eitaa logo
غرب آسیا
116.5هزار دنبال‌کننده
30هزار عکس
11.8هزار ویدیو
84 فایل
کانال رسمی وستانیوز @aboghasem تبلیغات👇 @eshg313
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شده که تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای از پایگاه هوایی ایران نشان می‌دهد که ایران در حال آماده شدن برای دریافت جنگنده روسی سوخو ۳۵ است. در گزارش نیویورک تایمز به ماکت‌هایی اشاره شده که از نوع جنگنده سوخ و۳۵ روسی برای آماده سازی در پایگاه هوایی مورد قرار گرفته اند. براساس این گزارش، از سپتامبر ۲۰۲۲، یعنی از حدود شش ماه پیش، مقامات نظامی و سیاسی ایران خرید احتمالی ۲۴ فروند سوخ و-۳۵ (Su-۳۵) را اعلام کرده بودند. گفته شده ورود این جنگنده‌های روسی مهم‌ترین گام برای ارتقای ناوگان جنگنده‌های نیروهای هوایی ایران در دهه‌های اخیر است. «کریس بیگرز»، تحلیلگر تصاویر و مدیر ارشد برنامه HawkEye ۳۶۰ در گفتگو با نیویورک تایمز وجود ماکت هواپیماهای سوخ و-۳۵ را در پایگاه هوایی ایران تائید کرده است. در گزارش نیویورک تایمز ارسال جنگنده‌های روسی سوخ و-۳۵ به عنوان نشانه روشنی از افزایش و نزدیکی همکاری‌های نظامی و دفاعی ایران و روسیه عنوان شده است و در ادامه محل پایگاه مورد نظر برای این جنگنده‌ها نیز در منطقه‌ای کوهستانی در جنوب استان هرمزگان و در ۱۰۰ مایلی شمال تنگه هرمز عنوان شده است. وستانیوز(فراخط)
هدایت شده از صوت المقاومه
Payam Azizi - Nazari Farma-[128].mp3
3.64M
يا محمد
🔻روش شوروی برای طبقه بندی جنگ های عادلانه و ناعادلانه به شیوه ای چندگانه  انجام می گرفت و البته در طول زمان تغییر کرد، اما جوهر دیدگاه آنها در ایدئولوژی شوروی کاملاً روشن و پایدار بود: ▪️جنگ های شوروی کاملاً عادلانه بود و جنگ های امپریالیستی هرگز چنین نبود.جنگ های «عادلانه و ناعادلانه» به نوبه خود بسته به دوره های مختلف به انواع فرعی و خرد تقسیم می شدند، اما در کتاب های درسی شوروی طبقه بندی مرسوم به شرح زیر بوده است. ▪️جنگ های عادلانه، دفاع از سرزمین مادری و کشورهای سوسیالیستی، جنگ های انقلابی و طبقات کارگری، جنگ های آزادیبخش ملّی و جنگ های دفاع از تجاوزهای امپریالیستی. ▪️ جنگ های ناعادلانه که در قالب تهاجم امپریالیستی دیده می شدند،اغلب معطوف به دولت های سوسیالیستی، جنگ بین طبقات استثمارگر و طبقه کارگر، جنگ های استعماری و جنگ های تهاجمی امپریالیستی در داخل نظام سرمایه داری بود. @amniatemeli
💢از تحولات اخیر دنیا چی میدونید نظم نوین جهانی، جنگ ترکیبی و شناختی، جاده ابریشم، قفقاز و آسیای مرکزی؟؟ دوره با حضور اساتید مطرح کشوری در حال برگزاری است واسه ثبت نام کافیه روی فراخط کلیک کنید فقط وفقط واسه عید مبعث تمدید شد👆👆 https://eitaa.com/joinchat/1482555655Cba3643e10d
یه ایرادی توی قسمت ثبت نام ایجاد شده الان بر طرف میشه
🔸جنایت هولناک داعش؛ قتل عام ده‌ها نفر در سوریه شمار قربانیان حمله داعش به حومه حمص افزایش یافت. بر اثر کمین عناصر داعش در حومه شهر حمص سوریه، ۵۳ نفر از اهالی منطقه که در حال جمع آوری محصولات کشاورزی بودند به شهادت رسیدند. وستانیوز(فراخط)
