eitaa logo
غرب آسیا
116.3هزار دنبال‌کننده
29.8هزار عکس
11.6هزار ویدیو
84 فایل
کانال رسمی وستانیوز @aboghasem تبلیغات👇 @eshg313
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‼️مهم ترین عملکر در عصر جدید‼️ ✅عصر جدید ، عصری است که در آن به سمت مخاطب فعال ، انتخاب گر می رویم و برای آنکه انسان بتواند در یک جامعه رسانه ای شده ، عملکرد و ارتباطات اجتماعی سالم و مطلوبی با رسانه ها داشته باشد ، باید بتواند اشکال مختلف رسانه ها را از یکدیگر تشخیص دهد و بداند در ارتباط با رسانه ها سئوال های اساسی و مفاهیم اصولی را چگونه طرح کند تا به مخاطبین بی سواد ، بی هویت ، منفعل ، نا توان ، مصرف کننده صرف و فاقد جسارت تبدیل نشود. 🔹بهترین راه آگاه سازی "بالا بردن سطح سواد رسانه ای است" وستانیوز @amniatemeli
هدایت شده از صوت المقاومه
1_807589987.mp3
7.4M
🔸وزیر دفاع: انتقام خون سردار سلیمانی در دستور کار دائمی نیروهای مسلح است انتقام خون سردار سلیمانی هیچ‌گاه از دستور کار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خارج نخواهد شد و تروریست‌ها سزای این عملشان را خواهند دید. وستانیوز
🚨اولیانوف مذاکره کننده ارشد روسیه خبر داد: اعلام امادگی ایران برای نهایی کردن برجام وستانیوز
🔸تصاویر زیبای دیگر از رزمایش ذوالفقار۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران وستانیوز(فراخط)
🔸تیتر وقیحانه نیویورک تایمز:روز بدون روس‌های کشته شده روز کامل نیست وستانیوز(فراخط)
🔸ضمیر کابلوف، نماینده ویژه‌ روسیه در امور افغانستان می‌گوید که کشورش نگران تلاش‌های امریکا برای بازگرداندن نفوذ خود در افغانستان است. او این اظهارات را در گفت‌وگو با یک رسانه‌ هندی مطرح کرده است. وستانیوز
هدایت شده از عدالتخانه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀چرا گودال فساد ایجاد میشود!؟ 🎥حاج قاسم سلیمانی پاسخ میدهد ✅عدالتخانه 🆔 @edalatkhane
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸درگیری های شدید در شهرک بیت ریما در شمال رام الله پس از یورش نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی وستانیوز (فراخط)
🔸دکتر سالاریه رئیس سازمان فضایی ایران از نامگذاری یکی از مهمترین پروژه های فضایی کشور که در برنامه 10 ساله نیز قید شده و در حال حاضر در حال فراهم‌سازی مقدمات اجرای آن یعنی پرتاب تعداد زیادی ماهواره به مدار و ایجاد یک منظومه فضایی با قابلیت ارائه خدمات اینترنت اشیاء (IOT) هستیم، به نام سردار سلیمانی خبر داد. وستانیوز (فراخط)
🔸سردار  سلامی: می‌دانند کوچکترین آسیبی بزنند، در هر جای دنیا باشند آن‌ها را گیر می‌آوریم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: اقدامات سردار سلیمانی سیاست‌های آمریکا از جمله دولت‌سازی در منطقه را عقیم کرد و کار اصلی سردار سلیمانی ساخت قدرت برای سیاست خارجی ما بود. در یک صحنه‌ای دیدم سردار سلیمانی به دشمنان خود که در حال غرق شدن در باتلاق بودند، کمک کرد که تصاویر آن الان موجود است. چرا امن‌ترین خطوط کشتیرانی خطوطی است که پرچم ما بر آن برافراشته است؟ چون می‌دانند کوچکترین آسیبی بزنند در هر نقطه‌ای از دنیا باشند، آن‌ها را گیر می‌آوریم. وقتی پرنده‌هایی داریم که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی می‌توانند در هر نقطه‌ای از اقیانوس در یک شعاع بسیار بلند، خیلی از گذرگاه‌های استراتژیک دیگر جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این ایران امروز است. وستانیوز(فراخط)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸آکار وزیر دفاع ترکیه از کشتی تهاجمی آبی خاکی L400 Anadolu در دریا بازدید کرد. این کشتی قرار است در ماه‌های آینده به ناوگان تحویل داده شود. هلیکوپترهای UH-60 و AH-1W روی عرشه قابل مشاهده هستند وستانیوز(فراخط)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸عراقی ها برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان به سمت محل جنایت آمریکایی ها در فرودگاه بغداد به حرکت در آمدند گفتنی است پرشور ترین ویژه برنامه های سالگرد شهدای پیروزی در عراق برگزار می شود وستانیوز(فراخط)
🔸 درآمد صادراتی شرکت تولید کننده پهپاد ترکیه بایکار ماکینا در سال ۲۰۲۲ بالغ بر ۱.۱۸ میلیارد دلار بوده است. وستانیوز(فراخط)
🔸خیابان منتهی به فرودگاه بین المللی بغداد وستانیوز (فراخط)
🔸روسیا الیوم: سران نظامی ارتش اسرائیل پس از اعلام اتمام قریب الوقوع ساخت 2ناو پهپادبر ایران هشدار داده اند وستانیوز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸تجمع دهها هزار نفری مردم عراق برای سالگرد شهدای مقاومت در فرودگاه بین المللی بغداد وستانیوز(فراخط)