کاش دو نفر به یه اندازه دلشون واسه هم تنگ میشد، خیلی غم انگیزه که یکی از دلتنگی خفه شه ولی اون یکی عین خیالش هم نباشه.
دلــ🇮🇷ـی☫
کاش دو نفر به یه اندازه دلشون واسه هم تنگ میشد، خیلی غم انگیزه که یکی از دلتنگی خفه شه ولی اون یکی ع
اوم...
میدونم...
خیلی سخته...
خیلی غم انگیزه...
خیلی بده...!
خیلیی...
دلــ🇮🇷ـی☫
این چندتا ماهواره که پرتاب کردن فضا اسم یکیشون کوثره ،پس روز دختر مبارک .
اصن هرروز روز دختره؛
روزمون هرروز مبارکککککک!
دلــ🇮🇷ـی☫
_حالت خوبه؟!.. +آره بابا، خوبم.. 🙂
اگر جویای احوال منی من سخت غمگینم ،
اگر هم از سر تکلیف میپرسی خداراشکر .
نمیدونم چرا سرما که میخورم دست پاهامم شُل میشه؛مثلا امروز:
شیش بار گوشیم از دستم افتاد،چهار بار با مُخ خوردم زمین🗿💔