سلام سلااااام
سلام به روی ماهتون🥰
دوستانی که جدید مهمونمون شدین خوش اومدین💐
زهرا خیرآبادی هستم ، هنرجوهام بهم میگن زهرا گلی و قراره اینجا قنادی رو از پایه یاد بگیریم☺️
یکم کنارمون بمونین حسابی نمک گیر میشین😅
آموزش های رایگان کانال رو اون بالا براتون
سنجاق کردم که بدونین اینجا چه خبره🙋♀️
📖یه سری کلاس مجازی عالی هم داریم
که با شهریه ی بسیار مناسب و پشتیبانی عالی ، به صورت آفلاین برگزار میشن.
💪خدمتتون بگم که تا به حال خانمها و دختر خانومهای زیادی در این دوره ها شرکت کردن و خداروشکر رضایت از دوره ها زیاده. چون محتوای دوره ها کاملا کاربردیه و شهریه ی دوره ها خیلی مناسبه ، صفر تا صد کلاسهای مجازی همراه با فیلم از تمام مراحل کار هست.
✅اگر میخواین با دوره های مجازی مون
آشنا بشین توی کانال زیر حتما عضو بشین👇
@violetsugar
در مورد آموزش های رایگان هر سوالی داشتین ، بنده با دل و جان و با نهایت احترام پاسخگو خواهم بود.☺️💜🌹
@zahrakheirabadi1395
من اینجام 👆👆👆
103.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم آموزش حکاکی هندونه☺️
لیست کامل آموزشهای رایگان بالای کانال سنجاق شده ، ولی چند تاش برای یلدا عااااااالیه و به شدت توصیه میشه ، اون چند تا رو این پایین براتون میذارم👇👇👇
آموزش کیک باقلوای بی نظیر و بسیار پرطرفدار👇👇👇
https://eitaa.com/violetsugarr/649
آموزش شیرینی کشمشی جذاب👇👇
https://eitaa.com/violetsugarr/169
آموزش باقلوای شعیریه ، فوق العاده آسون و بسیار خوش طعم👇👇👇
https://eitaa.com/violetsugarr/2974
و حتی آموزش ناگت مرغ که میتونه یه شام عالی برای شب یلدا باشه 👇👇
https://eitaa.com/nagetmorgh/4
و اگر دوست داری برای یلدا باسلوق ، شکلات تافی ، چیز کیک ، کیک خامه ای ، دسر پرتقالی ، دسر اناری ، رولت دسری هم درست کنی 😎😎
روی لینک زیر بزن 👇👇
https://eitaa.com/violetsugarr/4077
هر سوالی در مورد آموزشها داشتین حتما بپرسین.
@zahrakheirabadi1395
من اینجام👆👆👆
لطفا روی گزینه ی « پیوستن » پایین صفحه بزنین تا عضویت شما دائمی بشه و آموزشها رو همیشه داشته باشین.
👌
❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
اینجانب
زهرا گلی هستم و با تمام وجودم ازتون دعوت میکنم که به دنیای شیرین قنادی پا بذارین تا غرق در آرامش و لذت بشین.
ازتون میخوام اولین هندونه ای که دستتون رسید ، بشینین و حکاکی کنین.
احتمال نود درصد طرح قشنگی ازش در نیاد.
اما مهم نیست ، مهم اینه که شما یک ساعت یک دغدغه ی شیرین و قشنگ و مهیج داشتین.
بار دوم ،بار سوم ، بار چهارم ، بالاخره خوب میشه.
شاید با خودتون بگین ، چه کاریه؟
میخوام بهتون بگم که قشنگی این کار در اینه که شما به زندگیتون جهت میدین و افسار اونو دست میگیرین.
بارها گفتم ، بازم میگم
در این دنیا یا خودتون برای خودتون دغدغه بسازین ، یا دنیا براتون دغدغه میسازه.
دغدغه ای که خودتون برای خودتون می سازین
✅میتونه در حد حکاکی هندونه مهیج باشه
✅میتونه در حد پختن شیرینی برنجی با آرد برنج رمضون فان باشه
✅میتونه در حد داشتن لیسک بنفش فانتزی باشه
✅میتونه در حد پختن کیک باقلوا شیرین باشه
اما ، دغدغه ای که دنیا بخواد براتون بسازه ، معلوم نیست که شما توان تحملش رو داشته باشین یا نه.
