قهوهاش را تمام کرد و گفت:
"چطور انقدر خوب دیگران را دلداری میدهی؟"
خندیدم و گفتم حرفایی را میزنم که
دوست داشتم دیگران به من بگویند.
- ناراحت شدی از حرفم؟
+ نه اصلااااااااا؛ آخه من آدم نیستم، قلب ندارم، روح ندارم، از کسی ناراحت نمیشم، راحت باش.
دلــ🇮🇷ـی☫
- ناراحت شدی از حرفم؟ + نه اصلااااااااا؛ آخه من آدم نیستم، قلب ندارم، روح ندارم، از کسی ناراحت نمیش
ناراحت؟ نه بابا چه ناراحتی من دیگه انتظار هر رفتاری ازتون دارم..
دلــ🇮🇷ـی☫
-
آنهایی که ما را همانگونه که هستیم میپذیرند
و تلاش میکنند لبخندهایمان عمیق تر
و آرامشمان طولانی تر باشد
همانهایی هستند که ماندگار میشوند..
- پونه مقیمی