eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
صبحمان اینگونه نیک آغاز شد. 😍😍😍😍 الهی که از در و دیوار ، زمین و زمان ، براتون خیر و برکت و شادی بباره😍😍😍😍🙏🙏🙏🙏🙏
. الهی که هر یک ریالش ، صد هزار دلار برکت کنه براتون.☺️☺️☺️ .
. اولین درآمد من مبلغ ۱۲۳ یا ۱۴۳ هزار تومان بود . گذاشتم روی ٱپن آشپزخونه و دیگه هم پیگیری نکردم ، نمی‌دونم عاقبتش چی شد ، یادم نمیاد. اصلا برام مهم نبود . دومین درآمدم مبلغ ده هزار تومان بود. و سومین درآمدم مبلغ ۲۱۰ هزار تومان ، که این پول ، اولین پولی بود که به صورت رسمی از یک مؤسسه ای که براشون کار میکردم ، دریافت کردم. اون زمانها هنوز قناد نبودم. یادمه این پولو که گرفتم ، آنچنان ذوق زده بودم که اعضای خانواده رو شام دعوت کردم بیرون. رفتیم پیتزا پونک ، اون زمان ( ۹ سال پیش ، سال ۱۳۹۳) پیتزا پونک جزء برترین ها و نامبروان های مشهد بود. من و مامان و بابا داداشم و خانومش خواهرم و شوهرش هفت نفر بودیم ، ۱۳۰ هزار تومان پول شاممون شد.😅😅😅 تجربه ی بسیار بسیار بسیار شیرین و لذت بخشی بود ، اینقدر شیرین که همین الان که دارم براتون می‌نویسم لبخند روی لبهامه😅😅😅 از این کارا بکنین بچه ها ، حتی اگر پولتون کمه. در حد یه بستنی اعضای خانواده یا دوستاتون رو مهمون کنین. حس و حالش خیلی قشنگه☺️☺️☺️ اون حس قشنگه ، براتون برکت میاره☺️ .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
. اندر احوالات حلوا پزون زهرا گلی از برای شادی روح اموات🙏🙏 که واقعا نمی‌دونم روح اموات اینجوری شاد میشه یا نه🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀ سوالات زیادی در مورد زندگی پس از زندگی تو ذهنم هست که پاسخ هیچ انسانی منو قانع نمیکنه. ای کاش بمونم و ظهور امام زمان رو ببینم و سوالاتمو بپرسم ، بعد راهی اون زندگی بشم🙏🙏🙏 .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام به روی ماه تک تکتون مرسی که باعث شدین ، شنبه ی من نیک آغاز بشه☺️☺️☺️ دوستتون دارم.💜💜 کوکی نیویورکی و کوکی کره ی بادام زمینی رو در تصویر مشاهده میکنین.👌
آری آری منو ببخشید بچه ها🙏🙏🙏 هفته ی پیش خیلی بهم سخت گذشت. هم سه سری سفارش کافه ، هم کیک جشن هزار مدرسه ی امیر علی ، هم برگذاری مراسم قرآن خوانی عمو که هفته ی پیش آقای پدر فامیل رو مهمون کرده بودن و کلی کار داشتیم. خب تا اینجا که همش خوب بود ، قسمت بد ماجرا این بود که 🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀ یه ویروس ناقلا اومد و یک هفته میهمانم شد و در سرزمین وجودم سکنی گزید و کمی تا قسمتی مرا به فنا داد😁😁 یعنی تمام کارهامو هفته ی پیش با ماسک انجام دادم ، یک ساعت کار میکردم ، سه ساعت غش میکردم. عنایت بفرمایید که استراحت نمی‌کردم ها ، غش میکردم🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀ این حجم از ناتوانی جسمی رو طی یک سال گذشته تجربه نکرده بودم. .
. یک هفته باشگاه نرفتم ، امروز بعد یک هفته مربی جان تا یه نگاه به قیافم انداخت ، لبخندی زد و گفت بریم از اول😁😁😁😁 بنده خدا برنامه چیده بود برام که وزنه های سنگین تر ، دستگاههای حرفه ای تر کل برنامه هاش ...🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀ .
. روز ثبت نام کلاس یلدا رو نهایتا تا فردا شب اعلام میکنم. .