قبل از اینکه اون خبر خوبه رو بگم
بیاین این مینی کیکو ببینین☺️☺️
خیلی زشته عمه جونت قناد باشه و کیک تولدت از بیرون بیاد😁😁
امشب تولد عشق جانمه ، البته به قمری
و من اصلا یادم نبود ، آخه تا حالا مامان باباش به سال قمری براش تولد نگرفتن
هر سال کیک تولدش با خودمه ، البته به شمسی🤪🤪🤪
مامانش از ظهر بیرون بود ، الان اومد دست پر
بهش میگم من یادم نبود ،چرا نگفتی کیک درست کنم
گفت خودمم یادم نبوده ، پشت چراغ قرمز بودم یه هو چشمم به قنادی افتاد یادم اومد که امشب تولد امیر علیه😍😍
اینم برش خوردش
رول کیک بود ، به شددددددددت پر خامه
به شدددددددددددت پر خامه
ظاهرش زیبا بود ، گردو هم زیاد داشت ، ولی این حجم از خامه واقعا آزار دهنده بود🤷♀🤷♀🤷♀
و لازم به ذکره که تمام خامه ی آبی دور کیک دور ریخته شد.
نه خامه ی رنگی میخورم ، نه به خانواده اجازه میدم بخورن
ولی کیک رنگی درست میکنم ، آموزش هم میدم ، به همه هم میگم نخورین ،مضره😁😁😁
خلاصه که بچمون دید مامانش دست پر اومده ، حساااااااابی سورپرایز شد.
باورش نمیشد تولدشه😂😂
فک کرد سر کار گذاشتیمش😅😅
گفت عمه جون کادو چی میخوای بهم بدی؟
گفتم چی میخوای ؟
گفت یه چیز گرون
گفتم مثلاً چی ؟
گفت یه آپارتمان تو برج میلاد
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
نمیشه عاشقش نبود
نمیییییییییییییییییییییییشه
فک کن خودت یه کارگاه ده متری داشته باشی ، بعد یه فسقلی بیاد ازت یه آپارتمان تو برج میلاد بخواد😁😁😁
.
بچه ها
عیده ، پاشین یه حرکتی بزنین.
اگر هیچی از قنادی بلد نیستین ، صفر صفر صفر هستین ، بازم میتونین این باقلوا رو درست کنین.
نه تخصص میخواد ، نه ابزار ، نه زمان زیادی ازتون میگیره
فقط کافیه یه سر برین فروشگاه لوازم قنادی محل و یه بسته شعیریه بخرین و یه قوطی شیر عسلی
https://eitaa.com/violetsugarr/2974
اینم لینکش👆👆👆
شیر عسلی رو خودتونم میتونین درست کنین. آموزشش اینجاست👇👇👇
https://eitaa.com/violetsugarr/2884
پاشین یه کم انرژی مثبت بپاشین تو خونتون ، یا علی💪💪💪
.
و اما خبر خوب😎😎😎
بالاخره بعد از شش ماه 🤦♀🤦♀🤦♀
انرژیش برام آزاد شد☺️☺️
انرژی چی؟؟
انرژی ضبط پکیج آموزش کوکی های کافی شاپی😎😎😎
یک سال و نه ماهه که دارم با کافه کار میکنم و براشون کوکی و برانی میزنم ، طبق تجربه دستم اومده که تو فصل پاییز و زمستون سفارشات کافه خیییلی بیشتر از فصل بهار و تابستونه.
انگار که مردم در هوای سرد میل بیشتری به خوردن کیک و شیرینی دارن.🙃🙃
بعد از شش ماه ، دیگه قاطعانه تصمیم گرفتم پکیج کوکی های کافی شاپی رو ضبط کنم ، هم به درد مدرسه ی بچه ها میخوره و هم عزیزانی که با کافه ها کار میکنن یا میخوان که شروع به کار کنن ، توی این فصل بیشتر و بهتر میتونن مانور بدن👌👌👌
.
