🔷 دیشب، فوریت های پزشکی استان خوش درخشید
♦️دیشب دکتر جلال الدین امیری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان به اتفاق معاون درمان و مدیران ستادی دانشگاه بعد از بازدیدی که از بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد داشتند؛ در یک سناریوی از پیش طراحی شده، ارائه خدمات مرکز فوریت های پزشکی استان را محک زدند که در این سناریو، آمبولانس فوریت های پزشکی از زمان تماس تا رسیدن بر بالین مصدوم فرضی، آمدنش هشت دقیقه و دو صدم ثانیه طول کشید که مطابق با استاندارد های لازم می باشد.
🔰 گفتنی است؛ با آمدن آمبولانس مرکز فوریت پزشکی استان با امکانات کامل به محل سناریو، اقدامات اولیه صورت گرفت و پرسنل کشیک شب به سوالات سرپرست دانشگاه، معاون درمان و مدیر حوزه ریاست دانشگاه در خصوص وضعیت مصدوم فرضی، جواب مناسب داده و از اطلاعات علمی خوبی برخوردار بودند.
💠 لازم به ذکر است که، اپراتور مرکز نیز با سعه صدر و با اطلاعات کامل پاسخگوی فرد تماس گیرنده شد و بدون استرس، راهنمایی های لازم را نیز گوشزد کرد که جای تشکر از همکاران فوریت ها دارد.
📎 پنجشنبه ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۴
✍ علی حیدری / وبدا لرستان
#جهاد_تبیین_از_ضروریات_جامعه
#فرزند_بیشتر_نشاط_بیشتر
#نه_به_تصادف
https://eitaa.com/webdalorestan
https://eitaa.com/webdalorestan120
https://ravabet.lums.ac.ir/
برگزاری آزمون علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی و پیش کارورزی در لرستان
دکتر مهرداد غلامی، مدیر امور آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، از برگزاری موفقیتآمیز آزمون علوم پایه پزشکی علوم پایه دندانپزشکی و پیش کارورزی این دانشگاه خبر داد. این آزمون همزمان با سراسر کشور و با رعایت کامل ضوابط آموزشی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه، آزمون مذکور با حضور گسترده دانشجویان رشتههای پزشکی و دندانپزشکی در فضایی علمی و منظم برگزار گردید. شرکتکنندگان با در دست داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی عکسدار، از ساعت ۸ صبح در محل آزمون حاضر شدند و فرآیند آزمون از ساعت ۹ آغاز شد.
دکتر غلامی با اشاره به اهمیت این آزمون در مسیر آموزشی دانشجویان اظهار داشت: «آزمون جامع علوم پایه و پیشکارورزی یکی از مراحل کلیدی در ارزیابی دانش و آمادگی دانشجویان برای ورود به دورههای بالینی است. خوشبختانه این آزمون در دانشگاه علوم پزشکی لرستان با کیفیت مطلوب و در هماهنگی کامل با وزارت بهداشت برگزار شد.»
وی همچنین افزود: « تلاش جمعی همکاران آموزشی و مشارکت فعال دانشجویان نقش بسزایی در تحقق این موفقیت داشته است.»
گفتنی است، این آزمون به عنوان یکی از ارکان اصلی ارزیابی علمی دانشجویان، نقش مهمی در تعیین مسیر تحصیلی آنان ایفا میکند.
نتایج نهایی آزمون طبق روال معمول، ظرف چند هفته آینده از طریق سامانههای رسمی اعلام خواهد شد.
📎 پنجشنبه ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۴
#علوم_پایه
#پیش_کارورزی
#پزشکی
#دندانپزشکی
#آزمون_سراسری
👈مارا به دوستان خود معرفی کنید👇
•┈••✾❀@Moavenat_Amoozeshi_LUMS❀✾••┈•
🏥 نشست بررسی چالشهای اعتباربخشی بیمارستانهای دولتی استان لرستان برگزار شد.
🔻صبح امروز، جلسهای با محوریت بررسی چالشهای اعتباربخشی و تشریح شیوه بازدیدهای بیمارستانهای دولتی، با حضور معاون درمان دانشگاه، مدیران حوزه نظارت و اعتباربخشی، کارشناسان ستاد درمان و رؤسا و مدیران بیمارستانهای منتخب، در دفتر معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.
🔻در این نشست، دکتر سیف معاون درمان دانشگاه، ضمن تأکید بر اهمیت اعتباربخشی در ارتقاء کیفیت خدمات درمانی، به تشریح سیاستهای حوزه درمان در زمینه اجرای دستورالعملهای اعتباربخشی پرداخت و بر ضرورت مشارکت فعال رؤسا و مدیران بیمارستانها در فرآیندهای مرتبط تأکید کرد.
🔻سپس دکتر یاری، مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه، با اشاره به استانداردها و سنجههای بازدیدها، بر لزوم ارائه خدمات درمانی باکیفیت و منطبق با شاخصهای اعتباربخشی در مراکز درمانی تأکید نمود.
🔻در ادامه، رؤسا و مدیران بیمارستانهای شهید چمران بروجرد، ابنسینا نورآباد، امام خمینی(ره) کوهدشت، امام خمینی(ره) پلدختر و امام علی(ع) ازنا، به بیان چالشها، ارائه راهکارها و تبادل نظر پیرامون اجرای استانداردهای اعتباربخشی پرداختند.
🔻در بخش پایانی جلسه، خانم طوسانی، کارشناس مسئول اعتباربخشی حوزه درمان، ضمن تشریح شیوههای ارزیابی اعتباربخشی، به برنامهریزیهای انجامشده برای بازدیدهای آتی اشاره کرد.
