.
در مورد این کیک یه نکته رو فراموش کردم بهتون بگم.
اونم اینکه ، این کیک هر چه بیشتر تو یخچال استراحت کنه ،خوشمزه تر میشه☺️☺️☺️☺️
.
تا یک هفته در ظرف در بسته داخل یخچال قابل نگهداریه👌👌
.
.
خبر خوب اینکه
آرد مزخرفی که از رمضون خریده بودم تموم شد و این هفته با آرد جدید حلوا پختم.☺️☺️☺️
لطیف ، براق ، خوشرنگ ، استاندارد ، دقیقا مطابق دستور ، نه یه ذره بالاتر ، نه یه ذره پایین تر😎😎😎
این عکس بدون ذره ای ادیت تقدیم نگاه زیباتون میشه.
در همین حد خوشرنگ و رو👌👌
.