هدایت شده از وبدا دانشگاه علوم پزشکی لرستان
✔️حضور کارشناسان منابع فیزیکی وزارت بهداشت و درمان در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان ازنا
💢در مورخ ۱۴۰۴/۰۲/۰۲ کارشناسان وزارتی ، جناب آقای مهندس جوکار و سرکار خانم مهندس توتونچیان در دفتر سرپرستی بیمارستان امام علی (ع) حضور یافتند و در جلسهای با حضور مهندس مصطفایی مدیر توسعه و تامین منابع فیزیکی دانشگاه ، اعضای محترم مجمع خیرین سلامت ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و سرپرست بیمارستان امام علی( ع )تشکیل گردید ، در این جلسه مشکلات زیرساختهای پروژههای ناتمام بیمارستان مورد ارزیابی قرار گرفت.
در ادامه نیز بازدید میدانی از بخشها و اتاق عملهای خیرساز انجام شد .
لازم به ذکر است ، این بازدید پیرو پیگیریهای مکرر و جلسه نماینده محترم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی دکتر علی آبادی با وزیر محترم بهداشت انجام شده است که حاصل آن تخصیص مبالغی قابل ملاحظه به بیمارستان ازنا جهت تکمیل پروژههای در حال ساخت بیمارستان و اصلاح و بازسازی تاسیسات این مجموعه است.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازنا
هدایت شده از شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت
15.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
🎞 موشن گرافی
🔹نظام ارجاع چیست؟
🔺معرفی مفهومی برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع
🔺کاری از شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت
✍به کانال بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت در ایتا بپیوندید👇👇
🔻🔻🔻🔻🔻
https://eitaa.com/Kuhdashthealth
هدایت شده از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دلفان
🔸 راهپیمایی "محیط سالم، جامعه سالم" با حضور پرشور مردم دلفان برگزار شد
▫️به مناسبت هفته سلامت، راهپیمایی "محیط سالم، جامعه سالم" با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و همراهی نهادهای شهرستانی در دلفان برگزار شد؛ رویدادی که با اهداف زیستمحیطی و بهداشتی، نمونهای موفق از مشارکت مردمی و بینبخشی به شمار میرود.
در دوم اردیبهشتماه ۱۴۰۴ و همزمان با هفته سلامت، راهپیمایی بزرگ "محیط سالم، جامعه سالم" با حضور پرشور شهروندان و مشارکت فعال نهادهایی چون هلال احمر، آموزش و پرورش، اداره محیط زیست، بسیج جامعه پزشکی، داوطلبان سلامت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان دلفان برگزار شد.
این برنامه با هدف ارتقای آگاهی عمومی در زمینه سلامت فردی و اجتماعی و همچنین ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست طراحی و اجرا گردید. یکی از جلوههای ویژه این رویداد، جمعآوری زبالههای مسیر توسط شرکتکنندگان بود؛ اقدامی نمادین در راستای تحقق شعار "زمین پاک، جامعه پاک".
پایان مسیر راهپیمایی در تپه شهدای گمنام رقم خورد؛ جایی که شرکتکنندگان با غبارروبی و قرائت فاتحه، ادای احترام به مقام شامخ شهدا داشتند. در ادامه، دکتر یوسف رضا جهانیان، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، طی سخنانی بر اهمیت سلامت به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه پایدار تأکید کرد و نقشآفرینی مردم در ارتقای سطح بهداشت عمومی را بسیار کلیدی دانست.
سپس رئیس اداره محیط زیست نیز به ایراد سخنرانی پرداخت و بر لزوم مشارکت همهجانبه در راستای حفظ زمین و هوای پاک تاکید کرد.
در پایان این مراسم، با برگزاری قرعهکشی، به ۱۲ نفر از شرکتکنندگان جوایزی اهدا شد و شرکتکنندگان با صرف یک صبحانه سالم پذیرایی شدند. این برنامه، نمادی موفق از همافزایی مردم و مسئولان برای رسیدن به جامعهای سالمتر و محیطی پایدارتر بود.
▪️روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان
هدایت شده از معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان
به مناسبت هفته سلامت انجام گرفت:
♦️برگزاری کارگاه آموزشی سلامت بانوان و جوانی جمعیت در استانداری لرستان
به مناسبت هفته سلامت کارگاه آموزشی سلامت بانوان و جوانی جمعیت در استانداری لرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان این کارگاه با همکاری معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان و استانداری لرستان و در سومین روز از هفته سلامت، با حضور دکتر فاطمه ایرانی مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان، رییس گروه ستاد جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی لرستان و رییس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
این کارگاه با گروه هدف بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی استان برگزار گردید.
