آغاز سخن یاد خدا باید کرد
خود را به امید او رها باید کرد
ای با تو شروع کارها زیباتر
آغاز سخن تو را صدا باید کرد
💜💜
#جانان
🖤 به حرمت شهادت امام هادی ع ، بهتره که امروز فعالیت نکنیم☺️🖤
.
آغاز سخن یاد خدا باید کرد
خود را به امید او رها باید کرد
ای با تو شروع کارها زیباتر
آغاز سخن تو را صدا باید کرد
💜💜
#جانان
.
جاتون خالی
بعد از حدود یک ماه و اندی ، امروز قسمت شد برم لوازم قنادی ترانه😎😎😎
ترانه گردی ، یکی از لذت بخش ترین تفریحاتمه😉😉
هفته ی پیش به مناسبت تولدم قرعه کشی کردم ، امروز رفتم که هدایای بچه ها رو بخرم. میدونم خیلی دیر شده ، ولی خب تایم آزادم امروز بود☺️☺️
.
همه رو بیخیال
این ست پیمانه ها ، با قاشق هاش ، بدجوری منو اسیر کردن.
یک میلیون و نهصد ، نا قابل 😁😁
زهرای سخاوتمند درونم میگفت حالا که ازشون خوشت اومده یه ست بخر برای خودت
ولی باز زهرای منطقی درونم میگفت
فک کن خریدی ، خب که چی مثلا؟🤔🤔
خلاصه که زهرای منطقی درونم پیروز شد و نخریدم ، ولی چشمم دنبالشونه🙃🙃
.
.
هعی روزگار....
دو سه سالی میشد که محصولات ویلتون وارد ایران نمیشد ، چه آرامشی داشتیم☺️☺️
زین پس باید عذاب بکشیم ، عذااااااااااااب😭😭😭😭😭😭
.
.
حالا شاید پولامو جمع کردم ، سال دیگه تولدم ، واسه خودم یه ست از اینا هدیه خریدم😂😂😂😂
البته اگه تا اون موقع ویلتون جان سر جاش بشینه و باز طرح جدید نده تو بازار 😐😐😐😐
اوه اوه
یه راه دیگه هم به ذهنم رسید
سال دیگه به دوستام بگم دنگی دونگی برام این ست رو هدیه بخرن🤪🤪🤪🤪
.
.
هنرجوهای گرامی ، اگر قصد هدیه دادن به من دارین ، بگین براتون دنگی دونگیش کنم😂😂😂
یعنی رگال ویلتون ترانه بدجوری منو میخ کوب کرد.
همشو میخوام😎😎
.
.
دلم میخواست از رگالش فیلم بگیرم ،براتون بفرستم
ولی به دو دلیل این کار رو نکردم
۱) با خانم آقای برادر رفته بودم ، یه ذره حال ندار بود ، دلم نیومد اسیرش کنم ، زودی خریدامو کردم و راهی خونه شدیم
۲) گفتم بذار آرامش شما حفظ بشه
آخه آدم تا یه چیزی رو ندیده ، دلشم نمیخواد ، ولی امان از روزی که میبینیش😢😢😢
.