.
اولین درآمد من مبلغ ۱۲۳ یا ۱۴۳ هزار تومان بود . گذاشتم روی ٱپن آشپزخونه و دیگه هم پیگیری نکردم ، نمیدونم عاقبتش چی شد ، یادم نمیاد. اصلا برام مهم نبود .
دومین درآمدم مبلغ ده هزار تومان بود.
و سومین درآمدم مبلغ ۲۱۰ هزار تومان ، که این پول ، اولین پولی بود که به صورت رسمی از یک مؤسسه ای که براشون کار میکردم ، دریافت کردم. اون زمانها هنوز قناد نبودم.
یادمه این پولو که گرفتم ، آنچنان ذوق زده بودم که اعضای خانواده رو شام دعوت کردم بیرون.
رفتیم پیتزا پونک ، اون زمان ( ۹ سال پیش ، سال ۱۳۹۳) پیتزا پونک جزء برترین ها و نامبروان های مشهد بود.
من و مامان و بابا
داداشم و خانومش
خواهرم و شوهرش
هفت نفر بودیم ، ۱۳۰ هزار تومان پول شاممون شد.😅😅😅
تجربه ی بسیار بسیار بسیار شیرین و لذت بخشی بود ، اینقدر شیرین که همین الان که دارم براتون مینویسم لبخند روی لبهامه😅😅😅
از این کارا بکنین بچه ها ، حتی اگر پولتون کمه.
در حد یه بستنی اعضای خانواده یا دوستاتون رو مهمون کنین. حس و حالش خیلی قشنگه☺️☺️☺️
اون حس قشنگه ، براتون برکت میاره☺️
.
آری آری
منو ببخشید بچه ها🙏🙏🙏
هفته ی پیش خیلی بهم سخت گذشت.
هم سه سری سفارش کافه ، هم کیک جشن هزار مدرسه ی امیر علی ، هم برگذاری مراسم قرآن خوانی عمو که هفته ی پیش آقای پدر فامیل رو مهمون کرده بودن و کلی کار داشتیم.
خب تا اینجا که همش خوب بود ، قسمت بد ماجرا این بود که 🤦♀🤦♀🤦♀
یه ویروس ناقلا اومد و یک هفته میهمانم شد و در سرزمین وجودم سکنی گزید و کمی تا قسمتی مرا به فنا داد😁😁
یعنی تمام کارهامو هفته ی پیش با ماسک انجام دادم ، یک ساعت کار میکردم ، سه ساعت غش میکردم.
عنایت بفرمایید که استراحت نمیکردم ها ، غش میکردم🤦♀🤦♀🤦♀
این حجم از ناتوانی جسمی رو طی یک سال گذشته تجربه نکرده بودم.
.
.
یک هفته باشگاه نرفتم ، امروز بعد یک هفته مربی جان تا یه نگاه به قیافم انداخت ، لبخندی زد و گفت
بریم از اول😁😁😁😁
بنده خدا برنامه چیده بود برام که وزنه های سنگین تر ، دستگاههای حرفه ای تر
کل برنامه هاش ...🤦♀🤦♀🤦♀
.