eitaa logo
دلــ🇮🇷ـی☫
143 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
938 ویدیو
20 فایل
《به نام مرهم دل های مرده》 اینجا؟ چنل دل شکسته ها! گل سرخم چرا پژمرده حالی¿🥀 بیا قسمت کنیم دردی که داری بیا قیمت کنیم بیشش "به من ده" که تو نازک دلی طاقت نداری! کپی؟؟ما داریم زحمت میکشیم؛ فوروارد قشنگ تره✅ آیدیم جهت کار داشتن:@taSahhod
مشاهده در ایتا
دانلود
بدون شرح:
+بیام بالا پشت بوم خونتون باهم الله اکبر بگیم؟ -با اجازه بزرگترا الله اکبر کانال خاطرات سمّی خواستگاری @khastegarybazi
دختر خانوم کی بریم محضر؟ آخه خودم شنیدم بعد از الله اکبر گفتنای من شما هم گفتی الله اکبر کانال خاطرات سمّی خواستگاری @khastegarybazi
الان کلی عروس منتظرن که با لباس عروس برن راهپیمایی و حسینی بای هم گزارش بگیره ازشون👰🏻‍♀ کانال خاطرات سمّی خواستگاری @khastegarybazi
فردا روز سختی برای مامانای پسراست همزمان که میگن مرگ بر آمریکا باید بگردن دنبال عروس کانال خاطرات سمّی خواستگاری @khastegarybazi
دلــ🇮🇷ـی☫
اللهم الرزقنا توفیق شهادته فی سبیلک تحت رایته ولیک المهدی شب بخیر گفتن ما محض اداب ادب است
اللهم الرزقنا توفیق شهادته فی سبیلک تحت رایته ولیک المهدی شب بخیر گفتن ما محض اداب ادب است ور نه چون شب برسد اول بیداری ماست شب بر همه خوش یا علی ما رو هم دعا کنید . .
راهپیمایی هستید دیگه چوون.... منتظرتونم!
بچه ها یه امروز و نمیتونم فعالیت کنم😭😭😂😂
خانم معاون مارو باش😂
من‌هرگز‌کسی‌رو‌از‌زندگیم‌حذف‌نکردم..همه‌آنها‌ درحادثه‌اعتماد‌مردند..؛!
هدایت شده از خاطرات سمی مامانا
هر سال با بچه‌ها کلی خوراکی می‌خریدیم وباهم می‌رفتیم، چون همسرم نظامی بودند وآماده‌باش با لباس شرکت می‌کردند. وقتی فرزند چهارم ۷ماهه بود یا باران و باد و.. بود برای سربلندی وطن عزیزم شرکت می‌کردم. ولی امسال فرق داره وباید محکمتر شرکت کنیم، آخه به جای همسر شهیدم هم باید شرکت کنم. امسال ۱۸دی همسرم به فیض شهادت رسیدند ومن و۴تا بچهام وفرزند پنجمم که چند ماه دیگه به دنیا میاد و تنها گذاشتند. ولی به امید خدا وبه کوری چشم دشمنان امسال محکمتر با بچها قدم برمی‌داریم @khaterat_mamana