.
ولی من اگه لب دریا بودم ، با اشتیاق میرفتم از همون نون شیرمالهای توی فرغون میخریدم و میخوردم.
تجربه نشون داده هر چه کثیف تر خوشمزه تر😂😂😂😂😂
.
تازه تو دوران کرونا متوجه شدم ، هر چی کثیف تر ، سالم تر😐😐
والا ، در دوران کرونا ، تو تمام فامیل اینقدر که ما الکل و وایتکس و ماسک و دستکش خریدیم ، هیچ کس نخرید.
اینقدر که ما تو قرنطینه بودیم ، هیچ کس نبود.
و اینقدر که ما کرونا گرفتیم ، هیچکس نگرفت. 😐😐😐😐
بنابراین یه ذره میکروب رو چاشنی کارتون کنین ، بد نیست .😁😁😁😁
.
.
باورم نمیشه هنوز کسی اینجا هست که نمیدونه آموزش کیک باقلوا رایگانه😅😅
https://eitaa.com/violetsugarr/649
بفرمایید ، اینم لینکش ، رو لینک بزنین و برین تو کارش ، قطعا از نتیجه شگفت زده خواهید شد.
لیست تمام آموزشهای رایگان سنجاق شده.
.
💜🖤💜🖤💜🖤
رفقا به حرمت شهادت امام حسن عسکری علیهالسلام کرکره ی کانال شیرین و خوشمزمونو تا فردا شب پایین میکشیم .
🖤💜🖤💜🖤💜
قبل از اینکه اون خبر خوبه رو بگم
بیاین این مینی کیکو ببینین☺️☺️
خیلی زشته عمه جونت قناد باشه و کیک تولدت از بیرون بیاد😁😁
امشب تولد عشق جانمه ، البته به قمری
و من اصلا یادم نبود ، آخه تا حالا مامان باباش به سال قمری براش تولد نگرفتن
هر سال کیک تولدش با خودمه ، البته به شمسی🤪🤪🤪
مامانش از ظهر بیرون بود ، الان اومد دست پر
بهش میگم من یادم نبود ،چرا نگفتی کیک درست کنم
گفت خودمم یادم نبوده ، پشت چراغ قرمز بودم یه هو چشمم به قنادی افتاد یادم اومد که امشب تولد امیر علیه😍😍
اینم برش خوردش
رول کیک بود ، به شددددددددت پر خامه
به شدددددددددددت پر خامه
ظاهرش زیبا بود ، گردو هم زیاد داشت ، ولی این حجم از خامه واقعا آزار دهنده بود🤷♀🤷♀🤷♀
و لازم به ذکره که تمام خامه ی آبی دور کیک دور ریخته شد.
نه خامه ی رنگی میخورم ، نه به خانواده اجازه میدم بخورن
ولی کیک رنگی درست میکنم ، آموزش هم میدم ، به همه هم میگم نخورین ،مضره😁😁😁
خلاصه که بچمون دید مامانش دست پر اومده ، حساااااااابی سورپرایز شد.
باورش نمیشد تولدشه😂😂
فک کرد سر کار گذاشتیمش😅😅
گفت عمه جون کادو چی میخوای بهم بدی؟
گفتم چی میخوای ؟
گفت یه چیز گرون
گفتم مثلاً چی ؟
گفت یه آپارتمان تو برج میلاد
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
نمیشه عاشقش نبود
نمیییییییییییییییییییییییشه
فک کن خودت یه کارگاه ده متری داشته باشی ، بعد یه فسقلی بیاد ازت یه آپارتمان تو برج میلاد بخواد😁😁😁
.
بچه ها
عیده ، پاشین یه حرکتی بزنین.
اگر هیچی از قنادی بلد نیستین ، صفر صفر صفر هستین ، بازم میتونین این باقلوا رو درست کنین.
نه تخصص میخواد ، نه ابزار ، نه زمان زیادی ازتون میگیره
فقط کافیه یه سر برین فروشگاه لوازم قنادی محل و یه بسته شعیریه بخرین و یه قوطی شیر عسلی
https://eitaa.com/violetsugarr/2974
اینم لینکش👆👆👆
شیر عسلی رو خودتونم میتونین درست کنین. آموزشش اینجاست👇👇👇
https://eitaa.com/violetsugarr/2884
پاشین یه کم انرژی مثبت بپاشین تو خونتون ، یا علی💪💪💪
.
و اما خبر خوب😎😎😎
بالاخره بعد از شش ماه 🤦♀🤦♀🤦♀
انرژیش برام آزاد شد☺️☺️
انرژی چی؟؟
انرژی ضبط پکیج آموزش کوکی های کافی شاپی😎😎😎
یک سال و نه ماهه که دارم با کافه کار میکنم و براشون کوکی و برانی میزنم ، طبق تجربه دستم اومده که تو فصل پاییز و زمستون سفارشات کافه خیییلی بیشتر از فصل بهار و تابستونه.
انگار که مردم در هوای سرد میل بیشتری به خوردن کیک و شیرینی دارن.🙃🙃
بعد از شش ماه ، دیگه قاطعانه تصمیم گرفتم پکیج کوکی های کافی شاپی رو ضبط کنم ، هم به درد مدرسه ی بچه ها میخوره و هم عزیزانی که با کافه ها کار میکنن یا میخوان که شروع به کار کنن ، توی این فصل بیشتر و بهتر میتونن مانور بدن👌👌👌