@Ladynunkh
رفقا همین ملعونه فقط داخل چنل روبیکا
برید تو روبیکا بزنید آیدشو بره روهوا
دلــ🇮🇷ـی☫
به کدامین گناه ؟ | @seyedebram |
به کدامین گناه جدی؟؟...
همش زیر سر مولوخ یکی از خدا های شیطان پرستیه به خاطر همین بچه هارو اینجوری میکنن
مدرسه شجره طیبه-جزیره اپستین-حالام این پارک