8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مواد لازم :
سیب متوسط یک عدد
شکر دو الی سه ق غ
آب دو الی سه ق غذا خوری
پنیر ماسکارپونه ۵۵ گرم
شکلات سفید هفتاد گرم
بیسکوییت پتی پور ساده یا شکلاتی ۱۵۰ تا ۱۹۰ گرم
پودر دارچین نصف ق چای خوری
✅ طرز تهیه داخل فیلم آموزش داده شده☺️
❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
آغاز سخن یاد خدا باید کرد
خود را به امید او رها باید کرد
ای با تو شروع کارها زیباتر
آغاز سخن تو را صدا باید کرد
💜💜
#جانان
بچه ها یه مطلبی میخوام براتون بنویسم که نکته ی خوبی داره
فقط ازتون خواهش میکنم که این مطلب رو بخونین و بدون ذره ای قضاوت ، نکته ی مطلب رو بگیرین و ازش رد شید.
با فرض اینکه قراره قضاوت نکنین ، بیاین تا بهتون بگم😉😉
.
.
دقیقا یک روز قبل از اینکه برم کربلا ، یک سری سفارش کوکی و برانی برای کافه فرستادم و بهشون اطلاع دادم که من ده روز نیستم.
وقتی از کربلا برگشتم ، بهم زنگ زدن و گفتن تو این مدت سوژه خنده ی ما بودی و همش ازت یاد کردیم.
گفتم چه طور؟؟🤔🤔
گفتن هر مشتری که میومد دنبال کوکی ، بهش میگفتیم کوکی نداریم.
کوکی سازمون رفته کربلا
اونا هم تعجب میکردن و با بچه های کافه دست مینداختنت و میخندیدن.
منم پای تلفن خندیدم و گفتم خدا رو شکر که سفر من ده روز شما رو شاد کرده😅😅
.
.
این از داستان بر و بچ کافه👆
حالا بیاین این طرف 👇
اینجا تو ایتا
در طول اون بازه زمانی ده روزه و تا چند روز بعدش من کلی پیام داشتم که (( خوش به سعادتت ))
.
.
نکته رو گرفتین یا شفافش کنم براتون؟؟😉😉😉
زهرا رفت کربلا
یه عده این سفر رو سعادت دیدن ، یه عده حماقت
زهرا یک شخص واحد هست ، کربلا هم یک سرزمین مشخص و ثابت
پس چرا برداشت ها و قضاوت ها اینهمه متفاوته؟؟🤔🤔🤔
.
.
نکته ی سرنوشت ساز 👇👇
آدم ها ما و کارهامونو بر اساس فرهنگ ، تفکر ، سلیقه ، علاقه ، مذهب ، عقیده و برداشت شخصی خودشون قضاوت میکنن ، نه بر اساس آنچه که ما واقعا هستیم ☺️☺️
فلذا
بهتره که با تعریف و تمجید دیگران به سقف نچسبیم و با تخریب و انتقادهاشون به مسیرمون شک نکنیم👌👌
اگر راهی رو در پیش گرفتین که دلتون در اون مسیر آرومه و راضی
فارغ از تعریف و تخریب اطرافیانتون ، با قدرت به راهتون ادامه بدین💪💪
شاعر میگوید
در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم
سرزنش ها گر کند خار مغیلان ،غم مخور
حالا شاعر فقط در مورد تخریب ها شعر سروده
ولی شما حواستون به تعریف هایی که ازتون میکنن هم باشه ، حواستون باشه دچار عجب و غرور الکی نشین😉😉
که همون غرور بی جا خودش آفت محسوب میشه 🤦♀🤦♀🤦♀
.