eitaa logo
دلــ🇮🇷ـی☫
142 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
911 ویدیو
20 فایل
《به نام مرهم دل های مرده》 اینجا؟ چنل دل شکسته ها! گل سرخم چرا پژمرده حالی¿🥀 بیا قسمت کنیم دردی که داری بیا قیمت کنیم بیشش "به من ده" که تو نازک دلی طاقت نداری! کپی؟؟ما داریم زحمت میکشیم؛ فوروارد قشنگ تره✅ آیدیم جهت کار داشتن:@taSahhod
مشاهده در ایتا
دانلود
هیچکس..!
. غم، ناشی از هوش است. هرچه بيشتر برخى چيزها را درک کنی، بیشتر آرزو میکنی که ای کاش هرگز آن ها را نفهمیده بودی! - چارلز بوکوفسکی
. از دست دادنِ هر انسانی که دوستش می‌داشتم آزار دهنده بود. گرچه اکنون متقاعد شده‌ام که هیچ‌کس، کسی را از دست نمی‌دهد. زیرا هیچ‌کس مالک کسی نیست. این تجربه واقعی آزادی است. داشتن مهم‌ترین چیزهای عالم، بی‌آنکه صاحبشان باشی. - پائولو کوئلیو
https://eitaa.com/dakedel/3098 پَ چی فک کردی🤏🎀
بعدا؟ من از یه دقیقه بعد خودم خبر ندارم
بعدا؟ بعدا وجود نداره
بعدا آدم پیر میشه
بعدا ذوقا کور میشه