eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
. جاتون خالی بعد از حدود یک ماه و اندی ، امروز قسمت شد برم لوازم قنادی ترانه😎😎😎 ترانه گردی ، یکی از لذت بخش ترین تفریحاتمه😉😉 هفته ی پیش به مناسبت تولدم قرعه کشی کردم ، امروز رفتم که هدایای بچه ها رو بخرم. می‌دونم خیلی دیر شده ، ولی خب تایم آزادم امروز بود☺️☺️ .
همه رو بیخیال این ست پیمانه ها ، با قاشق هاش ، بدجوری منو اسیر کردن. یک میلیون و نهصد ، نا قابل 😁😁 زهرای سخاوتمند درونم می‌گفت حالا که ازشون خوشت اومده یه ست بخر برای خودت ولی باز زهرای منطقی درونم می‌گفت فک کن خریدی ، خب که چی مثلا؟🤔🤔 خلاصه که زهرای منطقی درونم پیروز شد و نخریدم ، ولی چشمم دنبالشونه🙃🙃 .
. هعی روزگار.... دو سه سالی میشد که محصولات ویلتون وارد ایران نمیشد ، چه آرامشی داشتیم☺️☺️ زین پس باید عذاب بکشیم ، عذااااااااااااب😭😭😭😭😭😭 .
. حالا شاید پولامو جمع کردم ، سال دیگه تولدم ، واسه خودم یه ست از اینا هدیه خریدم😂😂😂😂 البته اگه تا اون موقع ویلتون جان سر جاش بشینه و باز طرح جدید نده تو بازار 😐😐😐😐 اوه اوه یه راه دیگه هم به ذهنم رسید سال دیگه به دوستام بگم دنگی دونگی برام این ست رو هدیه بخرن🤪🤪🤪🤪 .
. این ست پالت بنفششم دلم خواست. اونا ست کاملش یک و هشتصد بود. اینم نگه میدارم ، سال دیگه ،اعضای خانواده دنگی دونگیش کنن😜😜 .
. هنرجوهای گرامی ، اگر قصد هدیه دادن به من دارین ، بگین براتون دنگی دونگیش کنم😂😂😂 یعنی رگال ویلتون ترانه بدجوری منو میخ کوب کرد. همشو میخوام😎😎 .
. دلم میخواست از رگالش فیلم بگیرم ،براتون بفرستم ولی به دو دلیل این کار رو نکردم ۱) با خانم آقای برادر رفته بودم ، یه ذره حال ندار بود ، دلم نیومد اسیرش کنم ، زودی خریدامو کردم و راهی خونه شدیم ۲) گفتم بذار آرامش شما حفظ بشه آخه آدم تا یه چیزی رو ندیده ، دلشم نمی‌خواد ، ولی امان از روزی که میبینیش😢😢😢 .
552.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. Opssssssssss دیدین چی شد😳😳😳 همین الان که داشتم برای شما پیام میذاشتم ، زنگ در خونه خورد. راننده اسنپ بود. منم خانم آقای برادر رو صدا کردم ، گفتم سفارشت رسیده ، برو تحویل بگیر گفت من سفارش نداشتم گفتم نمی‌دونم ، راننده اسنپ پشت دره ، منم سفارش نداشتم رفت ، اومد ،گفت این بسته مال توعه ☺️☺️☺️☺️
. خودکار بنفشتونو قربون😎😎😎 دعاهای خیرتونو محتاجم ،محتااااج🙏🙏 ولی زین پس خواستین برای من هدیه بفرستین ، قبلش بگین ، دنگی دونگیش کنم ، بفرستمتون ترانه ،رگال ویلتون😂😂💪💪😎😎💜💜 این هدیه چرا بی نام و نشانه کار کدوم مهربونه؟ خودش بیاد اعتراف کنه🙏🙏🙏 .
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
. هنرجوهای گرامی ، اگر قصد هدیه دادن به من دارین ، بگین براتون دنگی دونگیش کنم😂😂😂 یعنی رگال ویلتون
. خدا می‌دونه که وقتی داشتم این پیام رو براتون می‌نوشتم ، خبری از این هدیه نبود. . در حال تایپ کردن پیام بعدیش بودم که زنگ در خونه به صدا در اومد😅😅 تلاقی قشنگی بود. لذت دریافت این هدیه رو برام چند برابر کرد☺️😅🙏🌹💜 .
. با من شوخی نکنین گرون پاتون تموم میشه بعد پشیمون میشین ، پشیموووووووون دیگه من تذکر لازم رو دادم 🙃🙃
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا