دلــ🇮🇷ـی☫
چقدر میتونن آدمابدشن ... | @aghavazir |آقایِ وزیر
بچههای بالا خبر رسوندن که ایشون مجبور شد قفل کنه ایدیشو صاحب کارشم ازش شکایت کرده چون باعث شده از مغازش شکایت کنن و امتیازش تو برنامه های بلد و نشان از 4.5 به 1.7 برسه 🤡✅
دلــ🇮🇷ـی☫
چقدر میتونن آدمابدشن ... | @aghavazir |آقایِ وزیر
خاک تو سر خرش کنم احمق لاشخور
دلــ🇮🇷ـی☫
برای چی پول؟
🗿💔نگو که نمیدونییییی
ینی شبا میری تجمع پول نمیگیری توو؟؟
والا پخلوی چیا میگفتن بهمون شبی ی میلیارد پول میدن بریم تو خیابون
شاید از دستشون در رفتی دفعه ی بعد حتماا واست میریزن🙏🏻
الان من ی ویلا تو لواسون و ی آیفون ۱۷ پرو و ی خونه تایلند دارم
آخر هفته ام میرم لندن یذره ریلکس کنم و ی قصر بگیرم
همه رو هم با پولایی که میرم تجمع و بهم میدن میخرم🦦💴💵💶💷
دلــ🇮🇷ـی☫
🗿💔نگو که نمیدونییییی ینی شبا میری تجمع پول نمیگیری توو؟؟ والا پخلوی چیا میگفتن بهمون شبی ی میلیارد
عههه اره راستی من ایفون 32 دارم و ی ویلا تو انتالیا الانم انتالیام همونطور که سر کلاس مجازی گفتم😂
دلــ🇮🇷ـی☫
عههه اره راستی من ایفون 32 دارم و ی ویلا تو انتالیا الانم انتالیام همونطور که سر کلاس مجازی گفتم😂
رااستیی فردا میرم شترمرغ آفریقایی بخرم میای؟؟
هدایت شده از رئیسیِ عزیز ؛
برادر یه تنه رسما قیاسی رو شست گذاشت کنار✅
@seyed_ebrahim128 | رئیسیِعزیز
چرا کل کانال گیر دادین ویس بگیر مداحی کن؟؟ 😂😂
آقا ی بار روز دختر به دخترا گفتم اگه کنارم بودین واستون مداحی میخوندم
ی چند بار دیگه ام گفتم
بعددالان زوم کردین رو این موضوع🤣🤣
یکی تون دیگه میگفت شمارتو بده زنگ بزنم بخونی واسم🤣💔