.
نکته رو گرفتین یا شفافش کنم براتون؟؟😉😉😉
زهرا رفت کربلا
یه عده این سفر رو سعادت دیدن ، یه عده حماقت
زهرا یک شخص واحد هست ، کربلا هم یک سرزمین مشخص و ثابت
پس چرا برداشت ها و قضاوت ها اینهمه متفاوته؟؟🤔🤔🤔
.
.
نکته ی سرنوشت ساز 👇👇
آدم ها ما و کارهامونو بر اساس فرهنگ ، تفکر ، سلیقه ، علاقه ، مذهب ، عقیده و برداشت شخصی خودشون قضاوت میکنن ، نه بر اساس آنچه که ما واقعا هستیم ☺️☺️
فلذا
بهتره که با تعریف و تمجید دیگران به سقف نچسبیم و با تخریب و انتقادهاشون به مسیرمون شک نکنیم👌👌
اگر راهی رو در پیش گرفتین که دلتون در اون مسیر آرومه و راضی
فارغ از تعریف و تخریب اطرافیانتون ، با قدرت به راهتون ادامه بدین💪💪
شاعر میگوید
در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم
سرزنش ها گر کند خار مغیلان ،غم مخور
حالا شاعر فقط در مورد تخریب ها شعر سروده
ولی شما حواستون به تعریف هایی که ازتون میکنن هم باشه ، حواستون باشه دچار عجب و غرور الکی نشین😉😉
که همون غرور بی جا خودش آفت محسوب میشه 🤦♀🤦♀🤦♀
.
.
حالا این یه سفر ده روزه بود
اما واقعیت تلخ اینه که
تمام زندگی ما ، مرتب تحت قضاوت دیگران قرار میگیره
نوع لباس پوشیدنمون ،نحوه ی مهمونی گرفتنمون ، مسافرت هامون ، رشته و مدرک تحصیلیمون ، کسب و کار و نحوه ی پول درآوردن مون ، ازدواجمون ، فرزند آوری و بچه داریمون ، حتی نحوه ی برگذاری مراسم تعزیه و محل دفن جنازه ی عزیزانمون و هزار و یک مسئله ی دیگه
ما مدام تحت قضاوت دیگرانیم
و نمیتونیم مانع این مسئله بشیم.
تنها کاری که میتونیم بکنیم اینه که روی شخصیت خودمون کار کنیم که
۱) به لحاظ روحی قوی بشینم تا این قضاوت ها روی ما تاثیری نذاره💪☺️😎
۲) تلاش کنیم که دیگران رو قضاوت نکنیم که البته اعتراف میکنم کار بسیاااااار سختیه و همش از دست در میره🤪🤪🙈🙈
.
.
خلاصه که من از خدا بسیار ممنون و متشکرم که زندگی منو جوری ساخته که با همه مدل آدمی در ارتباطم😅😅
من از دیدن این حجم از تفاوت بین آدم ها بسیار لذت میبرم ، بسیااااااااااااااار زیاد
حالا ببینین خودش چه کیفی میکنه وقتی ما رو میبینه😎😎😎
فک کنم هر لحظه به یه گوشه ی دنیا نگاهی میندازه و با خودش میگه
جوووووووونز
باز بنده های اسکولم روزشونو شروع کردن 😂😂😂😂😂
.
و در نهایت اینم بگم که من معتقدم خدا بد نیافریده ، همه ی آدم ها خوب هستن ، فقط خیلی با هم فرق دارن.
✅ اینکه من سفر کربلا رو دوست دارم ، تو نداری
نه دلیل خوب بودن منه و نه دلیل بد بودن تو
✅ اینکه من معتقدم حداقل مدرک تحصیلی باید دکترا باشه ، و تو اعتقادی به تحصیلات آکادمیک نداری
نه دلیل خوب بودن منه ، نه دلیل بد بودن تو
✅ اینکه من معتقدم هر زوجی باید حداقل شش تا بچه به دنیا بیارن و تو معتقدی یه دونش هم زیاده
نه دلیل خوب بودن منه، نه دلیل بد بودن تو
✅ و القصه...............
من و تو هر دو تا خوبیم ، اما دو تا خوب متفاوت
و با آگاهی این تفاوت ها رو میپذیریم و با صلح در کنار هم زندگی میکنیم.☺️☺️
تا موعظه های بعدی
اودافظظظظظظظ😀😀🚶♀🚶♀
آغاز سخن یاد خدا باید کرد
خود را به امید او رها باید کرد
ای با تو شروع کارها زیباتر
آغاز سخن تو را صدا باید کرد
💜💜
#جانان
🖤 به حرمت شهادت امام هادی ع ، بهتره که امروز فعالیت نکنیم☺️🖤
.
آغاز سخن یاد خدا باید کرد
خود را به امید او رها باید کرد
ای با تو شروع کارها زیباتر
آغاز سخن تو را صدا باید کرد
💜💜
#جانان
.
جاتون خالی
بعد از حدود یک ماه و اندی ، امروز قسمت شد برم لوازم قنادی ترانه😎😎😎
ترانه گردی ، یکی از لذت بخش ترین تفریحاتمه😉😉
هفته ی پیش به مناسبت تولدم قرعه کشی کردم ، امروز رفتم که هدایای بچه ها رو بخرم. میدونم خیلی دیر شده ، ولی خب تایم آزادم امروز بود☺️☺️
.
همه رو بیخیال
این ست پیمانه ها ، با قاشق هاش ، بدجوری منو اسیر کردن.
یک میلیون و نهصد ، نا قابل 😁😁
زهرای سخاوتمند درونم میگفت حالا که ازشون خوشت اومده یه ست بخر برای خودت
ولی باز زهرای منطقی درونم میگفت
فک کن خریدی ، خب که چی مثلا؟🤔🤔
خلاصه که زهرای منطقی درونم پیروز شد و نخریدم ، ولی چشمم دنبالشونه🙃🙃
.
.
هعی روزگار....
دو سه سالی میشد که محصولات ویلتون وارد ایران نمیشد ، چه آرامشی داشتیم☺️☺️
زین پس باید عذاب بکشیم ، عذااااااااااااب😭😭😭😭😭😭
.