به هرچیزی که آدما تو عصبانیت میگن
دقت کن،اونا مدت هاست دنبال این
بودن که اون حرفارو بهت بزنن.
.ولیاگهبخوامخودموتوچندکلمهتوصیفکنم :
" دائمالگشنه،دائمالخسته،دائمالبیکار "
.
گاهی وانمود میکنند تو آدم نادرستی هستی،
تا برای نادرستیهایی که در حقت کردند، احساس گناه نکنند.
-رابرت گرین