گفتی که دلی تپنده باشم، نشدم
روی لب عشق خنده باشم، نشدم
از خاک بریدی و پریدی و به من
گفتی نَفَسی پرنده باشم، نشدم...
دلــ🇮🇷ـی☫
ولی متاسفانه من صاحب حدیثه و ریحانه ام😔🤙
باور کن اگر بمیرم، استخوان هایم، خاکسترم،جسدم، کفنم، تو را دوست خواهند داشت
کاش دو نفر به یه اندازه دلشون واسه هم تنگ میشد، خیلی غم انگیزه که یکی از دلتنگی خفه شه ولی اون یکی عین خیالش هم نباشه.
دلــ🇮🇷ـی☫
کاش دو نفر به یه اندازه دلشون واسه هم تنگ میشد، خیلی غم انگیزه که یکی از دلتنگی خفه شه ولی اون یکی ع
اوم...
میدونم...
خیلی سخته...
خیلی غم انگیزه...
خیلی بده...!
خیلیی...
دلــ🇮🇷ـی☫
این چندتا ماهواره که پرتاب کردن فضا اسم یکیشون کوثره ،پس روز دختر مبارک .
اصن هرروز روز دختره؛
روزمون هرروز مبارکککککک!
دلــ🇮🇷ـی☫
_حالت خوبه؟!.. +آره بابا، خوبم.. 🙂
اگر جویای احوال منی من سخت غمگینم ،
اگر هم از سر تکلیف میپرسی خداراشکر .
نمیدونم چرا سرما که میخورم دست پاهامم شُل میشه؛مثلا امروز:
شیش بار گوشیم از دستم افتاد،چهار بار با مُخ خوردم زمین🗿💔