در ابتدای این برنامه دکتر ایرانی در سخنانی به نقش بانوان در توسعه جامعه و لزوم توجه بیشتر به سلامت و آموزش بانوان پرداخت.
در ادامه مطالب آموزشی شامل؛ معایب تک فرزندی، نقش بانوان در جوانی جمعیت، سلامت بانوان، لزوم فرزندآوری و... توسط مهندس دارایی بیان گردید.
عکس و گزارش : سیده یاسمن موسوی
♦️روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان
@behdasht_lums
برگزاری همایش پیاده روی ``سلامتی را قدم بزن`` کارکنان حوزه سلامت شهرستان ازنا در سومین روز از هفته سلامت
همایش پیاده روی کارکنان حوزه سلامت شهرستان ازنا به مناسبت هفته سلامت با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان و پرسنل حوزه سلامت، دانش آموزان آموزشگاه بهورزی،شهردار و پرسنل شهرداری، میراث فرهنگی، محیط زیست، جهادکشاورزی، هلال احمر، تربیت بدنی در منطقه گردشگری طیان برگزار شد.
در ابتدا فرهادی، دبیر این همایش ضمن خوش آمد گویی به دوستداران محیط زیست، ابیاتی را در ستایش طبیعت و طبیعت گردی سرود.
بیات سرپرست شبکه بهداشت و یگانه سرپرست مرکز بهداشت با اشاره به شعارهفته سلامت یعنی ``سرآغازی سلامت، آینده ای سرآمد`` توجه به سلامت فردی را یکی از ارکان جامع سلامت ذکر نمودند.
حسنی گرپی شهردار ازنا ضمن تبریک هفته سلامت، برلزوم استمرار برنامه های بومگردی تاکید نمود.
در این همایش ضمن پیاده روی در جاده سلامت و برگزاری ورزش صبحگاهی ، با همکاری سایر ادارات بین کارکنان انجام و در پایان با صبحانه سالم از شرکت کنندگان پذیرایی بعمل آمد. شرکت کنندگان در این مراسم نرم افزار گامیران را نصب و در لیگ ملی گام عضو شدند.
در پایان حدود ۲۰ کیسه زباله از اطراف چاه طیان توسط دوستداران محیط زیست جمع آوری گردید.
لازم به ذکر است، از پرسنل هلال احمر بابت حضور منسجم و سازمان یافته در این مراسم تشکر بعمل می آوریم
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان ازنا
🔹 در پی وقوع حادثه تصادف برای نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس؛
⭕️ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد: حال عمومی دکتر سپهوند مساعد است
➖ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از مساعد بودن حال عمومی نماینده خرم آباد و چگنی در مجلس پس از وقوع حادثه تصادف رانندگی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، عباس شیرزاد چهارم اردیبهشت ماه در مورد جزئیات وقوع حادثه تصادف برای دکتر رضا سپهوند، عنوان کرد: این حادثه در کیلومتر ۹ آزاد راه اراک به سمت خرم آباد به وقوع پیوست که تیم های عملیاتی اورژانس به موقع در محل حادثه حاضر و پس از انجام اقدامات اولیه حادثه دیدگان را به بیمارستان چمران بروجرد انتقال دادند.
وی ادامه داد: پس از انتقال حادثه دیدگان و انجامات اقدامات مقدماتی درمانی دکتر سپهوند جهت تکمیل روند درمان به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد اعزام شد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه ابراز کرد: خوشبختانه مشکل خاصی ایجاد نشده و عوارض حادثه تنها شامل چند کوفتگی بود.
شیرزاد تصریح کرد: نماینده مردم خرم آباد و چگنی مشکل خاصی ندارد.
نماینده مردم خرم آباد و چگنی روز های پنج شنبه و جمعه هر هفته در دفتر مراجعات خود در خرم آباد حضور پیدا می کند تا پیگیر مطالبات مردم باشد و شب گذشته در مسیر اراک به خرم آباد دچار حادثه تصادف شد.
📎 ۴ اردیبهشت ۱۴۰۴
🇮🇷 روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان
🆔 👉 @webdalorestan
@webdalumsacir