تا حالا شده حاضر باشین جونتون رو بدین تا حالِ یکی خوب باشه؟؟
من الان دقیقا همین حالم!
ولی حیف که جونم به دردش نمیخوره¡
.
غم، ناشی از هوش است.
هرچه بيشتر برخى چيزها را درک کنی، بیشتر آرزو میکنی که ای کاش هرگز آن ها را نفهمیده بودی!
- چارلز بوکوفسکی
دلــ🇮🇷ـی☫
. غم، ناشی از هوش است. هرچه بيشتر برخى چيزها را درک کنی، بیشتر آرزو میکنی که ای کاش هرگز آن ها را نف
ما خیلی با هوشیم متاسفانه😔💔
.
از دست دادنِ هر انسانی که دوستش میداشتم آزار دهنده بود. گرچه اکنون متقاعد شدهام که هیچکس، کسی را از دست نمیدهد.
زیرا هیچکس مالک کسی نیست. این تجربه واقعی آزادی است. داشتن مهمترین چیزهای عالم، بیآنکه صاحبشان باشی.
- پائولو کوئلیو
دلــ🇮🇷ـی☫
. از دست دادنِ هر انسانی که دوستش میداشتم آزار دهنده بود. گرچه اکنون متقاعد شدهام که هیچکس، کسی ر
ولی متاسفانه من صاحب حدیثه و ریحانه ام😔🤙