eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
آغاز سخن یاد خدا باید کرد خود را به امید او رها باید کرد ای با تو شروع کارها زیباتر آغاز سخن تو را صدا باید کرد 💜💜
☺️☺️☺️☺️
. به امیر علی گفتم امشب ، شب آرزوهاست چه آرزویی داری؟؟ پاسخی داد فراتر از حد تصورم اعتراف میکنم که در این زمینه ، چند لول از من عاقل تر بود. گفت آرزو میکنم مامان بابام ، بقیه ی اعضای خانوادم و همه ی مردم دنیا همیشه سالم و سلامت باشن. لطفاً پای دعاش آمین بگین🙏🙏🙏
. آرزوی امشب منم اینه که یه روز با این استایل بیام افتتاحیه ی کارگاه شما🙏🙏🙏 لطفاً پای دعای منم آمین بگین🙏🙏
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
برای رسیدن به بعضی آرزوها ، باید صبر کرد و خداوند صابرین را دوست میدارد☺️💜
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
. سوال پرسیدین که چه طور میتونیم کارگاه بزنیم و مجوز کسب و کار بگیریم؟ من روالش رو برای شهر مشهد توضیح میدم ، برای بقیه ی شهرها نمی‌دونم به چه صورته ، اما احتمالا مشابه مشهد باشه. اینجا دو مدل مجوز به شما میدن. ۱) مجوز کسب و کار خانگی ۲) مجوز کسب و کار کارگاهی برای گرفتن مجوز خانگی نیاز به هیچ مکان خاصی ندارین، همون آشپزخونتون اوکی هست. ولی برای گرفتن مجوز کارگاهی باید یه مکان اختصاصی به مساحت ۲۵۰ متر ، با ارتفاع ۳/۳۰ ، تماما سرامیک و کاشی داشته باشین. اگر مجوز کسب و کار خانگی بگیرین ، فقط اجازه ی تولید شیرینی خشک و کوکی رو خواهید داشت ، محصولاتی که طولانی مدت در دمای محیط ماندگاری دارن و یخچال نمی‌خوان. اما اگر مجوز کارگاهی بگیرین ، هر محصولی میتونین تولید کنین ، محدودیت ندارین. ✅ برای گرفتن مجوز در شهر مشهد باید تشریف ببرین ، سازمان غذا و دارو ، بلوار فکوری تو نشان بزنین ، براتون آدرس میاره 💜💜 امیدوارم این پیام چراغ راهتون بشه و یه روز بهم پیام بدین و بگین مجوز گرفتین ☺️ 💜💜 الهی آمین🙏 الهی آمین 🙏🙏 الهی آمین🙏🙏🙏 .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
آغاز سخن یاد خدا باید کرد خود را به امید او رها باید کرد ای با تو شروع کارها زیباتر آغاز سخن تو را صدا باید کرد 💜💜
. امروز صبح ،تا سر حد غش و ضعف به این پیام خندیدم 😂😂😂 .