.
نهههههههههه
دمتون گرم💪💪💪💪💪
عاشقتونم ، اولین عکس از حکاکی هندونه به فاصله یک چند ساعت بعد از ارائه ی فیلم آموزشی ، رسید 😎😎😎
ظاهرا هندونه داشتن تو خونه، امانش ندادن😁😁😁
جا داره کمی ظریفتر کار کنین ، اما برای بار اول عالیه💪💪💪
.
یه ذره اعتراض هم بخونیم و بشنویم😉😉
و اما پاسخ زهرا گلی 👇👇👇
به نظر من کار حکاکی روی میوه ، فی نفسه ، کار بدی نیست . رفتار ما با اون میوه اس که لیبل خوب یا بد به این کار میزنه.
با میوه ی حکاکی شده چند تا کار میتونیم انجام بدیم :
۱) دور بریزیم و اسراف کنیم 😐
۲) بجوشونیم و لواشک چند میوه بسازیم و زمستونی بزنیم بر بدن و حالشو ببریم😎
۳) میوه رو ورقه ای کنیم و داخل فر خشکش کنیم و زمستونی به عنوان چیپس میوه نوش جان کنیم.☺️☺️
بچه ها ، اگر میوه رو برای خودتون و برای سرگرمی و تمرین حکاکی میکنین که اسراف اصلا معنا نداره ، نوش جونتون کنین.
اما با نظر دوستمون تا حدی موافقم ، میوه های حکاکی شده ی شب چله ای عروس خانوم ها معمولا دور ریخته میشه و این خیلی بده.
بیاین یه کاری کنیم.
امسال هر جا مهمونی شب چله رفتین ، به صاحب مجلس ، پیشنهاد بدین که میوه های حکاکی شده ( سیب ، کیوی ، پرتقال و .. ) رو دور نریزه و باهاشون لواشک بسازه ، یا خشکشون کنه👌
با هندونه میشه اسموتی ساخت و کدو رو میشه پوره کرد و کیک کدو ساخت.
در هر صورت اگر ما بخوایم و تلاش کنیم ، هیچ چیزی اسراف نمیشه.☺️☺️
.
صبحمان اینگونه نیک آغاز شد.
هشت ماه از عدم حضور من در فرهنگسرا میگذره و هنوز اونجا یادم میکنن.
تمام اون انرژی که چند سال در فرهنگسرا گذاشتم با همین یه دونه پیام بهم برگشت.
نمیخوام ریا کنم ولی بی دریغ اونجا آموزش میدادم ، تمام توانمو میذاشتم.
وجدان عزیزم بهم اجازه ی کوتاهی نمیداد. کوتاهی که چه عرض کنم ، بیشتر از وظیفم ازم کار میکشید😅😅😅
ازش ممنونم ، ازش ممممممممممنونم
.
.
خدا برای کسی خیر بخواد ، میخواد.
اسباب و وسیلش رو هم خودش فراهم میکنه.
کل بازه ی زمانی که من و ایشون همدیگه رو دیدیم ، در حد پنج تا ده دقیقه در فرهنگسرای حجاب بود.
سعادت خدمت حضوری بهشون رو نداشتم ، اما در کلاسهای مجازی شرکت کردن.
ماشاءالله ، هزار ماشاءالله ، صد هزار ماشاءالله ، الان با سرعت بنز دارن سفارش میگیرن در حدی که نیروی کمکی هم دارن.( خواهر شوهرشون بهشون کمک میکنن )
زمینه ی فعالیتشون👇👇
✅ کیک باقلوا که جزء آموزش های رایگانه👇
https://eitaa.com/violetsugarr/649
✅ کیک هویج که بازم رایگانه👇
https://eitaa.com/violetsugarr/316
✅ پای سیب از پکیج کیک های عصرانه👇
https://eitaa.com/violetsugar/264
✅ کوکی شکلات چیپسی از پکیج بستنی👇
https://eitaa.com/violetsugar/143
✅ کوکی کویری که آموزش تک آیتم هست👇
https://eitaa.com/violetsugar/383
.
.
اولین درآمد من مبلغ ۱۲۳ یا ۱۴۳ هزار تومان بود . گذاشتم روی ٱپن آشپزخونه و دیگه هم پیگیری نکردم ، نمیدونم عاقبتش چی شد ، یادم نمیاد. اصلا برام مهم نبود .
دومین درآمدم مبلغ ده هزار تومان بود.
و سومین درآمدم مبلغ ۲۱۰ هزار تومان ، که این پول ، اولین پولی بود که به صورت رسمی از یک مؤسسه ای که براشون کار میکردم ، دریافت کردم. اون زمانها هنوز قناد نبودم.
یادمه این پولو که گرفتم ، آنچنان ذوق زده بودم که اعضای خانواده رو شام دعوت کردم بیرون.
رفتیم پیتزا پونک ، اون زمان ( ۹ سال پیش ، سال ۱۳۹۳) پیتزا پونک جزء برترین ها و نامبروان های مشهد بود.
من و مامان و بابا
داداشم و خانومش
خواهرم و شوهرش
هفت نفر بودیم ، ۱۳۰ هزار تومان پول شاممون شد.😅😅😅
تجربه ی بسیار بسیار بسیار شیرین و لذت بخشی بود ، اینقدر شیرین که همین الان که دارم براتون مینویسم لبخند روی لبهامه😅😅😅
از این کارا بکنین بچه ها ، حتی اگر پولتون کمه.
در حد یه بستنی اعضای خانواده یا دوستاتون رو مهمون کنین. حس و حالش خیلی قشنگه☺️☺️☺️
اون حس قشنگه ، براتون برکت میاره☺️
.