🔸آمریکا: حمزه الحمصی، از رهبران برجسته سازمان دولت اسلامی (داعش)در عملیات دیروز در شمال شرق سوريه کشته شد. در عملیات دیروز در شمال شرق سوریه که در آن یکی از سرکردگان داعش کشته شد، 4 سرباز آمریکایی زخمی شدند. وستانیوز(فراخط)
🔸الهام علی‌اف: جامعه یهودی به طور دائم حمایت می‌شود. رئیس جمهور آذربایجان: دولت ما به‌طور مداوم از جامعه یهودی حمایت می‌کند، اقدامات منظمی برای بهبود شرایط زندگی آنها انجام می‌شود. به گزارش Akhar.az الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان در دیدار با پینهاس گلداشمیت رئیس کنفرانس خاخام‌های اروپایی در مونیخ، درباره جامعه یهودیان ساکن در منطقه گوبا آذربایجان صحبت کرد. رئیس جمهور آذربایجان خاطرنشان کرد که این شیوه زندگی هزاران ساله مردم آذربایجان است. وستانیوز(فراخط)
🔸کاملا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا: ایران و کره شمالی از روسیه حمایت نظامی می‌کنند. نمی‌توانیم اجازه دهیم پوتین در جنگ پیروز شود؛ روسیه در اوکراین مرتکب جنایت جنگی شده است. وستانیوز
پست زیر صرفا تبلیغاتی است 👇
🔸جورج سوروس: پیروزی اوکراین یعنی فروپاشی امپراتوری مسکو؛ در این صورت روسیه دیگر تهدیدی برای غرب نخواهد بود وستانیوز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸اخراج هیات رژیم صهیونیستی از نشست سران اتحادیه آفریقا خبرگزاری فلسطینی شهاب فیلمی از اخراج هیات اسرائیلی از سالن نشست سران اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا منتشر کرد. طبق این گزارش، هیات رژیم صهیونیستی به صورت مخفیانه وارد سالن نشست سران اتحادیه آفریقا شده بود و توسط نیروهای انتظامات به خارج از سالن هدایت شد. وستانیوز (فراخط)
🔸یک مسئول سابق اسرائیلی: در سخت‌ترین پیچ تاریخی خود قرار داریم! رسانه‌های عبری زبان به نقل از یک مسئول نظامی سابق اسرائیلی تاکید کردند که این رژیم در سخت‌ترین پیچ تاریخی خود قرار دارد. «رونین منلیس» مسئول نظامی و سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه عبری زبان کان تصریح کرد که حوادث و رخدادهای جاری در کرانه باختری موجب تضعیف توان و قدرت ارتش خواهد شد. منلیس اظهار داشت که اسرائیل در یک پیچ تاریخی گیر کرده که طی دو دهه قبل سابقه نداشته است. وستانیوز(فراخط)
🔸یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل، صبح امروز در افتتاحیه کنفرانس امنیتی مونیخ، خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته ایران به صادرکننده جهانی سلاح‌های کشنده تبدیل شده است. ایران در حال مذاکره با حداقل ۵۰ کشور برای فروش تسلیحات است. ایران پهپادهایی با برد هزار کیلومتر را به کشورهای اروپای شرقی مانند بلاروس می‌رساند و در گذشته نیز این کار را در آمریکای جنوبی-ونزوئلا انجام می‌داد. وستانیوز(فراخط)
🔸وزیر امور خارجه چین: تایوان بخشی از خاک چین است، این کشور هرگز کشوری نبوده و در آینده نیز نخواهد شد. وستانیوز(فراخط)
🔸دبیرکل ناتو: پوتین در حال ارتباط با ایران و کره شمالی برای دستیابی تسلیحات است. ما باید حمایت خود را از اوکراین دو برابر کنیم زیرا پوتین برای حملات بیشتر آماده می‌شود. ارسال تسلیحات بیشتر به اوکراین با خطراتی همراه است اما اجازه نخواهیم داد پوتین به پیروزی برسد. وستانیوز(فراخط)
