552.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
Opssssssssss
دیدین چی شد😳😳😳
همین الان که داشتم برای شما پیام میذاشتم ، زنگ در خونه خورد.
راننده اسنپ بود.
منم خانم آقای برادر رو صدا کردم ، گفتم سفارشت رسیده ، برو تحویل بگیر
گفت من سفارش نداشتم
گفتم نمیدونم ، راننده اسنپ پشت دره ، منم سفارش نداشتم
رفت ، اومد ،گفت این بسته مال توعه
☺️☺️☺️☺️
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
. هنرجوهای گرامی ، اگر قصد هدیه دادن به من دارین ، بگین براتون دنگی دونگیش کنم😂😂😂 یعنی رگال ویلتون
.
خدا میدونه که وقتی داشتم این پیام رو براتون مینوشتم ، خبری از این هدیه نبود.
.
در حال تایپ کردن پیام بعدیش بودم که زنگ در خونه به صدا در اومد😅😅
تلاقی قشنگی بود.
لذت دریافت این هدیه رو برام چند برابر کرد☺️😅🙏🌹💜
.
آغاز سخن یاد خدا باید کرد
خود را به امید او رها باید کرد
ای با تو شروع کارها زیباتر
آغاز سخن تو را صدا باید کرد
💜💜
#جانان
.
دیروز که این ظرف قشنگه ، موجبات شادی ما را فراهم نمود ، فقط خدا خدا میکردم از طرف خانم شکوری نباشه ، ولی خط قشنگشون میگفت که از طرف ایشونه🤷♀🤷♀🤷♀🤷♀
چهار سال پیش ، در کلاسهای فرهنگسرا با ایشون آشنا شدم و سعادت خدمت داشتم.
در طول این چهار سال ، این ششمین هدیه ای هست که از طرف ایشون میاد در خونه ی ما و من شرمنده ترینم🙈🙈
به خدا نمیدونم چه جوری باید جبران کنم ، اصلا این حجم از محبت مگر جبران پذیره🤷♀🤷♀🤷♀
با تمام وجودم از خدا براتون خیر مطلق میطلبم🙏🙏🙏
.
647K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
در انتظار تپسی ، از برای ارسال هدایای بچه ها☺️☺️☺️
.
بسته ای که قرار بود بره تهران ، بعد بسته بندی بهشون گفتم بدین ازش عکس بگیرم.
وقتی تحویلم دادن ، دیدم تو کارتون tiny بسته بندی شده 😐😐😐
بهشون گفتم این چه بسته بندی هست آخه ، آبروی آدمو میبرین با این سبک کارتون🤦♀🤦♀🤦♀
تپسی منتظرم بود و باید میرفتم ، نوبت خوشکلاسیون داشتم 😅، وگرنه مجبور شون میکردم بسته بندیش رو عوض کنن.☺️☺️☺️
.
و لازم به ذکره که من بسته ها رو برای ارسال اداره ی پست نمیبرم ، میبرم دفتر پیشخوان ، چون بهم نزدیک تره.
اداره ی پست فکر نکنم اینهمه کج سلیقه باشه که از هر کارتونی برای بسته بندی استفاده کنه🙄🙄🙄
.
.
اینو تو کانال گذاشتم که اگه یه روزی ، یه وقتی ، یه بسته ای اینجوری رسید دستتون، یه وقت بی احترامی از طرف فرستنده محسوب نشه براتون
اینا شاهکارهای دفتر پیشخوان هست😏
.