.
اگه بتونین
#رمضون
رو توی ایتا ترند کنین ،آدرس مغازشو بهتون میدم.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
جدی جدی شبتون بخیر
من رفتم 💜💜💜😘😘😘
.
بعد اوشون ، ایشون خیلی محبوبه و گران ترین کوکی☺️☺️
دیروز که از کافه برای ثبت سفارش باهام تماس گرفتن ،گفتن چرا کوکی پسته ی فلان پیج کاملا سبزه ، کوکی پسته ی تو سبز نیست.
گفتم رنگ خوراکی میزنن ،گفتن خب تو هم بزن تا قشنگ تر بشه.
گفتم نمیزنم.☺️☺️☺️
گفتن چرا؟
گفتم چونکه این کوکی با کره ی پسته درست میشه ، کره ی پسته رو کیلویی یک و دویست میخرم و حیفم میاد که آلوده به رنگ خوراکی بشه.
گفتن باشه نزن😁😁😁😁
به همین زیبایی فعلا قانع شدن.
اما تجربه نشون داده ، اینا به یه چیزی که گیر بدن ،گیر دادن دیگه🤷♀🤷♀🤷♀
احتمال اینکه در آینده مجبورم کنن رنگ بزنم هست ، ولی تا جای ممکن مقاومت میکنم.💪💪💪💪💪
.
.
چون دومین هدیه ای بود که تقدیمشون میکردم ، متنش رو متفاوت نوشتم.😉
خیلی دلی ،خییییییییلی دلی و احساس واقعیمو نوشتم براشون.
💜💜💜💜
همیشه لطف و محبت خانم آذری نصیب و روزی و قسمت من شده
چه اون زمانها که فرهنگسرا میرفتم و سعادت خدمت حضوری رو داشتم و چه حالا که مجازی در خدمتشون هستم.
خدا خاص ترین بنده هاشو برای من گلچین کرده🙏🙏🙏
.