🔹 در راستای رفع مشکلات اعتباربخشی، با پیگیریهای مستمر معاون درمان و آقای امرایی نماینده رئیس دانشگاه، مبلغ ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به حساب بیمارستانهای مذکور واریز گردیده است. همچنین پیشتر، مبلغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان برای بیمارستانهای آیتالله بروجردی، شهید ولیان و آیتالله مدنی تخصیص یافته است.
┅┅┅┅❀🇮🇷❀┅┅┅┅┄
💠 چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۴
🌐 سایت رسمی معاونت درمان
Http://Mdarman.lums.ac.ir
لینک عضویت در کانال معاونت درمان
https://eitaa.com/joinchat/1296433941C7baedf93f8
✍ روابط عمومی معاونت درمان
🚁انجام ۱_ سورتی پرواز بالگرد اورژانس ۱۱۵ لرستان
🔻به دنبال تماسهایی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان مبنی بر نیاز خدمات بالگرد اورژانس هوایی استان به پرواز درآمد.
🔸به گزارش سرپرست اورژانس پیشبیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علومپزشکی لرستان؛ آقای فرزاد میر سپهوند
بالگرد اورژانس هوایی بروجرد یک سورتی پرواز، را که به دنبال تماس در منطقه" چگنی روسای ولد باباحبیب" بیمار تیر خوردگی درکمترین زمان ممکن بلافاصله بالگرد اورژانس اعزام شده و جهت ادامه مراقبت و خدمات درمانی بیمار به بیمارستان شهید چمران بروجرد انتقال یافت
🖊روابط عمومی اورژانس
پیشبیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علومپزشکی لرستان
🚑 ۱۰-۱۴
🚑 اورژانس ١١۵ در کنار شماست
#همیشه_با_شماییم
⚕️کانال اطلاع رسانی اورژانس ١١۵ لرستان
📲سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۰۱۰۱۱۵۱۱۵
🌐http://115.lums.ac.ir
🆔 https://eitaa.com/lorestanpublicrelationsEMS
🆔 https://ble.ir/ems_lorestan
هدایت شده از ساغ نیوز
📢 فراخوان ثبتنام تشکلهای مردمی در سامانه همآفرینی سلامتِ شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور
💡 سهم من از سلامت = مشارکت در سامانه همآفرینی سلامت
🤝 سلامت پایدار تنها با تلاش نهادهای دولتی محقق نمیشود؛ بلکه نیازمند شنیدن صدای مردم و مشارکت واقعی تشکلهای مردمی است.
🌱 «سامانه همآفرینی سلامت» با مأموریت:
🔹 شناسایی و ثبت ظرفیتهای تشکلهای فعال در حوزه سلامت
🔹 ایجاد پل ارتباطی میان جامعه مدنی و شورای عالی سلامت و امنیت غذایی
🔹 فراهمسازی امکان مشارکت سازمانیافته تشکلها در سیاستگذاریهای ملی
راهاندازی شده است.
👥 با عضویت در این سامانه:
✅ ظرفیتها و توانمندیهای تشکل شما در سطح ملی و استانی دیده میشود
✅ فرصت حضور در مجامع سلامت، جلسات و کارگروههای سیاستگذاری خواهید داشت
✅ امکان شبکهسازی و تبادل تجربه با سایر تشکلها فراهم میشود
✅ صدای شما بهطور مستقیم به گوش تصمیمگیران خواهد رسید
✅ و تمام دستگاهها و نهادهای مرتبط با سلامت، از ظرفیت و تخصص تشکل شما بهرهمند خواهند شد
🌿 امروز سهم خود از سلامت را ایفا کنید؛ به جمع همآفرینان سلامت بپیوندید:
👉 www.cohealthy.ir
#سهم_من_از_سلامت
#هم_آفرینی_سلامت
#ساغ_نیوز
هدایت شده از کانال رسمی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان
برگزاری آزمون علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی و پیش کارورزی در لرستان
دکتر مهرداد غلامی، مدیر امور آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، از برگزاری موفقیتآمیز آزمون علوم پایه پزشکی علوم پایه دندانپزشکی و پیش کارورزی این دانشگاه خبر داد. این آزمون همزمان با سراسر کشور و با رعایت کامل ضوابط آموزشی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه، آزمون مذکور با حضور گسترده دانشجویان رشتههای پزشکی و دندانپزشکی در فضایی علمی و منظم برگزار گردید. شرکتکنندگان با در دست داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی عکسدار، از ساعت ۸ صبح در محل آزمون حاضر شدند و فرآیند آزمون از ساعت ۹ آغاز شد.
دکتر غلامی با اشاره به اهمیت این آزمون در مسیر آموزشی دانشجویان اظهار داشت: «آزمون جامع علوم پایه و پیشکارورزی یکی از مراحل کلیدی در ارزیابی دانش و آمادگی دانشجویان برای ورود به دورههای بالینی است. خوشبختانه این آزمون در دانشگاه علوم پزشکی لرستان با کیفیت مطلوب و در هماهنگی کامل با وزارت بهداشت برگزار شد.»
وی همچنین افزود: « تلاش جمعی همکاران آموزشی و مشارکت فعال دانشجویان نقش بسزایی در تحقق این موفقیت داشته است.»
گفتنی است، این آزمون به عنوان یکی از ارکان اصلی ارزیابی علمی دانشجویان، نقش مهمی در تعیین مسیر تحصیلی آنان ایفا میکند.
نتایج نهایی آزمون طبق روال معمول، ظرف چند هفته آینده از طریق سامانههای رسمی اعلام خواهد شد.
#دانشگاه_علوم_پزشکی_لرستان
#علوم_پایه
#پیش_کارورزی
#پزشکی
#دندانپزشکی
#آزمون_سراسری
👈مارا به دوستان خود معرفی کنید👇
•┈••✾❀@Moavenat_Amoozeshi_LUMS❀✾••┈•