.
چون دومین هدیه ای بود که تقدیمشون میکردم ، متنش رو متفاوت نوشتم.😉
خیلی دلی ،خییییییییلی دلی و احساس واقعیمو نوشتم براشون.
💜💜💜💜
همیشه لطف و محبت خانم آذری نصیب و روزی و قسمت من شده
چه اون زمانها که فرهنگسرا میرفتم و سعادت خدمت حضوری رو داشتم و چه حالا که مجازی در خدمتشون هستم.
خدا خاص ترین بنده هاشو برای من گلچین کرده🙏🙏🙏
.
بعضی نمونه کارها رو که میبینم تا آسمان هفتم عروج میکنم.☺️☺️
دمتون گرم که اینهمه با سلیقه هستین💪💪💪