اعلانات رو بی صدا میکنم، چنلا رو به صورت نامرتب چک میکنم، حوصله ندارم ولی یهو مودم تغییر میکنه، استیکر خنده میذارم ولی در واقعیت نمیخندم، مشتاقانه منتظر زمانی که طرف مقابل حرف زدنش رو تموم کنه میمونم، از خیلیا خوشم نمیاد و تظاهر میکنم باهاشون خوبم تا ناراحت نشن، دیگه اون علاقه آتشین رو نسبت به چنلم و دوستام ندارم، آدما رو فراموش میکنم و برام مهم نیست، به این میگن تغییر کردن، به این میگن عوض شدن آدما و حتی اگه تو بخوای جلویِ این عوض شدن رو بگیری، نمیتونی عزیزِ من، چه بخوای چه نخوای تغییر کردن و فراموش کردن جزوی از زندگی آدم هاست، زورِ عوض شدن بیشتر از تو و هرکس دیگه ایه، تنها کاری که قادر به انجام دادنش هستی نشستن و با ناراحتی منتظر موندنه، کارِ دیگه ای از دست این آدمیزادِ خسته و جون به لب برنمیاد.