.
جاتون خالی
بعد از حدود یک ماه و اندی ، امروز قسمت شد برم لوازم قنادی ترانه😎😎😎
ترانه گردی ، یکی از لذت بخش ترین تفریحاتمه😉😉
هفته ی پیش به مناسبت تولدم قرعه کشی کردم ، امروز رفتم که هدایای بچه ها رو بخرم. میدونم خیلی دیر شده ، ولی خب تایم آزادم امروز بود☺️☺️
.
همه رو بیخیال
این ست پیمانه ها ، با قاشق هاش ، بدجوری منو اسیر کردن.
یک میلیون و نهصد ، نا قابل 😁😁
زهرای سخاوتمند درونم میگفت حالا که ازشون خوشت اومده یه ست بخر برای خودت
ولی باز زهرای منطقی درونم میگفت
فک کن خریدی ، خب که چی مثلا؟🤔🤔
خلاصه که زهرای منطقی درونم پیروز شد و نخریدم ، ولی چشمم دنبالشونه🙃🙃
.
.
هعی روزگار....
دو سه سالی میشد که محصولات ویلتون وارد ایران نمیشد ، چه آرامشی داشتیم☺️☺️
زین پس باید عذاب بکشیم ، عذااااااااااااب😭😭😭😭😭😭
.
.
حالا شاید پولامو جمع کردم ، سال دیگه تولدم ، واسه خودم یه ست از اینا هدیه خریدم😂😂😂😂
البته اگه تا اون موقع ویلتون جان سر جاش بشینه و باز طرح جدید نده تو بازار 😐😐😐😐
اوه اوه
یه راه دیگه هم به ذهنم رسید
سال دیگه به دوستام بگم دنگی دونگی برام این ست رو هدیه بخرن🤪🤪🤪🤪
.
.
هنرجوهای گرامی ، اگر قصد هدیه دادن به من دارین ، بگین براتون دنگی دونگیش کنم😂😂😂
یعنی رگال ویلتون ترانه بدجوری منو میخ کوب کرد.
همشو میخوام😎😎
.
.
دلم میخواست از رگالش فیلم بگیرم ،براتون بفرستم
ولی به دو دلیل این کار رو نکردم
۱) با خانم آقای برادر رفته بودم ، یه ذره حال ندار بود ، دلم نیومد اسیرش کنم ، زودی خریدامو کردم و راهی خونه شدیم
۲) گفتم بذار آرامش شما حفظ بشه
آخه آدم تا یه چیزی رو ندیده ، دلشم نمیخواد ، ولی امان از روزی که میبینیش😢😢😢
.
552.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
Opssssssssss
دیدین چی شد😳😳😳
همین الان که داشتم برای شما پیام میذاشتم ، زنگ در خونه خورد.
راننده اسنپ بود.
منم خانم آقای برادر رو صدا کردم ، گفتم سفارشت رسیده ، برو تحویل بگیر
گفت من سفارش نداشتم
گفتم نمیدونم ، راننده اسنپ پشت دره ، منم سفارش نداشتم
رفت ، اومد ،گفت این بسته مال توعه
☺️☺️☺️☺️
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
. هنرجوهای گرامی ، اگر قصد هدیه دادن به من دارین ، بگین براتون دنگی دونگیش کنم😂😂😂 یعنی رگال ویلتون
.
خدا میدونه که وقتی داشتم این پیام رو براتون مینوشتم ، خبری از این هدیه نبود.
.
در حال تایپ کردن پیام بعدیش بودم که زنگ در خونه به صدا در اومد😅😅
تلاقی قشنگی بود.
لذت دریافت این هدیه رو برام چند برابر کرد☺️😅🙏🌹💜
.