eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم آموزشی مام سس آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️ ❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
پس از اینکه استراحت خمیر کامل شد ، آن را به ضخامت پنج میلی متر باز کنید و کف و دیواره های قالب را با خمیر بپوشانید. کف خمیر را چنگال چنگال کنید و یک لایه سس سفید بزنید. روی سس ، کمی اسفناج بریزید ، سپس یک لایه پنیر پیتزا بریزید و مجدد یک لایه اسفناج بریزید. در نهایت روی اسفناج را با یک لایه پنیر پارمسان بپوشانید و با استفاده از خمیری که اضافه آمده ، سطح کار را تزیین کنید . سطح خمیر را زرین کرده و قالب را برای مدت سی دقیقه در فر ۱۸۰ درجه قرار دهید. پس از اینکه از فر خارج کردید ، میتوانید آن را با ماست چکیده و یا پنیر خامه ای تزیین کنید. @violetsugarr انتشار تمام و یا بخشی از آموزش های ارائه شده در این کانال ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال در فضای ایتا بلامانع است. ❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
67.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ فیلم آموزش پای اسفناج آموزش رایگان قنادی و گاهی آشپزی 👇 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d انتشار تمام و یا بخشی از آموزش های ارائه شده در این کانال ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال در فضای ایتا بلامانع است. ❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام به روی ماهتون☺️ بله ، هر دو قابل حذف هستن اما به این نکته توجه کنین که حذف پنیرها از طعم و مزه به شدت کم میکنه☺️☺️☺️ توصیه میکنم حداقل یه دونشو بزنین👌👌
بچه ها من دو سال پیش دوره ی آموزشی انواع پنیرها رو شرکت کردم. پیتزا ، گودا ، چدار ، ماسکار پونه و ... اما اصلا از اون کلاس خوشم نیومد و حتی یکبار هم تو خونه رسپی ها رو تست نزدم به چند دلیل ۱) ماندگاری این پنیرها بسیار بسیار کمه ، کارخونه ها نگهدارنده میزنن ماندگاری بالا میره ، اما تو خونه که درست میکنی نهایتا دو روزه باید مصرف بشه ، یا اینکه باید فریز کنی که در اون صورت هم سر ده روز باید استفاده بشه. ۲) هزینه ی تمام شده برای خودمون معادل همون هزینه ای میشه که از بیرون می‌خریم ، ولی با کیفیت کمتر😁😁 بله عزیزانم ، پنیرهای کارخونه ای به مراتب با کیفیت تر از پنیرهای دستساز خونگی هستن ، نگاه به اون پنیرهای سنتی مامان بزرگ ساز نکنین ، پنیر پیتزا کلا داستانش فرق می‌کنه. ۳) درست کردن پنیر پیتزا کار ساده ای نیست ، یکی از مراحل کار اینه که پنیر باید ۳۰ تا ۴۵ دقیقه داخل آب داغ ورز بخوره ، هر چه دمای آب بیشتر باشه کیفیت پنیر بهتر میشه . والا من یه نفر حاضر نیستم دستای قشنگمو نیم ساعت تو آب داغ نگه دارم😐😐😐 مگر مریضیم به خودمون آسیب بزنیم. تو آب ولرم هم میتونین ورز بدین که دستتون آسیب نبینه ، اما از کیفیت پنیر کم میشه. ۴) در نهایت نوع شیر مصرفی از همه چیز مهمتره ، روزی که کلاس داشتیم از گاوداری برای استاد شیر آوردن ، استادمون از ترکیه اومده بود ، از شیری که براش آورده بودن ناراضی بود و می‌گفت کیفیت شیرهای ترکیه خیلی بهتره. انتشار تمام و یا بخشی از آموزش های ارائه شده در این کانال ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال در فضای ایتا بلامانع است. https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
✅ بچه ها دقت کنین که محصولات خونگی ، هیچ کدوم ارزون تر از بازار در نمیاد. کیک و شیرینی هم داستانش همینه ، معمولا معادل قیمت بازار یا یه ذره کمتر در میاد. اما در بحث کیک و شیرینی کیفیت محصول خونگی اینقدر بالا هست که اصلا قابل مقایسه با بازار نیست و همین کیفیت ده برابری ما رو تشویق میکنه که بریم تو کارش. اما در مورد پنیر پیتزا ، قیمت تمام شده ی پنیر پیتزای خونگی با بیرون یکی در میاد ، با این تفاوت که پنیر خونگی کیفیت به مراتب کمتری داره. خب چه کاریه ، اون همه زحمت بکشیم ، هزینه کنیم ، از آخر یه محصول کم کیفیت به دست بیاد. بچه ها من هیچ آشپز حرفه ای رو ندیدم که خودش پنیر پیتزا درست کنه ، همون‌طور که هیچ دکوراتور حرفه ای خودش خمیر فوندانت درست نمیکنه. قید درست کردن بعضی چیزا رو توی خونه بزنین😉😉😉 یه سری محصولات همون کارخونه ایش بهتره🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀ انتشار تمام و یا بخشی از آموزش های ارائه شده در این کانال ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال در فضای ایتا بلامانع است. https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
. البته که جا داره اعتراف کنم چند تا از اون پنیرهایی که بهمون آموزش دادن ، بینهایت خوشمزه بود و نکته ی جالبش برای من این بود که در ترکیباتش تخم مرغ وجود داشت. هرگز تصور نمی‌کردم پنیری که تخم مرغ داره ، اینهمه خوشمزه باشه. اما واقعیت ماجرا این بود که اون پنیر ماندگاری خیلی کمی داشت و برای تازه خوری خوب بود. رعایت دمای شیر هم در تهیه ی تمام پنیرها مهم بود و دمای شیر مرتب با دماسنج باید چک میشد. کلاسی که من شرکت کردم برای اولین بار در ایران برگزار شد و فکر کنم آخرین بار هم بود😂😂😂😂 بحثی که بعد از کلاس پیش اومد این بود که 🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀ استاد ایرانی بود اما ساکن ترکیه و از ترکیه برای آموزش اومده بود ، اون خانمی که مدیر آموزشگاه بود ، فوق لیسانس صنایع غذایی داشت و چند روز بعد از کلاس گفت که من از جنبه ی علمی که به ماجرا نگاه میکنم ، این پنیرها اصلا استاندارد نیستن و اگر نکات دمایی رعایت نشه سم نمی‌دونم چی چی تولید میشه که بسیار خطرناکه. خلاصه که آقا کلا بیخیال اون کلاس و آموزش هاش شدم . یکی از فانتزی هام اینه که برم در مقطع ارشد ، در رشته ی صنایع غذایی درس بخونم تا علمم زیاد بشه ، علم و مهارت عملی وقتی کنار هم قرار بگیرن ، شگفتی خلق میشه. ولی خب این فقط یک فانتزی هست😁 حوصله ی درس خوندن ندارم🙈🙈🙈 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d انتشار تمام و یا بخشی از آموزش های ارائه شده در این کانال ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال در فضای ایتا بلامانع است.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امروزمان را کمی متفاوت آغاز کنیم😉😉😉 ویس دریافتی از هنرجو جان 👆👆 اعترافشونو دوست داشتم😁😁 خیلی از شما عزیزان رو تا حالا ندیدم ، نمی‌شناسم ، نمی‌دونم تو چه سن و سالی هستن ، فرهنگ حاکم بر خانواده ی شما چیست؟ چه دین و مذهب و آئینی دارین؟ چند سالتونه؟ تو چه سطح مالی هستین ؟ تحصیلاتتون چقدره؟ اهل کدوم شهرین؟ هیچی ازتون نمی‌دونم و هیچ کدوم از پارامترهای بالا برام مهم نیست ، من فقط بینهایت دوستتون دارم ، باور کنید که دوستتون دارم. این سبک دوست داشتن ، آسون نیست . باید به یک درجه از رهایی و آزادی برسی تا بتونی این مدلی آدم ها رو دوست داشته باشی. 💜💜💜