اینجانب هیچ ادعایی در آشپزی ، مخصوصا آشپزی سنتی ندارم.
البته که یدی توانا در ساخت فست فود ها و فینگر فودها و غذاهای امروزی ( به قول مامانم غذاهای چرت و پرت😂 ) دارم.
ولی آشپزی سنتی نه زیاد ، البته یه بار مامی و خانم آقای برادر هر دو با هم کرونا گرفته بودن ، هیچکس نبود به خانواده سوخت برسونه و من مجبور شدم آشپزی کنم ، خدایی غذاهام خوب میشد. ولی همچنان ادعایی ندارم. چون تجربه ی زیادی در این زمینه ندارم.
در ایام زاچی نازنین خواهر ، بازم مجبور شدم آشپزی کنم.
یه روز از بابا پرسیدم که بابا ، دستپختم چه طوره؟
برگشت گفت من تا به حال هیچ جا ، غذا به خوشمزگی غذاهایی که مامانت درست میکنه نخوردم ، دستپخت تو هم مثل مامانت نیست .😁😁
خلاصه که زد تو برجکم😅😅
البته لازم به ذکره که دستپخت مامی بین خواهراش و زنداداشاش و خواهر شوهراش و جاریاش تکه☺️☺️ اینو من نمیگم ، تمام فامیل میگن👌👌👌
ولی ولی ولی
یکی از غذاهایی که خیلی خوب و عالی درست میکنم و انصافا هر کی خورده ، دنبال نسبت موادش بوده ، سالاد الویه اس😅😅😅😅😅
به ظاهر ساده میاد ، ولی چند تا نکته ی تاپ و کلیدی داره
سالاد الویه ای که من درست میکنم ، تا دو سه روز همچنان پر سس باقی میمونه و سسش جذبش نمیشه.
برای رسیدن به این ویژگی یه نکته ، یه قلق داره که باید برین تو کارش . ساده و آسونم هست.
الان دارم فایل پی دی إف سالاد الویه رو براتون تایپ میکنم و تو أپ میذارم ، انشاءالله أپ که رونمایی شد ، برین این دستور و نکاتش رو بخونین و لذذذذذذذذت ببرین.
☺️☺️☺️☺️☺️
.
.
سالاد الویه های من خیلی خوشمزه میشه بچه ها.
ادویه فقط نمک و فلفل میزنم با آبلیمو
یه نکته ی دیگه تو ترتیب ترکیب مواد هست ، که اونم رو طعم نهایی سالاد خیلی تاثیر میذاره.
میدونم که همتون سالاد الویه رو بلدین.
ولی لطفاً دستورش که رسید دستتون ، یکبار مطابق این نسبت مواد و مطابق این ترتیب در ترکیب مواد ، سالاد الویه رو درست کنین.
مطمئن هستم که نتیجه ای متفاوت خواهید گرفت☺️☺️☺️☺️
.
.
تمام گروههای رفع اشکال به قوت خودشون باقی میمونن و آموزشهایی که در آینده ارائه بشه هم گروه رفع اشکال در ایتا و تلگرام خواهند داشت.
از طراح أپ خواسته بودم ، فضایی شبیه به گروههای تلگرام برام طراحی کنن ، این کار رو کردن ، تحت عنوان تالار گفتمان ، فضایی رو طراحی کردن.
اما من از اون فضا خوشم نیومد و گفتم جمش کنن🙈🙈🙈🙈
در أپ برای پکیج های آموزشی قسمت پرسش و پاسخ وجود داشت که اونم فعلا غیر فعال کردم.
گروههای رفع اشکال رو در ایتا و تلگرام خواهیم داشت ، سه چهار ماه بعد از شروع هر کلاس معمولا تمام سوالات رو شده و دیگه از اون به بعد سوالات همه تکراری میشه.
طرح پیک نوروزی ادمین جان همچنان برای پکیج های بعدی هم ادامه خواهد داشت.
چند ماه بعد از ارائه ی هر پکیج ، تمام سوالاتی که براتون پیش اومده ، داخل یه جزوه تایپ میشه و در اختیارتون قرار میگیره.
فعلا برنامه اینه ، تا ببینیم در آینده خدا برامون چی میخواد و کارمون چه طور پیش میره☺️☺️☺️☺️
ممکنه در آینده طرح بهتری به ذهنم برسه و اونو اجرایی کنم. ولی فعلا با این فرمون پیش میریم.
.
.
جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست
هر که را باشد توکل ، کار او دشوار نیست
💜💜💜💜
#جانان
.
.
همچنان تابلوی نقاشی
اینبار اثر هنری بچه های کلاس شیرینی ☺️☺️☺️☺️
.
.
🖤🖤🖤🖤🖤🖤
شنیدم که مردان راه خدا ، دل دشمنان را نکردند تنگ
تو را کی میسر بود این مقام ، که با دوستانت خلاف است و جنگ
.
🖤🖤🖤🖤🖤🖤
لا به لای عزاداری هامون ، یه کوچولو در رفتار ائمه دقیق بشیم و کمی ازشون یاد بگیریم.
توصیه ی حضرت علی ع ،در واپسین لحظات عمرشون به فرزندانشون این بود که با قاتل من مدارا کنین.
🖤🖤🖤🖤
شنیدم که مردان راه خدا ،دل دشمنان را نکردند تنگ
تو را کی میسر بود این مقام ، که با دوستانت خلاف است و جنگ
🖤🖤🖤🖤
برای شخصی داریم عزاداری میکنیم که نظر لطف و محبت و رحمتش ، شامل حال قاتلش هم شده.
ما چرا بی خود و بی جهت به هم دیگه میپریم و دل میشکنیم و اگه یه نفر بهمون یکی زده ، دنبال فرصت مناسبیم تا ده تا بزنیم
🤦♀🤦♀🤦♀🤦♀
🖤🖤
شنیدم که مردان راه خدا ، دل دشمنان را نکردند تنگ
تو را کی میسر شود این مقام ، که با دوستانت خلاف است و جنگ
🖤🖤