eitaa logo
دلــ🇮🇷ـی☫
141 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
1هزار ویدیو
20 فایل
《به نام مرهم دل های مرده》 اینجا؟ چنل دل شکسته ها! گل سرخم چرا پژمرده حالی¿🥀 بیا قسمت کنیم دردی که داری بیا قیمت کنیم بیشش "به من ده" که تو نازک دلی طاقت نداری! کپی؟؟ما داریم زحمت میکشیم؛ فوروارد قشنگ تره✅ آیدیم جهت کار داشتن:@taSahhod
مشاهده در ایتا
دانلود
👤اَللّـٰهُـمَّ احْفَظْ سِیِّدِنٰا وَ قٰائِدِنٰا وَ وَلیِّ اَمْرِنٰا اِمٰامَ الْخٰامِنِہ ای 🤲
کاش با زبون روزه شهید بشیم✨🙂 چی میشه
مدرسه میناب ۳۶ تا شهید داده تا الان دلم براشون کباب شد 💔🙃
متاسفانه طبق خبرها دو نفر دانش آموز در میدان نارمک به شهادت رسیدند 💔😭
دلــ🇮🇷ـی☫
و باز در محل شهادت ریحانه سادات ..
دونه دونه دارن شهادتشون و از ریحانه میگیرن ..🥲
خب ب ب ب(محدثه همش اینجوری میزاری گفتم منم یبار بزارم🦦) عمر ما که دست خداس ولی محض احتیاط یه حلالیت کوچولویی بطلبیم همین امروز یکسری اتفاقاتی مبنا بر حمله رژیم کودک کش صهیونیستی و شهادت چند تن از دانش آموزان دختر مدرسه میناب افتاده که هممون هم در جریان هستیم. خواستم بگم ما کوچیکا خدامون بزرگه؛ هیچ نگران نباشید و امیدتون فقط به خدا باشه و ولا غیر. اینجا اسمش ایرانه همون نامی که لرزه بر تن دشمن میندازه خیلی از پدرهای حالا دوستامون،فامیلامون یا حتی پدر خودمون شاید نظامی باشه؛ اول اینکه برای سلامتی اشون یه صلوات بعدشم خواستم بگم آرامش خودتون رو حفظ کنید درسته ماهم از شهادت هم وطنانمون ناراحت هستیم اما دلیل بر این نیست که جو بدیم و دلهره یا نگرانی بیخودی در دل بقیه ایجاد کنیم. بجای این جو دادن بیخود بیایم آرامش خودمون رو حفظ کنیم و مثل یک قهرمان استوار باشیم و بجای آبغوره گرفتن و گریه کردن و هق زدن بیایم دست به کار بشیم و شده یه زیارت عاشورا،۱۰۰تا صلوات،۵۰ تا دعای فرج و... به نیت پیروزی جبهه ی حق و سلامتی حافظان امنیت و ... حتی مردم عادی نذر کنیم و بدونید که... *شهادت شیرین ترین غم انگیز دنیاست* اگر لیاقت داشته باشیم شهید میشیم اگرم نه که نه! و اینکه باید از خداتون هم باشه که شاید شهید بشید... چون شهادت زیباترین پایان است من همین الان خودم معلوم نیست که چقدر وقت دیگه زنده ام! حتی اگرم جنگ نبود امکان تصادف،سکته و خیلی ی ی چیزای دیگه بوود حتی همین الان هم امکان این جور چیزا از شهادت بسیااااااررر بیشتره! خلاصه حلالم کنید نه تنها برای جنگ؛بلکه کلا معلوم نیست چقدر دیگه زنده ام و شاید اینها بهانه ای باشد برای حلالیت:))) اگر مشکلی هست به هررر دلیلی ناراحت هستید آیدیم داخل بیو هست... خداوندا تا این جهان برپاست خامنه ای رهبرماست!... به امید پیروزی حق بر باطل‌انشاالله:))) در پناه خدا ببخشید طولانی شد یاعلی ✍ریحانه سادات
هدایت شده از فریم
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویدیویی از محل شهادت ۴۰ دانش آموز در حمله موشکی آمریکا و رژیم صهیونیستی به یک مدرسه دخترانه در میناب @fraame     ☫رسانه فریم☫
هدایت شده از فریم
حرامزاده ها ۴۰ تا بچه رو تیکه تیکه کردن @fraame     ☫رسانه فریم☫