یه خبر خوب هم برای دوستانی که طی سه روز گذشته در کلاسها شرکت کردن دارم.
☺️☺️☺️
فعلا هر چی درست کردین ازش عکس بگیرین 😉😉
دیگه فک کنم فهمیدین چه خبره😅😅😅
یه چیزی بگم 😁😁😁
همون سحر که داشتم فیلم نان فطیر مسکه رو ویرایش میکردم که بذارم تو کانال ، با دیدن فیلم
اینقدر دلم از این نون خواست
اینقدرررررررررر دلم خواست
که تصمیم گرفتم در اولین فرصت بسازمش
الآنم که این عکسو دیدم ، دیگه های های و وای وای
😐😐😐😐
🤷♀🤷♀🤷♀🤷♀🤷♀
هنوز فیلم کیک هل و گلاب رو نذاشتم
دو تا عکس برام اومده☺️☺️☺️
لایک طلایی دارین💪💪💪
بچه ها جونم😁😁😁
اندکی صبر ، دورتون بگردم☺️☺️
برای افطار امشب حدود هشتاد تا فلافل سرخ کردم ، الان رو به غش هستم😅😅😅
یه کم استراحت کنم ، میام فیلم کیک هل و گلاب رو میذارم براتون ☺️☺️☺️
سلام به روی ماهتون
میدونم منتظر فیلم کیک هل و گلاب هستن
و شما هم میدونین که سرعت نت این روزها خیلی 🐢ی است.
متاسفانه فیلمشو تو سیستم پیدا نکردم ، باید از پیج اینستا دانلود کنم.
اگر فیلتر شکن و سرعت نت یاری کرد میذارم براتون.
اگر یاری نکرد ، امشب افطار دسته جمعی برای به راه راست هدایت شدن بعضیا دعا میکنیم😐😐😐😐