آری آری
منو ببخشید بچه ها🙏🙏🙏
هفته ی پیش خیلی بهم سخت گذشت.
هم سه سری سفارش کافه ، هم کیک جشن هزار مدرسه ی امیر علی ، هم برگذاری مراسم قرآن خوانی عمو که هفته ی پیش آقای پدر فامیل رو مهمون کرده بودن و کلی کار داشتیم.
خب تا اینجا که همش خوب بود ، قسمت بد ماجرا این بود که 🤦♀🤦♀🤦♀
یه ویروس ناقلا اومد و یک هفته میهمانم شد و در سرزمین وجودم سکنی گزید و کمی تا قسمتی مرا به فنا داد😁😁
یعنی تمام کارهامو هفته ی پیش با ماسک انجام دادم ، یک ساعت کار میکردم ، سه ساعت غش میکردم.
عنایت بفرمایید که استراحت نمیکردم ها ، غش میکردم🤦♀🤦♀🤦♀
این حجم از ناتوانی جسمی رو طی یک سال گذشته تجربه نکرده بودم.
.
.
یک هفته باشگاه نرفتم ، امروز بعد یک هفته مربی جان تا یه نگاه به قیافم انداخت ، لبخندی زد و گفت
بریم از اول😁😁😁😁
بنده خدا برنامه چیده بود برام که وزنه های سنگین تر ، دستگاههای حرفه ای تر
کل برنامه هاش ...🤦♀🤦♀🤦♀
.
.
این سه تا عکس رو ببینین بچه ها
عزیزی چند روز پیش کلاس کیک های عصرانه و کافی شاپی رو ثبت نام کردن.
از همون ابتدای مکالماتمون بهم گفتن که هدفم کار با کافه اس.
ظاهراً دوستشون کافه داره.
ایشون با پایه کیک دانمارکی ، این سه مدل کیک رو برای کافه میزنن.
( وانیلی ، شکلاتی ، نوتلا )
فکر میکنم تو همین چند روز این سومین باری هست که دارن کیک میزنن.
هدف مشخص باشه ، همت و اراده هم باشه ، تلاش و توکل هم باشه ، یه آموزش خوب هم باشه
نتیجه عالی میشه☺️☺️☺️
.