🔸دیپلمات غربی: روابط نظامی ایران با روسیه باعث نگرانی ما شده است. وستانیوز(فراخط)
🔸در دیدار السودانی و بلینکن مطرح شد: تمایل بغداد به گسترش همکاری‌ها با واشنگتن برای مبارزه با تروریسم محمد السودانی نخست‌وزیر عراق و آنتونی بلینکن وزیر خارجه امریکا در مونیخ با هم دیدار کردند. السودانی تأکید کرد که عراق اولویت ویژه‌ای به اصلاحات اقتصادی می‌دهد. وی همچنین از تمایل کشورش برای گسترش همکاری‌ها با ایالات متحده در زمینه مبارزه با تروریسم خبر داد. از سوی دیگر بلینکن از برنامه‌های دولت عراق در مسیر اصلاحات و پیشرفت تمجید کرد. وی گفت که دولت امریکا از نقش منطقه‌ای عراق در تعمیق ثبات قدردانی می‌کند. وزیر خارجه امریکا مجددا تصریح کرد که کشورش از عراق برای اجرای برنامه‌های توسعه و اصلاحات حمایت می‌کند. وستانیوز(فراخط)
🔸الهام علی‌اف بر توسعه موفقیت‌آمیز روابط آذربایجان و اسرائیل تاکید کرد. الهام علی‌اف، رئیس جمهوری آذربایجان در دیدار با رئیس کنفرانس خاخام‌های اروپایی در مونیخ، پیناس گلداشمیت، در تاریخ ۱۷ فوریه: روابط شراکتی و دوستانه آذربایجان و اسرائیل در زمینه‌های مختلف با موفقیت در حال توسعه است. علی‌اف ابراز اطمینان کرد که افتتاح سفارت جمهوری باکو در اسرائیل کمک زیادی به توسعه این روابط خواهد کرد. وستانیوز(فراخط)
خطای فنی سایت فراخط برای خرید دوره برطرف شد کاربرانی که قصد خرید دوره رو دارن می تونن تهیه کنن
🔸نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان گفت: دولت ارمنستان مرحله بعدی کار بر روی متن معاهده صلح با آذربایجان را یک روز قبل به پایان رساند و با پیشنهادات خود آن را به باکو تحویل داد. نیکول پاشینیان: این سند برای روسای مشترک گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا نیز ارسال شد. هدف ارمنستان دستیابی به توافقی است که ایروان هر لحظه آماده امضای آن خواهد بود. این سند باید برای آذربایجان نیز قابل قبول باشد. پیشرفت‌های حاصل شده در روند مذاکرات قابل ادامه است. این توافق باید حاوی توافق‌ها و مکانیسم‌های کنترل و تعادل باشد که هرگونه سناریو تشدید تنش را حذف کند. هدف از اقدامات باکو یک چیز است: تکمیل پاکسازی قومی ارامنه قره باغ کوهستانی. پاشینیان امضای زودهنگام چنین توافقنامه صلحی را که به ضمانت صلح تبدیل خواهد شد، رسالت دولت و خود خواند. وستانیوز(فراخط)
🔸وزرای خارجه آلمان، انگلیس، فرانسه و آمریکا در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ در خصوص همکاری‌های نظامی تهران و مسکو و برنامه هسته‌ای ایران دیدار و گفت‌وگو کردند. وستانیوز(فراخط)
🔸وزارت دفاع آمریکا عملیات جست‌وجو و بازیابی لاشه‌های سه شی پرنده ناشناس را بدون نتیجه متوقف کرد. وستانیوز(فراخط)
🔸دیدار الهام علی اف رییس جمهور باکو و نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان با میانجیگری بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در مونیخ برگزار شد. وستانیوز(فراخط)
🔸رئیس‌جمهور مجارستان: جنگِ اوکراین فقط با مذاکره آمریکا و روسیه تمام می‌شود. وستانیوز