.
هر سه تا ، کیک هویج دراومد😂😂😂😂😂😂😂
برم نتیجه رو به بابا بگم ، بخندیم دور هم
بعد میام اون سه تا عکسی که برنده ی قرعه کشی شدن رو میذارم براتون.
☺️☺️☺️☺️
عزیزانی که کیک هویج ساختین ، یه ذره در تاب و تاب باشین تا بیام نتیجه رو اعلام کنم.
من الکی هدیه نمیدم ، اول زجرتون میدم ، بعد هدیه میدم😎😎
مریض هم خودتون🤪🤪🤪🤪
.
.
این سه تا عکس👇👇 متعلق به هر عزیزی هست ، پی وی پیام بذاره برام لطفا🙏🙏🙏
بچه ها تعداد پیام های پی وی زیاده ، برای خیلی از عزیزان هنوز لینک نفرستادم.
صبور باشید ، چشم ، میفرستم🙏🙏
.
#آموزش_رایگان
#کیک_هویج_گردو
برای دریافت آموزش مجازی و رایگان کیک هویج گردو روی لینک زیر کلیک کنید
https://eitaa.com/violetsugarr/315
#آموزش_رایگان
#کیک_هویج_گردو
برای دریافت آموزش مجازی و رایگان کیک هویج گردو روی لینک زیر کلیک کنید
https://eitaa.com/violetsugarr/315
#آموزش_رایگان
#کیک_هویج_گردو
برای دریافت آموزش مجازی و رایگان کیک هویج گردو روی لینک زیر کلیک کنید
https://eitaa.com/violetsugarr/315
73.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
الوعده وفا🙏🙏🙏
این فیلم حدودا ساعت ۱۱/۵ گرفته شد.
الان رسیدم خونه فرصت کردم حجمش رو کم کنم و براتون بفرستم.
💜💜💜
.
آخرین باری که رفتم حرم روز میلاد امام جواد ع بود.
اون روز امام رضا تولد گرفت ، شام نداد.
منم بهم برخورد دیگه نرفتم🤪🤪🤪
امروز که رفتم حرم ، بعد سلام بهش گفتم ، هنوز یادمه تولد گرفتی شام ندادی😂😂😂😂
وقتی خواستم برگردم خونه ، مسئولین تماس گرفتن گفتن بیا فلان جا ، رفتم
دو پرس غذا بهم دادن و امروز ناهار ، من خوشمزه ترین فسنجون عمرمو نوش جان کردم.
🙏🙏🙏🙏
یه تشکر خاص و ویژه از یکی از اعضای خانواده ی شکر بنفش که زحمت کشیدن و محموله رو از گیت های ورودی حرم رد کردن و اونور تحویل من دادن🙏🙏🙏
و اینجانب را میهمان سفره ی امام رضا ع کردن.
زبانمان از تشکر قاصر است.
إنشاءالله خدا بهترین ها رو براتون رقم بزنه 🙏🙏🙏
.
تازه یه خبر خوب دیگه هم برای این ۱۵ عزیزی که قراره براشون هدیه بفرستم دارم😎😎😎😎😎😎
.
اون خبر خوب خودمم ، که قرار بود دیروز بهتون بگم
اون تحول قشنگه
اونو چند نفر حدس زدن😅😅👌👌
اونم میگم بهتون امشب☺️
.
خبر خوب بعدی برای ۱۵ عزیز☺️☺️
امروز خیلی شیک و مجلسی رفتم دفتر نذورات حرم و گفتم لطفاً به من ۱۵ بسته ی متبرک بدین.
گفتن نمیشه ، ما به هر زائر فقط یک بسته میدیم.
گفتم منم برای خودم نمیخوام ، این ۱۵ بسته ، قراره برسه دست ۱۵ نفر در شهرهای مختلف.
گفتن در هر صورت نمیشه
گفتم چرا نمیشه؟
بعد یه هو اون آقا لبخند زد و گفت کیفتو بده ، بذارم توی کیفت که بقیه نبینن
گفتم لطفاً تو پلاستیک بذارین برام ، نمیخواستم کیفمو بدم ، چون محتویات داخل کیف برای ورود به حرم عادی نبود😅😅😅
و بدین سان این ۱۵ بسته نمک متبرک هم همراه هدایاتون ارسال خواهد شد☺️☺️