eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
. دیدین چی شد😐😐😐 تو اتوبوس در حال پاسخ دادن به سوالات شما بودم ، یه لحظه سرمو آوردم بالا و به خیابون نگاهی انداختم و از خانمی که کنارم نشسته بود پرسیدم : از خیابون سعدی رد شدیم؟ یه نیشخندی زد و گفت ، آره ، سرتون تو گوشی بود جا موندین😐😐😐 خب یه ذره کمتر سوال بپرسید دیگه ، این چه وضشه حالا باید پیاده برگردم رو به عقب تا که به خیابان سعدی برسم. شانستون گرفته هوا دله و پیاده روی تو این هوا صفا داره ، وگرنه همه ی سوال پرسانندگان رو از دم بلاک میکردم😁😁 .
. ادامه ی پرسش و پاسخ ، بعد از خرید ، به شرط حیات برم یه مودم بی سیم بخرم ، بلکه مشکلاتی که با نت دارم ، پایان یافت. انرژی مثبت بفرستین یه مودم عالی نصیبم بشه . ☺️☺️☺️ .
. سلام به روی ماهتون پودر نارگیل چرب ، تقریبا کرم رنگه پودر نارگیل خشک ، سفید رنگه پودر نارگیل چرب ریزتر و پودر نارگیل خشک درشت تر هست اگر یه مقدار پودر نارگیل چرب رو بین دو تا انگشت مبارک ماساژ بدین ، یه برقی روی انگشتتون میفته👌👌 .
. سلام به روی ماهتون بچه ها آرد نول و آرد سمولینا با هم فرق دارن ، هر کدوم کاربرد خاص خودشو داره و نمیشه به جای هم استفاده کرد. وقتی با هم فرق دارن ، پس نمیشه گفت این بهتره یا اون هر کدوم در جایگاه صحیح خودش عالی ترینه👌👌 .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
. سلام سلام سلام به روی ماهتون صبحتون بخیر و شادی .
. و در ادامه روزمان را با خرید هدایای بچه های کلاس کوکی از فروشگاه ترانه ، نیک تر کردیم.☺️☺️☺️ .
. و در ادامه با بیان خاطره ی حلوا پزون مراسم عمو ، شما را با نکاتی من باب پخت حلوا آشنا خواهیم کرد. امروز ظهر یا عصر یا شب براتون تعریف میکنم.☺️☺️☺️ .
ادمین جان فرمودن که اولین عکس از این بزرگوار رسیده دستشون 😎😎😎
نیگاش کنین چه دلبره☺️☺️
. البته که ظاهراً ایشون اینو سفارش گرفتن. و در ادامه ی پیام هاشون فرمودن که برای امروز عصر هم یه دونه دیگه سفارش گرفتن. دمتون گرم خداقوتتون پر رزق و روزی باشین الهی 🙏🙏
. عکس دوم هم رسید فقط اینکه خیلی هنری عکس گرفتن 😅😅😅😅 . البته تقاضای خودم بود که از برش خورده ی کیکشون عکس بفرستن. فک کنم بنده خدا نمی‌دونستن که می‌خوام بذارم تو کانالم😁😁😁