eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
. نهههههههههه دمتون گرم💪💪💪💪💪 عاشقتونم ، اولین عکس از حکاکی هندونه به فاصله یک چند ساعت بعد از ارائه ی فیلم آموزشی ، رسید 😎😎😎 ظاهرا هندونه داشتن تو خونه، امانش ندادن😁😁😁 جا داره کمی ظریفتر کار کنین ، اما برای بار اول عالیه💪💪💪
. یه ذره اعتراض هم بخونیم و بشنویم😉😉 و اما پاسخ زهرا گلی 👇👇👇 به نظر من کار حکاکی روی میوه ، فی نفسه ، کار بدی نیست . رفتار ما با اون میوه اس که لیبل خوب یا بد به این کار میزنه. با میوه ی حکاکی شده چند تا کار میتونیم انجام بدیم : ۱) دور بریزیم و اسراف کنیم 😐 ۲) بجوشونیم و لواشک چند میوه بسازیم و زمستونی بزنیم بر بدن و حالشو ببریم😎 ۳) میوه رو ورقه ای کنیم و داخل فر خشکش کنیم و زمستونی به عنوان چیپس میوه نوش جان کنیم.☺️☺️ بچه ها ، اگر میوه رو برای خودتون و برای سرگرمی و تمرین حکاکی میکنین که اسراف اصلا معنا نداره ، نوش جونتون کنین. اما با نظر دوستمون تا حدی موافقم ، میوه های حکاکی شده ی شب چله ای عروس خانوم ها معمولا دور ریخته میشه و این خیلی بده. بیاین یه کاری کنیم. امسال هر جا مهمونی شب چله رفتین ، به صاحب مجلس ، پیشنهاد بدین که میوه های حکاکی شده ( سیب ، کیوی ، پرتقال و .. ) رو دور نریزه و باهاشون لواشک بسازه ، یا خشکشون کنه👌 با هندونه میشه اسموتی ساخت و کدو رو میشه پوره کرد و کیک کدو ساخت. در هر صورت اگر ما بخوایم و تلاش کنیم ، هیچ چیزی اسراف نمیشه.☺️☺️
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
. صبحمان اینگونه نیک آغاز شد. هشت ماه از عدم حضور من در فرهنگسرا میگذره و هنوز اونجا یادم میکنن. تمام اون انرژی که چند سال در فرهنگسرا گذاشتم با همین یه دونه پیام بهم برگشت. نمیخوام ریا کنم ولی بی دریغ اونجا آموزش میدادم ، تمام توانمو می‌ذاشتم. وجدان عزیزم بهم اجازه ی کوتاهی نمی‌داد. کوتاهی که چه عرض کنم ، بیشتر از وظیفم ازم کار میکشید😅😅😅 ازش ممنونم ، ازش ممممممممممنونم .
. خدا برای کسی خیر بخواد ، میخواد. اسباب و وسیلش رو هم خودش فراهم‌ میکنه. کل بازه ی زمانی که من و ایشون همدیگه رو دیدیم ، در حد پنج تا ده دقیقه در فرهنگسرای حجاب بود. سعادت خدمت حضوری بهشون رو نداشتم ، اما در کلاسهای مجازی شرکت کردن. ماشاءالله ، هزار ماشاءالله ، صد هزار ماشاءالله ، الان با سرعت بنز دارن سفارش میگیرن در حدی که نیروی کمکی هم دارن.( خواهر شوهرشون بهشون کمک میکنن ) زمینه ی فعالیتشون👇👇 ✅ کیک باقلوا که جزء آموزش های رایگانه👇 https://eitaa.com/violetsugarr/649 ✅ کیک هویج که بازم رایگانه👇 https://eitaa.com/violetsugarr/316 ✅ پای سیب از پکیج کیک های عصرانه👇 https://eitaa.com/violetsugar/264 ✅ کوکی شکلات چیپسی از پکیج بستنی👇 https://eitaa.com/violetsugar/143 ✅ کوکی کویری که آموزش تک آیتم هست👇 https://eitaa.com/violetsugar/383 .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
صبحمان اینگونه نیک آغاز شد. 😍😍😍😍 الهی که از در و دیوار ، زمین و زمان ، براتون خیر و برکت و شادی بباره😍😍😍😍🙏🙏🙏🙏🙏
. الهی که هر یک ریالش ، صد هزار دلار برکت کنه براتون.☺️☺️☺️ .
. اولین درآمد من مبلغ ۱۲۳ یا ۱۴۳ هزار تومان بود . گذاشتم روی ٱپن آشپزخونه و دیگه هم پیگیری نکردم ، نمی‌دونم عاقبتش چی شد ، یادم نمیاد. اصلا برام مهم نبود . دومین درآمدم مبلغ ده هزار تومان بود. و سومین درآمدم مبلغ ۲۱۰ هزار تومان ، که این پول ، اولین پولی بود که به صورت رسمی از یک مؤسسه ای که براشون کار میکردم ، دریافت کردم. اون زمانها هنوز قناد نبودم. یادمه این پولو که گرفتم ، آنچنان ذوق زده بودم که اعضای خانواده رو شام دعوت کردم بیرون. رفتیم پیتزا پونک ، اون زمان ( ۹ سال پیش ، سال ۱۳۹۳) پیتزا پونک جزء برترین ها و نامبروان های مشهد بود. من و مامان و بابا داداشم و خانومش خواهرم و شوهرش هفت نفر بودیم ، ۱۳۰ هزار تومان پول شاممون شد.😅😅😅 تجربه ی بسیار بسیار بسیار شیرین و لذت بخشی بود ، اینقدر شیرین که همین الان که دارم براتون می‌نویسم لبخند روی لبهامه😅😅😅 از این کارا بکنین بچه ها ، حتی اگر پولتون کمه. در حد یه بستنی اعضای خانواده یا دوستاتون رو مهمون کنین. حس و حالش خیلی قشنگه☺️☺️☺️ اون حس قشنگه ، براتون برکت میاره☺️ .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
. اندر احوالات حلوا پزون زهرا گلی از برای شادی روح اموات🙏🙏 که واقعا نمی‌دونم روح اموات اینجوری شاد میشه یا نه🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀ سوالات زیادی در مورد زندگی پس از زندگی تو ذهنم هست که پاسخ هیچ انسانی منو قانع نمیکنه. ای کاش بمونم و ظهور امام زمان رو ببینم و سوالاتمو بپرسم ، بعد راهی اون زندگی بشم🙏🙏🙏 .