eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
بچه ها یه مطلبی می‌خوام براتون بنویسم که نکته ی خوبی داره فقط ازتون خواهش میکنم که این مطلب رو بخونین و بدون ذره ای قضاوت ، نکته ی مطلب رو بگیرین و ازش رد شید. با فرض اینکه قراره قضاوت نکنین ، بیاین تا بهتون بگم😉😉 .
. دقیقا یک روز قبل از اینکه برم کربلا ، یک سری سفارش کوکی و برانی برای کافه فرستادم و بهشون اطلاع دادم که من ده روز نیستم. وقتی از کربلا برگشتم ، بهم زنگ زدن و گفتن تو این مدت سوژه خنده ی ما بودی و همش ازت یاد کردیم. گفتم چه طور؟؟🤔🤔 گفتن هر مشتری که میومد دنبال کوکی ، بهش می‌گفتیم کوکی نداریم. کوکی سازمون رفته کربلا اونا هم تعجب میکردن و با بچه های کافه دست مینداختنت و میخندیدن. منم پای تلفن خندیدم و گفتم خدا رو شکر که سفر من ده روز شما رو شاد کرده😅😅 .
. این از داستان بر و بچ کافه👆 حالا بیاین این طرف 👇 اینجا تو ایتا در طول اون بازه زمانی ده روزه و تا چند روز بعدش من کلی پیام داشتم که (( خوش به سعادتت )) .
. نکته رو گرفتین یا شفافش کنم براتون؟؟😉😉😉 زهرا رفت کربلا یه عده این سفر رو سعادت دیدن ، یه عده حماقت زهرا یک شخص واحد هست ، کربلا هم یک سرزمین مشخص و ثابت پس چرا برداشت ها و قضاوت ها اینهمه متفاوته؟؟🤔🤔🤔 .
. نکته ی سرنوشت ساز 👇👇 آدم ها ما و کارهامونو بر اساس فرهنگ ، تفکر ، سلیقه ، علاقه ، مذهب ، عقیده و برداشت شخصی خودشون قضاوت میکنن ، نه بر اساس آنچه که ما واقعا هستیم ☺️☺️ فلذا بهتره که با تعریف و تمجید دیگران به سقف نچسبیم و با تخریب و انتقادهاشون به مسیرمون شک نکنیم👌👌 اگر راهی رو در پیش گرفتین که دلتون در اون مسیر آرومه و راضی فارغ از تعریف و تخریب اطرافیانتون ، با قدرت به راهتون ادامه بدین💪💪 شاعر میگوید در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم سرزنش ها گر کند خار مغیلان ،غم مخور حالا شاعر فقط در مورد تخریب ها شعر سروده ولی شما حواستون به تعریف هایی که ازتون میکنن هم باشه ، حواستون باشه دچار عجب و غرور الکی نشین😉😉 که همون غرور بی جا خودش آفت محسوب میشه 🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀ .
. حالا این یه سفر ده روزه بود اما واقعیت تلخ اینه که تمام زندگی ما ، مرتب تحت قضاوت دیگران قرار میگیره نوع لباس پوشیدنمون ،نحوه ی مهمونی گرفتنمون ، مسافرت هامون ، رشته و مدرک تحصیلیمون ، کسب و کار و نحوه ی پول درآوردن مون ، ازدواجمون ، فرزند آوری و بچه داریمون ، حتی نحوه ی برگذاری مراسم تعزیه و محل دفن جنازه ی عزیزانمون و هزار و یک مسئله ی دیگه ما مدام تحت قضاوت دیگرانیم و نمی‌تونیم مانع این مسئله بشیم. تنها کاری که میتونیم بکنیم اینه که روی شخصیت خودمون کار کنیم که ۱) به لحاظ روحی قوی بشینم تا این قضاوت ها روی ما تاثیری نذاره💪☺️😎 ۲) تلاش کنیم که دیگران رو قضاوت نکنیم که البته اعتراف میکنم کار بسیاااااار سختیه و همش از دست در میره🤪🤪🙈🙈 .
. خلاصه که من از خدا بسیار ممنون و متشکرم که زندگی منو جوری ساخته که با همه مدل آدمی در ارتباطم😅😅 من از دیدن این حجم از تفاوت بین آدم ها بسیار لذت میبرم ، بسیااااااااااااااار زیاد حالا ببینین خودش چه کیفی میکنه وقتی ما رو میبینه😎😎😎 فک کنم هر لحظه به یه گوشه ی دنیا نگاهی میندازه و با خودش میگه جوووووووونز باز بنده های اسکولم روزشونو شروع کردن 😂😂😂😂😂 . و در نهایت اینم بگم که من معتقدم خدا بد نیافریده ، همه ی آدم ها خوب هستن ، فقط خیلی با هم فرق دارن. ✅ اینکه من سفر کربلا رو دوست دارم ، تو نداری نه دلیل خوب بودن منه و نه دلیل بد بودن تو ✅ اینکه من معتقدم حداقل مدرک تحصیلی باید دکترا باشه ، و تو اعتقادی به تحصیلات آکادمیک نداری نه دلیل خوب بودن منه ، نه دلیل بد بودن تو ✅ اینکه من معتقدم هر زوجی باید حداقل شش تا بچه به دنیا بیارن و تو معتقدی یه دونش هم زیاده نه دلیل خوب بودن منه، نه دلیل بد بودن تو ✅ و القصه............... من و تو هر دو تا خوبیم ، اما دو تا خوب متفاوت و با آگاهی این تفاوت ها رو می‌پذیریم و با صلح در کنار هم زندگی میکنیم.☺️☺️ تا موعظه های بعدی اودافظظظظظظظ😀😀🚶‍♀🚶‍♀
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
آغاز سخن یاد خدا باید کرد خود را به امید او رها باید کرد ای با تو شروع کارها زیباتر آغاز سخن تو را صدا باید کرد 💜💜 🖤 به حرمت شهادت امام هادی ع ، بهتره که امروز فعالیت نکنیم☺️🖤 .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
آغاز سخن یاد خدا باید کرد خود را به امید او رها باید کرد ای با تو شروع کارها زیباتر آغاز سخن تو را صدا باید کرد 💜💜
صبحمان اینگونه نیک آغاز شد☺️☺️ نمونه کار بچه های کلاس سوسیس و کالباس نیمه صنعتی