونه رسپی ها رو تست نزدم به چند دلیل ۱) ماندگاری این پنیرها بسیار بسیار کمه ، کارخونه ها نگهدارنده میزنن ماندگاری بالا میره ، اما تو خونه که درست میکنی نهایتا دو روزه باید مصرف بشه ، یا اینکه باید فریز کنی که در اون صورت هم سر ده روز باید استفاده بشه. ۲) هزینه ی تمام شده برای خودمون معادل همون هزینه ای میشه که از بیرون می‌خریم ، ولی با کیفیت کمتر😁😁 بله عزیزانم ، پنیرهای کارخونه ای به مراتب با کیفیت تر از پنیرهای دستساز خونگی هستن ، نگاه به اون پنیرهای سنتی مامان بزرگ ساز نکنین ، پنیر پیتزا کلا داستانش فرق می‌کنه. ۳) درست کردن پنیر پیتزا کار ساده ای نیست ، یکی از مراحل کار اینه که پنیر باید ۳۰ تا ۴۵ دقیقه داخل آب داغ ورز بخوره ، هر چه دمای آب بیشتر باشه کیفیت پنیر بهتر میشه . والا من یه نفر حاضر نیستم دستای قشنگمو نیم ساعت تو آب داغ نگه دارم😐😐😐 مگر مریضیم به خودمون آسیب بزنیم. تو آب ولرم هم میتونین ورز بدین که دستتون آسیب نبینه ، اما از کیفیت پنیر کم میشه. ۴) در نهایت نوع شیر مصرفی از همه چیز مهمتره ، روزی که کلاس داشتیم از گاوداری برای استاد شیر آوردن ، استادمون از ترکیه اومده بود ، از شیری که براش آورده بودن ناراضی بود و می‌گفت کیفیت شیرهای ترکیه خیلی بهتره. انتشار تمام و یا بخشی از آموزش های ارائه شده در این کانال ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال در فضای ایتا بلامانع است. https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
✅ بچه ها دقت کنین که محصولات خونگی ، هیچ کدوم ارزون تر از بازار در نمیاد. کیک و شیرینی هم داستانش همینه ، معمولا معادل قیمت بازار یا یه ذره کمتر در میاد. اما در بحث کیک و شیرینی کیفیت محصول خونگی اینقدر بالا هست که اصلا قابل مقایسه با بازار نیست و همین کیفیت ده برابری ما رو تشویق میکنه که بریم تو کارش. اما در مورد پنیر پیتزا ، قیمت تمام شده ی پنیر پیتزای خونگی با بیرون یکی در میاد ، با این تفاوت که پنیر خونگی کیفیت به مراتب کمتری داره. خب چه کاریه ، اون همه زحمت بکشیم ، هزینه کنیم ، از آخر یه محصول کم کیفیت به دست بیاد. بچه ها من هیچ آشپز حرفه ای رو ندیدم که خودش پنیر پیتزا درست کنه ، همون‌طور که هیچ دکوراتور حرفه ای خودش خمیر فوندانت درست نمیکنه. قید درست کردن بعضی چیزا رو توی خونه بزنین😉😉😉 یه سری محصولات همون کارخونه ایش بهتره🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀ انتشار تمام و یا بخشی از آموزش های ارائه شده در این کانال ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال در فضای ایتا بلامانع است. https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
. البته که جا داره اعتراف کنم چند تا از اون پنیرهایی که بهمون آموزش دادن ، بینهایت خوشمزه بود و نکته ی جالبش برای من این بود که در ترکیباتش تخم مرغ وجود داشت. هرگز تصور نمی‌کردم پنیری که تخم مرغ داره ، اینهمه خوشمزه باشه. اما واقعیت ماجرا این بود که اون پنیر ماندگاری خیلی کمی داشت و برای تازه خوری خوب بود. رعایت دمای شیر هم در تهیه ی تمام پنیرها مهم بود و دمای شیر مرتب با دماسنج باید چک میشد. کلاسی که من شرکت کردم برای اولین بار در ایران برگزار شد و فکر کنم آخرین بار هم بود😂😂😂😂 بحثی که بعد از کلاس پیش اومد این بود که 🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀ استاد ایرانی بود اما ساکن ترکیه و از ترکیه برای آموزش اومده بود ، اون خانمی که مدیر آموزشگاه بود ، فوق لیسانس صنایع غذایی داشت و چند روز بعد از کلاس گفت که من از جنبه ی علمی که به ماجرا نگاه میکنم ، این پنیرها اصلا استاندارد نیستن و اگر نکات دمایی رعایت نشه سم نمی‌دونم چی چی تولید میشه که بسیار خطرناکه. خلاصه که آقا کلا بیخیال اون کلاس و آموزش هاش شدم . یکی از فانتزی هام اینه که برم در مقطع ارشد ، در رشته ی صنایع غذایی درس بخونم تا علمم زیاد بشه ، علم و مهارت عملی وقتی کنار هم قرار بگیرن ، شگفتی خلق میشه. ولی خب این فقط یک فانتزی هست😁 حوصله ی درس خوندن ندارم🙈🙈🙈 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d انتشار تمام و یا بخشی از آموزش های ارائه شده در این کانال ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال در فضای ایتا بلامانع است.