eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
. جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست هر که را باشد توکل ، کار او دشوار نیست 💜💜💜💜 .
. سلام سلام سلام به روی ماهتون یه نفر این روزها به شدت مشغول کار است. دارم تمام تلاشمو میکنم که أپلیکیشن جانم رو تا روز عید فطر آماده کنم و روز عید ازش رونمایی کنم. نمیدونم تا روز عید تا کجا میتونم پیش برم ، اما در هر صورت روز عید لینک نصب أپ رو میذارم براتون. تا هر جا کامل شد که الحمدلله و هر چقدر هم باقی موند ، بعد از عید تکمیلش میکنم. در هر صورت دوست دارم روز عید ، ازش رونمایی بشه☺️☺️☺️ .
. نگاش کنین چقده قشنگه😍😍😍 به زودی صفحه ی گوشی های همتون مزین به این نماد زیبا و شیرین میشه☺️☺️ اگر بدونین زهرا گلی با این أپ چه نظمی رو در خانواده ی شکر بنفش ایجاد کرده ، غرق در لذت میشین. نه نه ببخشید لذت نه لذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذت 😎😎😎😎😎
. یه گوشه از این نظم تقدیم نگاه زیباتون. در أپ عزیز و قشنگمون ، آموزشهای رایگان رو دسته بندی کردم. تمام کیک ها داخل یه پوشه پشت سر هم شیرینی ها یه جا دسرها یه جا و ........ خودم روزی ده بار ، بلکم بیشتر ، أپ رو باز میکنم و نگاش میکنم و لذذذذذذذذت میبرم و میزنم رو شونه ی خودم و میگم دمت گرم دختر 😅😅😅😅 خجسته هم خودتونین ، دوستش دارم خب🙈🙈🙈🙈 .
. برای تمام آموزشهای رایگان ، فایل پی دی إف تهیه کردم و این فایل پی دی إف رو در کنار فیلم آموزشی داخل أپ گذاشتم. این کار تایم زیادی ازم گرفت بچه ها ، ولی به دو دلیل این کار رو کردم و الان شادابم ، شاداااااااااب دلیل اول و اصلی : دو تا هنرجو دارم که ناشنوا هستن . اونا هم به اندازه ی بقیه حق دارن که از تمام خدمات من ، حتی خدمات رایگانم ، استفاده کنن. اولین و مهمترین و اصلی ترین دلیلم ، برای تایپ جزوه ی آموزشهای رایگان همین بود. و اما دلیل دوم : یک یا نهایت دو بار دیدن فیلم به نظرم کفایت می‌کنه و بعد از اون فقط با خوندن جزوه میتونین برین تو کارش ، بنابراین خوبه که جزوه رو هم در کنار فیلم ، داخل أپ داشته باشین که وقت و زمان ارزشمندتون همش به دیدن فیلم نره دیگه. 😉😉😉😉😉 .
اینجانب هیچ ادعایی در آشپزی ، مخصوصا آشپزی سنتی ندارم. البته که یدی توانا در ساخت فست فود ها و فینگر فودها و غذاهای امروزی ( به قول مامانم غذاهای چرت و پرت😂 ) دارم. ولی آشپزی سنتی نه زیاد ، البته یه بار مامی و خانم آقای برادر هر دو با هم کرونا گرفته بودن ، هیچکس نبود به خانواده سوخت برسونه و من مجبور شدم آشپزی کنم ، خدایی غذاهام خوب میشد. ولی همچنان ادعایی ندارم. چون تجربه ی زیادی در این زمینه ندارم. در ایام زاچی نازنین خواهر ، بازم مجبور شدم آشپزی کنم. یه روز از بابا پرسیدم که بابا ، دستپختم چه طوره؟ برگشت گفت من تا به حال هیچ جا ، غذا به خوشمزگی غذاهایی که مامانت درست می‌کنه نخوردم ، دستپخت تو هم مثل مامانت نیست .😁😁 خلاصه که زد تو برجکم😅😅 البته لازم به ذکره که دستپخت مامی بین خواهراش و زنداداشاش و خواهر شوهراش و جاریاش تکه☺️☺️ اینو من نمیگم ، تمام فامیل میگن👌👌👌 ولی ولی ولی یکی از غذاهایی که خیلی خوب و عالی درست میکنم و انصافا هر کی خورده ، دنبال نسبت موادش بوده ، سالاد الویه اس😅😅😅😅😅 به ظاهر ساده میاد ، ولی چند تا نکته ی تاپ و کلیدی داره سالاد الویه ای که من درست میکنم ، تا دو سه روز همچنان پر سس باقی میمونه و سسش جذبش نمیشه. برای رسیدن به این ویژگی یه نکته ، یه قلق داره که باید برین تو کارش . ساده و آسونم هست. الان دارم فایل پی دی إف سالاد الویه رو براتون تایپ میکنم و تو أپ میذارم ، انشاءالله أپ که رونمایی شد ، برین این دستور و نکاتش رو بخونین و لذذذذذذذذت ببرین. ☺️☺️☺️☺️☺️ .
. سالاد الویه های من خیلی خوشمزه میشه بچه ها. ادویه فقط نمک و فلفل میزنم با آبلیمو یه نکته ی دیگه تو ترتیب ترکیب مواد هست ، که اونم رو طعم نهایی سالاد خیلی تاثیر می‌ذاره. میدونم که همتون سالاد الویه رو بلدین. ولی لطفاً دستورش که رسید دستتون ، یکبار مطابق این نسبت مواد و مطابق این ترتیب در ترکیب مواد ، سالاد الویه رو درست کنین. مطمئن هستم که نتیجه ای متفاوت خواهید گرفت☺️☺️☺️☺️ .
. تمام گروههای رفع اشکال به قوت خودشون باقی میمونن و آموزشهایی که در آینده ارائه بشه هم گروه رفع اشکال در ایتا و تلگرام خواهند داشت. از طراح أپ خواسته بودم ، فضایی شبیه به گروههای تلگرام برام طراحی کنن ، این کار رو کردن ، تحت عنوان تالار گفتمان ، فضایی رو طراحی کردن. اما من از اون فضا خوشم نیومد و گفتم جمش کنن🙈🙈🙈🙈 در أپ برای پکیج های آموزشی قسمت پرسش و پاسخ وجود داشت که اونم فعلا غیر فعال کردم. گروههای رفع اشکال رو در ایتا و تلگرام خواهیم داشت ، سه چهار ماه بعد از شروع هر کلاس معمولا تمام سوالات رو شده و دیگه از اون به بعد سوالات همه تکراری میشه. طرح پیک نوروزی ادمین جان همچنان برای پکیج های بعدی هم ادامه خواهد داشت. چند ماه بعد از ارائه ی هر پکیج ، تمام سوالاتی که براتون پیش اومده ، داخل یه جزوه تایپ میشه و در اختیارتون قرار میگیره. فعلا برنامه اینه ، تا ببینیم در آینده خدا برامون چی میخواد و کارمون چه طور پیش میره☺️☺️☺️☺️ ممکنه در آینده طرح بهتری به ذهنم برسه و اونو اجرایی کنم. ولی فعلا با این فرمون پیش می‌ریم. .
. نمونه کار هنرجو جان این زولبیا ، یه ذره زیادی دلبر شده☺️ .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
. جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست هر که را باشد توکل ، کار او دشوار نیست 💜💜💜💜 .