هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
#خوانش_تا_وصال
▫️بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ:
إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا
لِيَغْفِرَ لَكَ اللَّهُ مَا تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِكَ وَمَا تَأَخَّرَ وَيُتِمَّ نِعْمَتَهُ عَلَيْكَ وَيَهْدِيَكَ صِرَاطًا مُسْتَقِيمًا
وَيَنْصُرَكَ اللَّهُ نَصْرًا عَزِيزًا
هُوَ الَّذِي أَنْزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَعَ إِيمَانِهِمْ ۗ وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ
وَالْأَرْضِ ۚ وَكَانَ اللَّهُ عَلِيمًا حَكِيمًا
لِيُدْخِلَ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا وَيُكَفِّرَ عَنْهُمْ سَيِّئَاتِهِمْ ۚ
وَكَانَ ذَٰلِكَ عِنْدَ اللَّهِ فَوْزًا عَظِيمًا
وَيُعَذِّبَ الْمُنَافِقِينَ وَالْمُنَافِقَاتِ وَالْمُشْرِكِينَ وَالْمُشْرِكَاتِ الظَّانِّينَ بِاللَّهِ ظَنَّ السَّوْءِ ۚ عَلَيْهِمْ دَائِرَةُ السَّوْءِ ۖ وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِمْ وَلَعَنَهُمْ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَهَنَّمَ ۖ وَسَاءَتْ مَصِيرًا
وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۚ وَكَانَ اللَّهُ عَزِيزًا حَكِيمًا
إِنَّا أَرْسَلْنَاكَ شَاهِدًا وَمُبَشِّرًا وَنَذِيرًا
لِتُؤْمِنُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَتُعَزِّرُوهُ وَتُوَقِّرُوهُ وَتُسَبِّحُوهُ بُكْرَةً وَأَصِيلًا
إِنَّ الَّذِينَ يُبَايِعُونَكَ إِنَّمَا يُبَايِعُونَ اللَّهَ يَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَيْدِيهِمْ ۚ فَمَنْ نَكَثَ فَإِنَّمَا يَنْكُثُ عَلَىٰ نَفْسِهِ ۖ وَمَنْ أَوْفَىٰ بِمَا عَاهَدَ عَلَيْهُ اللَّهَ فَسَيُؤْتِيهِ أَجْرًا عَظِيمًا
سَيَقُولُ لَكَ الْمُخَلَّفُونَ مِنَ الْأَعْرَابِ شَغَلَتْنَا أَمْوَالُنَا وَأَهْلُونَا فَاسْتَغْفِرْ لَنَا ۚ يَقُولُونَ بِأَلْسِنَتِهِمْ مَا لَيْسَ فِي قُلُوبِهِمْ ۚ قُلْ فَمَنْ يَمْلِكُ لَكُمْ مِنَ اللَّهِ شَيْئًا إِنْ أَرَادَ بِكُمْ ضَرًّا أَوْ أَرَادَ بِكُمْ نَفْعًا ۚ بَلْ كَانَ اللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِيرًا
بَلْ ظَنَنْتُمْ أَنْ لَنْ يَنْقَلِبَ الرَّسُولُ وَالْمُؤْمِنُونَ إِلَىٰ أَهْلِيهِمْ أَبَدًا وَزُيِّنَ ذَٰلِكَ فِي قُلُوبِكُمْ وَظَنَنْتُمْ ظَنَّ السَّوْءِ وَكُنْتُمْ قَوْمًا بُورًا
وَمَنْ لَمْ يُؤْمِنْ بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ فَإِنَّا أَعْتَدْنَا لِلْكَافِرِينَ سَعِيرًا.
+حاجت روا بشید:)
| @seyedebram |
دلــ🇮🇷ـی☫
حرامزاده ها ۴۰ تا بچه رو تیکه تیکه کردن @fraame ☫رسانه فریم☫
با تکههای پیکرمان
با گیسوان دخترمان
میخواستید چه کار کنید؟
ابلیس زادگان پلید
ای بدترین اهل زمین ...💔
اگر اینا داعشی و حیوان نیستن پس چی هستن؟؟
اگر اینا اغتشاش گر نیستن پس چی هستن؟؟
کدوم انسانی اینکار رو با هم وطن خودش میکنه؟؟
اینا از نسل همون ترامپ ح.رومزاده هستن که میخوان گوشت انسان های بیگناه رو بخورن؛ماجرای جزیره اپستین!
تو با این افکار چطوری میتونی بگی ما مظلومیم؟؟
چطوری میتونی بگی شماها دارید به ما ظلم میکنید؟؟
شماها خودِ شیطانید!
لعنت خداوند بر شماها باد!
از همین تریبون اعلام میکنم من زنده ام
هرکی شهید بشه حداقل من یکی لیاقتِ شهادت رو ندارم خیالتون راحت...
10.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پدری در کنار کولهپشتی خونی دخترش ....
چه دلی آتش میزنه اون مهر و قرآن 💔
چرا انقدر سحر ها بده؟؟
شب حاج قاسم رو شهید کردن؛سحر خبر دادن/از خواب بیدار شدم حاج قاسم شهید شده بودن...💔
شب هلیکوپتر شهید رئیسی گم شد؛سحر خبر پیدا شدن و شهادتشون رو دادن/خواب نبودم ولی نزدیک سحر بود...💔
شب رهبرمون رو شهید کردن/صبح از خواب بیدار شدم شهید شد...💔
جدا از اینا یه سحر هم مادربزرگم فوت شد/صبح از خواب پاشدم دیدم دیگه ندارمش...💔
خدایا اینجوریبخوای پیش بری لطفا شب بعدی خبر مرگ خودمو بده...
خیلی برام بهتره دیگه.