eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🌸خدایاشروع سـخن نامِ توست 🍃وجودم به هرلحظه آرامِ توست 🌸دل از نام و یادت بگــــیرد قرار 🍃خوشم چونکه باشی مرا در کنار
سلام سلام سلام به روی ماهتون صبح قشنگتون بخیر و شادی می‌دونم که تو خیلی از شهرها داره برف می‌باره ، صبح برفیتون بخیر و شادی ☺️☺️ بریم که کرکره ی کانال شیرین و قشنگمونو با نتایج قرعه کشی بالا بزنیم😎😎 💜💜💜💜 .
. به جان خودم به جااااااان خودم به هم جاااااااااااان خودم که من رندوم قرعه کشی کردم ولی پای نتیجه کلی خندیدم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 .
. هر سه تا ، کیک هویج دراومد😂😂😂😂😂😂😂 برم نتیجه رو به بابا بگم ، بخندیم دور هم بعد میام اون سه تا عکسی که برنده ی قرعه کشی شدن رو میذارم براتون. ☺️☺️☺️☺️ عزیزانی که کیک هویج ساختین ، یه ذره در تاب و تاب باشین تا بیام نتیجه رو اعلام کنم. من الکی هدیه نمی‌دم ، اول زجرتون میدم ، بعد هدیه میدم😎😎 مریض هم خودتون🤪🤪🤪🤪 .
. این سه تا عکس👇👇 متعلق به هر عزیزی هست ، پی وی پیام بذاره برام لطفا🙏🙏🙏 بچه ها تعداد پیام های پی وی زیاده ، برای خیلی از عزیزان هنوز لینک نفرستادم. صبور باشید ، چشم ، میفرستم🙏🙏 .
برای دریافت آموزش مجازی و رایگان کیک هویج گردو روی لینک زیر کلیک کنید https://eitaa.com/violetsugarr/315
برای دریافت آموزش مجازی و رایگان کیک هویج گردو روی لینک زیر کلیک کنید https://eitaa.com/violetsugarr/315
برای دریافت آموزش مجازی و رایگان کیک هویج گردو روی لینک زیر کلیک کنید https://eitaa.com/violetsugarr/315
73.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. الوعده وفا🙏🙏🙏 این فیلم حدودا ساعت ۱۱/۵ گرفته شد. الان رسیدم خونه فرصت کردم حجمش رو کم کنم و براتون بفرستم. 💜💜💜
. آخرین باری که رفتم حرم روز میلاد امام جواد ع بود. اون روز امام رضا تولد گرفت ، شام نداد. منم بهم برخورد دیگه نرفتم🤪🤪🤪 امروز که رفتم حرم ، بعد سلام بهش گفتم ، هنوز یادمه تولد گرفتی شام ندادی😂😂😂😂 وقتی خواستم برگردم خونه ، مسئولین تماس گرفتن گفتن بیا فلان جا ، رفتم دو پرس غذا بهم دادن و امروز ناهار ، من خوشمزه ترین فسنجون عمرمو نوش جان کردم. 🙏🙏🙏🙏 یه تشکر خاص و ویژه از یکی از اعضای خانواده ی شکر بنفش که زحمت کشیدن و محموله رو از گیت های ورودی حرم رد کردن و اونور تحویل من دادن🙏🙏🙏 و اینجانب را میهمان سفره ی امام رضا ع کردن. زبانمان از تشکر قاصر است. إنشاءالله خدا بهترین ها رو براتون رقم بزنه 🙏🙏🙏
. تازه یه خبر خوب دیگه هم برای این ۱۵ عزیزی که قراره براشون هدیه بفرستم دارم😎😎😎😎😎😎 . اون خبر خوب خودمم ، که قرار بود دیروز بهتون بگم اون تحول قشنگه اونو چند نفر حدس زدن😅😅👌👌 اونم میگم بهتون امشب☺️
. خبر خوب بعدی برای ۱۵ عزیز☺️☺️ امروز خیلی شیک و مجلسی رفتم دفتر نذورات حرم و گفتم لطفاً به من ۱۵ بسته ی متبرک بدین. گفتن نمیشه ، ما به هر زائر فقط یک بسته می‌دیم. گفتم منم برای خودم نمی‌خوام ، این ۱۵ بسته ، قراره برسه دست ۱۵ نفر در شهرهای مختلف. گفتن در هر صورت نمیشه گفتم چرا نمیشه؟ بعد یه هو اون آقا لبخند زد و گفت کیفتو بده ، بذارم توی کیفت که بقیه نبینن گفتم لطفاً تو پلاستیک بذارین برام ، نمی‌خواستم کیفمو بدم ، چون محتویات داخل کیف برای ورود به حرم عادی نبود😅😅😅 و بدین سان این ۱۵ بسته نمک متبرک هم همراه هدایاتون ارسال خواهد شد☺️☺️