از خدا که پنهان نیست ، از شما چه پنهان
شش ماهه میخوام این پکیج رو ضبط کنم ، چندین بار رفتم برای ضبط فیلم ها خرید کردم ، هر بار یه اتفاقی می افتاد که ضبط فیلم ها میسر نمیشد و اون مواد اولیه هم تو سفارشات کافه یا بقیه ی کارهام مصرف میشد😅😅😅
آخرین باری که دیگه جدی جدی تصمیم گرفتم پکیج رو ضبط کنم ، دو هفته ی پیش بود که به طرز عجیبی شب سالم خوابیدم ، صبح از شدت درگیری با ویروسی که نمیدونم از کجا اومده بود ، اصلا نتونستم از جام بلند بشم😁😁😁
اما هفته ی پیش یه اتفاقی افتاد که دلیل این شش ماه تاخیر رو فهمیدم و بسی خوشحال شدم و خدا رو به خاطر این تاخیر شکر کردم ☺️☺️🙏🙏🙏
هفته ی پیش در تست یک رسپی جدید ، خیلی اتفاقی متوجه نکته ای شدم که بارها برام سوال شده بود ، اما هیچ جوابی براش پیدا نمیکردم.
هفته ی پیش خیلی اتفاقی به جواب رسیدم ، اما باورم نمیشد که این جواب سوال منه ، با خودم گفتم شاید این مسأله اتفاقی پیش اومده ، در اینصورت نکته نیست و توهمه🙃🙃🙃
برای اثبات اینکه آیا این مسئله واقعا نکته اس یا نه ، سه روز به کوب ، چهار تا رسپی رو چند بار با رعایت اون نکته و چند بار بدون رعایت اون نکته تست زدم ،تا بهم ثابت شد که
آری ، جدی جدی این یک نکته اس👌👌
و نکته ی بسیار مهمی هم بود ، برام جالبه که چرا من بعد دو سال کار مداوم در زمینه ی کوکی ، تازه الان باید این نکته رو بفهمم🤦♀🤦♀🤦♀
حالا
در هر صورت
خدا رو شکر میکنم
به فال نیک میگیرم و احتمالا علت اینکه ضبط این پکیج برام میسر نمیشد همین بوده ، اینکه این نکته ی بسیار مهم رو دریابم و بعد در جایگاه آموزش دادن قرار بگیرم .🤷♀🤷♀🤷♀
.
انشاءالله
انشاءالله
انشاءالله
از فردا ضبط فیلم ها رو شروع میکنم و اگر ابر و باد و مه و خورشید و فلک یاری کنن 😉 تا آخر هفته ی آینده ضبط فیلم ها تموم میشه.
چهار تا کلاس کوکی شرکت کردم
۶۸ تا رسپی از کوکی دارم
همشون خوبن اما فقط چند تاشون عاااااااااالی هستن و قراره شما همون چند تا رو آموزش ببینین.
مجبوریم از خوبها فاکتور بگیریم☺️☺️
تعداد آیتم های آموزشی زیاد ، به جز گیج کردن هنرجو ، آورده ی دیگه ای نداره😉
.
میدونین که من هر آموزش رایگانی بذارم تا یه تعداد عکس ازش نرسه ، سراغ آموزش رایگان بعدی نمیرم☺️☺️☺️
دو تا آموزش رایگان آخر رو خیلی تحویل نگرفتین ، با اینکه هر دو عالی بودن.
از باقلوای شعیریه سی تا عکس و از پای اسفناج یه دونه عکس برام فرستادین😐😐😐
آموزش رایگان میخواین ، فعالیتتونو بیشتر کنین .☺️☺️☺️
تلاش و کوشش باید دو طرفه باشه.
من تلاش کنم ، فیلم آموزشی ضبط کنم ، شما بشینین و فقط نگاه کنین
نع ،نداریم😎😎😎
من برای وقتم ارزش قائل هستم ، وقتی فیدبک مثبت ازتون میگیرم با خودم میگم پاشو دختر ، یه عده منتظرن ، پاشو یه حرکتی بزن
وقتی ببینم فقط نگاه میکنین ، منم میشینم فقط به درخواست های آموزش های رایگانی که دارین ، نگاه میکنم.😁😁😁
زهرا گلی همیشه هم گل نیست ، گاهی خارهای وجودش اکتیو میشن🤪🤪🤪
.