.
جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست
هر که را باشد توکل ، کار او دشوار نیست
💜💜💜💜
#جانان
.
.
Hello ghashang tarinha
تو دعاهای امشب و هر شبتون
از شکر بنفش هم یاد کنین رفقا
هد فامیل به دعای خیرتون ایمان داره
😘😘💜💜💜
🙏🙏🙏
دوستتون دارم.
.
.
جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست
هر که را باشد توکل ، کار او دشوار نیست
💜💜💜💜
#جانان
.
.
سلام سلام
سلام به روی ماهتون
یه نفر این روزها به شدت مشغول کار است.
دارم تمام تلاشمو میکنم که أپلیکیشن جانم رو تا روز عید فطر آماده کنم و روز عید ازش رونمایی کنم.
نمیدونم تا روز عید تا کجا میتونم پیش برم ، اما در هر صورت روز عید لینک نصب أپ رو میذارم براتون.
تا هر جا کامل شد که الحمدلله و هر چقدر هم باقی موند ، بعد از عید تکمیلش میکنم.
در هر صورت دوست دارم روز عید ، ازش رونمایی بشه☺️☺️☺️
.
.
یه گوشه از این نظم تقدیم نگاه زیباتون.
در أپ عزیز و قشنگمون ، آموزشهای رایگان رو دسته بندی کردم.
تمام کیک ها داخل یه پوشه پشت سر هم
شیرینی ها یه جا
دسرها یه جا
و ........
خودم روزی ده بار ، بلکم بیشتر ، أپ رو باز میکنم و نگاش میکنم و لذذذذذذذذت میبرم و میزنم رو شونه ی خودم و میگم دمت گرم دختر
😅😅😅😅
خجسته هم خودتونین ، دوستش دارم خب🙈🙈🙈🙈
.
.
برای تمام آموزشهای رایگان ، فایل پی دی إف تهیه کردم و این فایل پی دی إف رو در کنار فیلم آموزشی داخل أپ گذاشتم.
این کار تایم زیادی ازم گرفت بچه ها ،
ولی به دو دلیل این کار رو کردم و الان شادابم ، شاداااااااااب
دلیل اول و اصلی :
دو تا هنرجو دارم که ناشنوا هستن . اونا هم به اندازه ی بقیه حق دارن که از تمام خدمات من ، حتی خدمات رایگانم ، استفاده کنن.
اولین و مهمترین و اصلی ترین دلیلم ، برای تایپ جزوه ی آموزشهای رایگان همین بود.
و اما دلیل دوم :
یک یا نهایت دو بار دیدن فیلم به نظرم کفایت میکنه و بعد از اون فقط با خوندن جزوه میتونین برین تو کارش ، بنابراین خوبه که جزوه رو هم در کنار فیلم ، داخل أپ داشته باشین که وقت و زمان ارزشمندتون همش به دیدن فیلم نره دیگه.
😉😉😉😉😉
.
اینجانب هیچ ادعایی در آشپزی ، مخصوصا آشپزی سنتی ندارم.
البته که یدی توانا در ساخت فست فود ها و فینگر فودها و غذاهای امروزی ( به قول مامانم غذاهای چرت و پرت😂 ) دارم.
ولی آشپزی سنتی نه زیاد ، البته یه بار مامی و خانم آقای برادر هر دو با هم کرونا گرفته بودن ، هیچکس نبود به خانواده سوخت برسونه و من مجبور شدم آشپزی کنم ، خدایی غذاهام خوب میشد. ولی همچنان ادعایی ندارم. چون تجربه ی زیادی در این زمینه ندارم.
در ایام زاچی نازنین خواهر ، بازم مجبور شدم آشپزی کنم.
یه روز از بابا پرسیدم که بابا ، دستپختم چه طوره؟
برگشت گفت من تا به حال هیچ جا ، غذا به خوشمزگی غذاهایی که مامانت درست میکنه نخوردم ، دستپخت تو هم مثل مامانت نیست .😁😁
خلاصه که زد تو برجکم😅😅
البته لازم به ذکره که دستپخت مامی بین خواهراش و زنداداشاش و خواهر شوهراش و جاریاش تکه☺️☺️ اینو من نمیگم ، تمام فامیل میگن👌👌👌
ولی ولی ولی
یکی از غذاهایی که خیلی خوب و عالی درست میکنم و انصافا هر کی خورده ، دنبال نسبت موادش بوده ، سالاد الویه اس😅😅😅😅😅
به ظاهر ساده میاد ، ولی چند تا نکته ی تاپ و کلیدی داره
سالاد الویه ای که من درست میکنم ، تا دو سه روز همچنان پر سس باقی میمونه و سسش جذبش نمیشه.
برای رسیدن به این ویژگی یه نکته ، یه قلق داره که باید برین تو کارش . ساده و آسونم هست.
الان دارم فایل پی دی إف سالاد الویه رو براتون تایپ میکنم و تو أپ میذارم ، انشاءالله أپ که رونمایی شد ، برین این دستور و نکاتش رو بخونین و لذذذذذذذذت ببرین.
☺️☺️☺️☺️☺️
.