هدایت شده از مُصطَفےعَلیخانےッ🇮🇷
هر قدمی که امسال برای 22 بهمن میگذاریم به نیت شهید مصطفی علیخانی باشه.
𝐣𝐨𝐢𝐧:ッ↷
¦ @modafean_vatan ¦
انقدر شاه نیومد نیومد که تا دقایقی دیگر امام دوباره برای بار ۴۷ میاد تا خودتونو شاهتون بسوزیید...🤣💔💀
آقااا بابام میخواس بیاد برای مامانیم دارو بگیرع منم میخواستم عکس شهید علیخانی رو چاپ کنم به سرعت جت کارامو کردم ولی نتونستم ست کنم چون وقت نبود همینجوری اولیو چنگ زدم انداختم رو کلم رفتم بیرون بعد الان ناراحت که چرا جورابام با روسریم و شلوارم و هودیم ست نی🤣💔