eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
💜🖤💜🖤💜🖤 رفقا به حرمت شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام کرکره ی کانال شیرین و خوشمزمونو تا فردا شب پایین میکشیم . 🖤💜🖤💜🖤💜
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
بادا بادا مبارک بادا انشاءالله مبارک بادا سالروز آغاز امامتش مبارک.💜💜 یعنی ممکنه یه روز بیام اینجا بگم ظهورش مبارک😍😍😍 یعنی عمرم کفاف میده🤔🤔 خلاصه گوش به زنگ باشین ، اگر همچین پیامی گذاشتم سوت میزنم ، بیاین اینجا کمکم کنین ، شیرینی بپزیم ، بدیم دست ملت😎😎😎
امشب منتظر یک خبر خوب باشید.☺️☺️
قبل از اینکه اون خبر خوبه رو بگم بیاین این مینی کیکو ببینین☺️☺️ خیلی زشته عمه جونت قناد باشه و کیک تولدت از بیرون بیاد😁😁 امشب تولد عشق جانمه ، البته به قمری و من اصلا یادم نبود ، آخه تا حالا مامان باباش به سال قمری براش تولد نگرفتن هر سال کیک تولدش با خودمه ، البته به شمسی🤪🤪🤪 مامانش از ظهر بیرون بود ، الان اومد دست پر بهش میگم من یادم نبود ،چرا نگفتی کیک درست کنم گفت خودمم یادم نبوده ، پشت چراغ قرمز بودم یه هو چشمم به قنادی افتاد یادم اومد که امشب تولد امیر علیه😍😍
اینم برش خوردش رول کیک بود ، به شددددددددت پر خامه به شدددددددددددت پر خامه ظاهرش زیبا بود ، گردو هم زیاد داشت ، ولی این حجم از خامه واقعا آزار دهنده بود🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀ و لازم به ذکره که تمام خامه ی آبی دور کیک دور ریخته شد. نه خامه ی رنگی میخورم ، نه به خانواده اجازه میدم بخورن ولی کیک رنگی درست میکنم ، آموزش هم میدم ، به همه هم میگم نخورین ،مضره😁😁😁
خلاصه که بچمون دید مامانش دست پر اومده ، حساااااااابی سورپرایز شد. باورش نمیشد تولدشه😂😂 فک کرد سر کار گذاشتیمش😅😅 گفت عمه جون کادو چی میخوای بهم بدی؟ گفتم چی میخوای ؟ گفت یه چیز گرون گفتم مثلاً چی ؟ گفت یه آپارتمان تو برج میلاد 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 نمیشه عاشقش نبود نمیییییییییییییییییییییییشه فک کن خودت یه کارگاه ده متری داشته باشی ، بعد یه فسقلی بیاد ازت یه آپارتمان تو برج میلاد بخواد😁😁😁 .
بچه ها عیده ، پاشین یه حرکتی بزنین. اگر هیچی از قنادی بلد نیستین ، صفر صفر صفر هستین ، بازم میتونین این باقلوا رو درست کنین. نه تخصص میخواد ، نه ابزار ، نه زمان زیادی ازتون میگیره فقط کافیه یه سر برین فروشگاه لوازم قنادی محل و یه بسته شعیریه بخرین و یه قوطی شیر عسلی https://eitaa.com/violetsugarr/2974 اینم لینکش👆👆👆 شیر عسلی رو خودتونم میتونین درست کنین. آموزشش اینجاست👇👇👇 https://eitaa.com/violetsugarr/2884 پاشین یه کم انرژی مثبت بپاشین تو خونتون ، یا علی💪💪💪
. و اما خبر خوب😎😎😎 بالاخره بعد از شش ماه 🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀ انرژیش برام آزاد شد☺️☺️ انرژی چی؟؟ انرژی ضبط پکیج آموزش کوکی های کافی شاپی😎😎😎 یک سال و نه ماهه که دارم با کافه کار میکنم و براشون کوکی و برانی میزنم ، طبق تجربه دستم اومده که تو فصل پاییز و زمستون سفارشات کافه خیییلی بیشتر از فصل بهار و تابستونه. انگار که مردم در هوای سرد میل بیشتری به خوردن کیک و شیرینی دارن.🙃🙃 بعد از شش ماه ، دیگه قاطعانه تصمیم گرفتم پکیج کوکی های کافی شاپی رو ضبط کنم ، هم به درد مدرسه ی بچه ها میخوره و هم عزیزانی که با کافه ها کار میکنن یا می‌خوان که شروع به کار کنن ، توی این فصل بیشتر و بهتر میتونن مانور بدن👌👌👌
. از خدا که پنهان نیست ، از شما چه پنهان شش ماهه می‌خوام این پکیج رو ضبط کنم ، چندین بار رفتم برای ضبط فیلم ها خرید کردم ، هر بار یه اتفاقی می افتاد که ضبط فیلم ها میسر نمیشد و اون مواد اولیه هم تو سفارشات کافه یا بقیه ی کارهام مصرف میشد😅😅😅 آخرین باری که دیگه جدی جدی تصمیم گرفتم پکیج رو ضبط کنم ، دو هفته ی پیش بود که به طرز عجیبی شب سالم خوابیدم ، صبح از شدت درگیری با ویروسی که نمی‌دونم از کجا اومده بود ، اصلا نتونستم از جام بلند بشم😁😁😁 اما هفته ی پیش یه اتفاقی افتاد که دلیل این شش ماه تاخیر رو فهمیدم و بسی خوشحال شدم و خدا رو به خاطر این تاخیر شکر کردم ☺️☺️🙏🙏🙏
هفته ی پیش در تست یک رسپی جدید ، خیلی اتفاقی متوجه نکته ای شدم که بارها برام سوال شده بود ، اما هیچ جوابی براش پیدا نمیکردم. هفته ی پیش خیلی اتفاقی به جواب رسیدم ، اما باورم نمیشد که این جواب سوال منه ، با خودم گفتم شاید این مسأله اتفاقی پیش اومده ، در اینصورت نکته نیست و توهمه🙃🙃🙃 برای اثبات اینکه آیا این مسئله واقعا نکته اس یا نه ، سه روز به کوب ، چهار تا رسپی رو چند بار با رعایت اون نکته و چند بار بدون رعایت اون نکته تست زدم ،تا بهم ثابت شد که آری ، جدی جدی این یک نکته اس👌👌 و نکته ی بسیار مهمی هم بود ، برام جالبه که چرا من بعد دو سال کار مداوم در زمینه ی کوکی ، تازه الان باید این نکته رو بفهمم🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀ حالا در هر صورت خدا رو شکر میکنم به فال نیک میگیرم و احتمالا علت اینکه ضبط این پکیج برام میسر نمیشد همین بوده ، اینکه این نکته ی بسیار مهم رو دریابم و بعد در جایگاه آموزش دادن قرار بگیرم .🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀
. انشاءالله انشاءالله انشاءالله از فردا ضبط فیلم ها رو شروع میکنم و اگر ابر و باد و مه و خورشید و فلک یاری کنن 😉 تا آخر هفته ی آینده ضبط فیلم ها تموم میشه. چهار تا کلاس کوکی شرکت کردم ۶۸ تا رسپی از کوکی دارم همشون خوبن اما فقط چند تاشون عاااااااااالی هستن و قراره شما همون چند تا رو آموزش ببینین. مجبوریم از خوب‌ها فاکتور بگیریم☺️☺️ تعداد آیتم های آموزشی زیاد ، به جز گیج کردن هنرجو ، آورده ی دیگه ای نداره😉 .