- ناراحت شدی از حرفم؟
+ نه اصلااااااااا؛ آخه من آدم نیستم، قلب ندارم، روح ندارم، از کسی ناراحت نمیشم، راحت باش.
دلــ🇮🇷ـی☫
- ناراحت شدی از حرفم؟ + نه اصلااااااااا؛ آخه من آدم نیستم، قلب ندارم، روح ندارم، از کسی ناراحت نمیش
ناراحت؟ نه بابا چه ناراحتی من دیگه انتظار هر رفتاری ازتون دارم..
دلــ🇮🇷ـی☫
-
آنهایی که ما را همانگونه که هستیم میپذیرند
و تلاش میکنند لبخندهایمان عمیق تر
و آرامشمان طولانی تر باشد
همانهایی هستند که ماندگار میشوند..
- پونه مقیمی
به هرکی دل بستم؛
آخرش یه کاری کرد که درِ دلُ بستم....👩🦯💔
مجبورم شدم،ینی مجبورم کردن ببندم...
_ چجوری از پسش براومدی ؟!
+ راستش .. دیدم کسی برنداشت نعشم از زمین ؛ خود نعش خود به شانه گرفتم ُگریستم .