eitaa logo
دلــ🇮🇷ـی☫
141 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
1هزار ویدیو
20 فایل
《به نام مرهم دل های مرده》 اینجا؟ چنل دل شکسته ها! گل سرخم چرا پژمرده حالی¿🥀 بیا قسمت کنیم دردی که داری بیا قیمت کنیم بیشش "به من ده" که تو نازک دلی طاقت نداری! کپی؟؟ما داریم زحمت میکشیم؛ فوروارد قشنگ تره✅ آیدیم جهت کار داشتن:@taSahhod
مشاهده در ایتا
دانلود
دلــ🇮🇷ـی☫
حرامزاده ها ۴۰ تا بچه رو تیکه تیکه کردن @fraame     ☫رسانه فریم☫
با تکه‌های پیکرمان با گیسوان دخترمان می‌خواستید چه کار کنید؟ ابلیس زادگان‌ پلید ای بدترین اهل زمین ...💔
الهی بمیرم برای حال خودتون و خانوادتون💔:))
اگر اینا داعشی و حیوان نیستن پس چی هستن؟؟ اگر اینا اغتشاش گر نیستن پس چی هستن؟؟ کدوم انسانی اینکار رو با هم وطن خودش میکنه؟؟ اینا از نسل همون ترامپ ح.رومزاده هستن که میخوان گوشت انسان های بیگناه رو بخورن؛ماجرای جزیره اپستین! تو با این افکار چطوری میتونی بگی ما مظلومیم؟؟ چطوری میتونی بگی شماها دارید به ما ظلم میکنید؟؟ شماها خودِ شیطانید! لعنت خداوند بر شماها باد!
از همین تریبون اعلام میکنم من زنده ام هرکی شهید بشه حداقل من یکی لیاقتِ شهادت رو ندارم خیالتون راحت...
ولی از این حرفش سوختم . . .
10.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پدری در کنار کوله‌پشتی خونی دخترش .... چه دلی آتش میزنه اون مهر و قرآن 💔
چرا انقدر سحر ها بده؟؟ شب حاج قاسم رو شهید کردن؛سحر خبر دادن/از خواب بیدار شدم حاج قاسم شهید شده بودن...💔 شب هلیکوپتر شهید رئیسی گم شد؛سحر خبر پیدا شدن و شهادتشون رو دادن/خواب نبودم ولی نزدیک سحر بود...💔 شب رهبرمون رو شهید کردن/صبح از خواب بیدار شدم شهید شد...💔 جدا از اینا یه سحر هم مادربزرگم فوت شد/صبح از خواب پاشدم دیدم دیگه ندارمش...💔 خدایا اینجوری‌بخوای پیش بری لطفا شب بعدی خبر مرگ خودمو بده... خیلی برام بهتره دیگه.
دلــ🇮🇷ـی☫
در عزای غم یارم به سر می برم...
ای کاش میمردم و سحر امروزو نمیدیدم...