برای خودتون دغدغه های فانتزی و قشنگ بسازین، به دنیا ثابت کنین که بی کار نیستین و سرتون گرمه ، دنیا شما رو بی کار ببینه ، خودش براتون کار میسازه ، حالا دیگه چه کاری؟
خدا داند 🤷♀🤷♀🤷♀
.
.
نهههههههههه
دمتون گرم💪💪💪💪💪
عاشقتونم ، اولین عکس از حکاکی هندونه به فاصله یک چند ساعت بعد از ارائه ی فیلم آموزشی ، رسید 😎😎😎
ظاهرا هندونه داشتن تو خونه، امانش ندادن😁😁😁
جا داره کمی ظریفتر کار کنین ، اما برای بار اول عالیه💪💪💪
.
یه ذره اعتراض هم بخونیم و بشنویم😉😉
و اما پاسخ زهرا گلی 👇👇👇
به نظر من کار حکاکی روی میوه ، فی نفسه ، کار بدی نیست . رفتار ما با اون میوه اس که لیبل خوب یا بد به این کار میزنه.
با میوه ی حکاکی شده چند تا کار میتونیم انجام بدیم :
۱) دور بریزیم و اسراف کنیم 😐
۲) بجوشونیم و لواشک چند میوه بسازیم و زمستونی بزنیم بر بدن و حالشو ببریم😎
۳) میوه رو ورقه ای کنیم و داخل فر خشکش کنیم و زمستونی به عنوان چیپس میوه نوش جان کنیم.☺️☺️
بچه ها ، اگر میوه رو برای خودتون و برای سرگرمی و تمرین حکاکی میکنین که اسراف اصلا معنا نداره ، نوش جونتون کنین.
اما با نظر دوستمون تا حدی موافقم ، میوه های حکاکی شده ی شب چله ای عروس خانوم ها معمولا دور ریخته میشه و این خیلی بده.
بیاین یه کاری کنیم.
امسال هر جا مهمونی شب چله رفتین ، به صاحب مجلس ، پیشنهاد بدین که میوه های حکاکی شده ( سیب ، کیوی ، پرتقال و .. ) رو دور نریزه و باهاشون لواشک بسازه ، یا خشکشون کنه👌
با هندونه میشه اسموتی ساخت و کدو رو میشه پوره کرد و کیک کدو ساخت.
در هر صورت اگر ما بخوایم و تلاش کنیم ، هیچ چیزی اسراف نمیشه.☺️☺️
.
صبحمان اینگونه نیک آغاز شد.
هشت ماه از عدم حضور من در فرهنگسرا میگذره و هنوز اونجا یادم میکنن.
تمام اون انرژی که چند سال در فرهنگسرا گذاشتم با همین یه دونه پیام بهم برگشت.
نمیخوام ریا کنم ولی بی دریغ اونجا آموزش میدادم ، تمام توانمو میذاشتم.
وجدان عزیزم بهم اجازه ی کوتاهی نمیداد. کوتاهی که چه عرض کنم ، بیشتر از وظیفم ازم کار میکشید😅😅😅
ازش ممنونم ، ازش ممممممممممنونم
.
.
خدا برای کسی خیر بخواد ، میخواد.
اسباب و وسیلش رو هم خودش فراهم میکنه.
کل بازه ی زمانی که من و ایشون همدیگه رو دیدیم ، در حد پنج تا ده دقیقه در فرهنگسرای حجاب بود.
سعادت خدمت حضوری بهشون رو نداشتم ، اما در کلاسهای مجازی شرکت کردن.
ماشاءالله ، هزار ماشاءالله ، صد هزار ماشاءالله ، الان با سرعت بنز دارن سفارش میگیرن در حدی که نیروی کمکی هم دارن.( خواهر شوهرشون بهشون کمک میکنن )
زمینه ی فعالیتشون👇👇
✅ کیک باقلوا که جزء آموزش های رایگانه👇
https://eitaa.com/violetsugarr/649
✅ کیک هویج که بازم رایگانه👇
https://eitaa.com/violetsugarr/316
✅ پای سیب از پکیج کیک های عصرانه👇
https://eitaa.com/violetsugar/264
✅ کوکی شکلات چیپسی از پکیج بستنی👇
https://eitaa.com/violetsugar/143
✅ کوکی کویری که آموزش تک آیتم هست👇
https://eitaa.com/violetsugar/383
.